Wagnborg
Ungdomslirare
Tj?nstebil...
|
Post by Wagnborg on Apr 17, 2010 21:42:22 GMT 1
Ja, man får gratulera till ett riktigt bra nyförvärv...
Har sett honom agera tidigare och jag hoppas att han är lika kvick med plockhandsken nu som han var då!! Grymt!!! En riktigt trevlig prick också...alltid trevligt när man som linjeman kan prata lite skit med målvakterna...
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Apr 17, 2010 21:45:56 GMT 1
Väntar med att skriva upp spelare till skyarna tills efter jag sett dem i ett par matcher i KHK-dressen.
Grattis Timo till spel i KHK!
|
|
|
Post by time on Apr 17, 2010 22:34:42 GMT 1
Tror vi klarar oss med 6 backar nu Märkligt tyst på vissa som tjatat om en rutinerad mv så länge internet existerat Tror det är svårt att hitta en bättre och mer meriterad mv som det fanns en chans att få hit. Skulle bli väldigt förvånad om något lag i vår serie kommer att ha en mv av Timos kaliber
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 17, 2010 22:39:44 GMT 1
MAKALÖST! (skönt 10000:e inlägg)
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 17, 2010 22:41:55 GMT 1
Märkligt tjat på vissa som inte tjatat om en rutinerad mv utan varit nöjd med allt så länge internet existerat
(som Lokatten sa; man kanske tillbringar några minuter UTANFÖR forumet...)
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 17, 2010 22:42:06 GMT 1
Inget liv..
|
|
|
Post by time on Apr 17, 2010 22:49:30 GMT 1
Märkligt tjat på vissa som inte tjatat om en rutinerad mv utan varit nöjd med allt så länge internet existerat (som Lokatten sa; man kanske tillbringar några minuter UTANFÖR forumet...) ja så kom ditt positiva inlägg. Inte ett ord om värvningen. Hade inte förväntat mig det heller Vad hade du väntat dig Henrik Lundqvist ....
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 17, 2010 22:51:55 GMT 1
Tror han hade förväntat sig herr Ketchup!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 17, 2010 22:57:51 GMT 1
Märkligt tjat på vissa som inte tjatat om en rutinerad mv utan varit nöjd med allt så länge internet existerat (som Lokatten sa; man kanske tillbringar några minuter UTANFÖR forumet...) ja så kom ditt positiva inlägg. Inte ett ord om värvningen. Hade inte förväntat mig det heller Vad hade du väntat dig Henrik Lundqvist .... valde du bort inlägget före...?
|
|
|
Post by hoxha on Apr 17, 2010 23:05:14 GMT 1
Härligt att detta blev av!! ÄNTLIGEN!! Håll nu "ankan" borta från honom Ett lagbygge börjar bakifrån, tog några år...
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 17, 2010 23:51:20 GMT 1
Kanonvärvning! Varmt välkommen Timo Leinonen!
|
|
|
Post by dragkrok on Apr 17, 2010 23:57:20 GMT 1
Fan vad gott med en riktig kanonmålvakt i kassen
Varmt välkommen till Staun, Timo
|
|
|
Post by Ragulin on Apr 18, 2010 7:06:00 GMT 1
Perfekt!! Mycket nöjd med denna värvning, äntligen en sista utpost som har visat upp bra resultat flera säsonger.
|
|
|
Post by time on Apr 18, 2010 7:50:00 GMT 1
Perfekt!! Mycket nöjd med denna värvning, äntligen en sista utpost som har visat upp bra resultat flera säsonger. Utan att höja honom till skyarna så lite fakta: De flesta känner säkert till att han i allsvenskan under flera säsonger var en av de absolut bästa målvakterna. Men under tre säsonger i Danmark så blev han uttagen i All Star Team alla tre åren. Sista säsongen av coacherna vald till ligans Most Valuable Player Så de supportrar från konkurrentklubbarna som påstår att Timo de sensate säsngerna dalat är nog bara ute och önsketänker
|
|
|
Post by brodeurandme on Apr 18, 2010 9:06:40 GMT 1
Tror dom gjorde den här värvningen bara för min skull. Äntligen får målvaktsnörden sin drömvärvning. Nu blire till att hänga i arenan och bara rånka och njuta av denna kalasmålvakt. Underbart!!! Någon som vet när han gör sin första offentliga träning?? Den ska jag då inte missa!!
|
|