|
Post by Medgångssupportern on Aug 26, 2010 17:39:29 GMT 1
Det intressanta är vad en mv har i en serie av matcher Fan vad du gnäller time...
|
|
|
Post by wolger on Aug 26, 2010 18:39:20 GMT 1
Oj, vad vi kommer älska denna kille!!!
|
|
|
Post by aloviak on Aug 26, 2010 20:03:01 GMT 1
Nu får vi lugna ner oss lite, enligt alla experter kommer Timo att tappa motivationen när som helst o då sitter vi där med skägget i brevlådan
fast tänk om han inte gör det ;D
|
|
|
Post by Back to Front on Aug 26, 2010 21:49:51 GMT 1
Du ska inte lyssna på folk som har gröna stövlar,lantmannakeps,orange HellyHansen och självstående jeans
|
|
jojje
Björnligan
KIK-supporter
|
Post by jojje on Aug 26, 2010 22:20:27 GMT 1
Vi alla ska vara medvetna om att Timo Leinonen är den häftigaste värvningen i division 1. Men han är inte kvar i Leksand längre, av en anledning!!! Han kommer helt säkert att rädda KHK i många matcher, men alla som tyckte att Timo gjorde en jättematch i Tingsryd, han var riktigt bra men inte bättre än vad TAIF gjorde honom.
Älska dessa profiler som sätter färg på division 1!!!
|
|
|
Post by Back to Front on Aug 26, 2010 22:31:24 GMT 1
jo .. de sköt lätta höstlöv emot honom...allt för procenten...
|
|
jojje
Björnligan
KIK-supporter
|
Post by jojje on Aug 26, 2010 23:29:21 GMT 1
Helt rätt slutsats!
|
|
|
Post by krickan on Aug 27, 2010 7:46:38 GMT 1
Men han är inte kvar i Leksand längre, av en anledning!!! Och den anledningen, om jag inte minns helt fel, var att han blev långtids skadad efter typ åtta matcher och snabbt ersatt av en kanadick för att de behövde en ny första målvakt. Därefter fick han inte tillbaka förstaspaden.
|
|
|
Post by korpen on Aug 27, 2010 11:55:27 GMT 1
Men han är inte kvar i Leksand längre, av en anledning!!! Och den anledningen, om jag inte minns helt fel, var att han blev långtids skadad efter typ åtta matcher och snabbt ersatt av en kanadick för att de behövde en ny första målvakt. Därefter fick han inte tillbaka förstaspaden. Exakt löjligt av jojje att ens ta upp det där. Faktum är att Timrå jagade lite i Timo också. Många som vill ha han.
|
|
|
Post by pekka on Aug 27, 2010 14:22:13 GMT 1
Timo hade förfrågningar av 3 elitserieklubbar
|
|
|
Post by matse on Aug 27, 2010 17:47:45 GMT 1
Eftersom jag står med ena benet i Snåland och det andra i Blekinge, så brukar sparsamheten genomsyra det mesta. Troligtvis är Timo den bästa målvakten i ettan och blir givetvis oerhört viktig för oss. Men han är sannolikt vår dyraste spelare någonsin. Frågan är om det är värt slantarna? Se på Mörrum, som lyckades knyta en kanonmålis till sig utan någon ekonomi att tala om. Det är märkligt att KHK inte lyckas med det, vi har ju en hel del som borde locka utöver pengarna.
|
|
|
Post by jipe on Aug 27, 2010 18:12:03 GMT 1
Vad händer om Taif får målvaktsproblem? Skada på Brage t.ex i en månad eller två... Peter verkade som han skulle kunna gå in som backup i det läget i en intervju när han skrev på för Mörrum...
Leinonen är dyr men nu börjar fler o fler få upp ögonen för att Timo kanske är den viktigaste värvningen tillsammans med Kempe som KHK gjort. Har själv sett honom i flera IKO-matcher för några år sen o han är en MYCKET stabil målvakt. Han blir bara bättre ju mer matcherna gäller.
Jag förstår din tanke med att hitta billigare lösningar men vad jag förstod från Fahlanders Supporterutmaning så sponsrar väl han Timo och att då KHK får förmånen att ha div1's bästa målvakt så pass billigt så tycker jag vi enbart kan skatta oss lyckliga...
Det finns säkert billigare lösningar men knappast säkrare och bättre...
|
|
|
Post by mace on Aug 27, 2010 18:22:50 GMT 1
Men han är inte kvar i Leksand längre, av en anledning!!! Och den anledningen, om jag inte minns helt fel, var att han blev långtids skadad efter typ åtta matcher och snabbt ersatt av en kanadick för att de behövde en ny första målvakt. Därefter fick han inte tillbaka förstaspaden. Joacim Eriksson (numera i Skellefteå) spelade så pass bra så han tog första spaden och kanadensaren var andra målvakt.
|
|
|
Post by krickan on Aug 27, 2010 18:25:02 GMT 1
Och den anledningen, om jag inte minns helt fel, var att han blev långtids skadad efter typ åtta matcher och snabbt ersatt av en kanadick för att de behövde en ny första målvakt. Därefter fick han inte tillbaka förstaspaden. Joacim Eriksson (numera i Skellefteå) spelade så pass bra så han tog första spaden och kanadensaren var andra målvakt. Så var det kanske ja, same same but different!
|
|
|
Post by 4ever on Sept 6, 2010 18:18:09 GMT 1
Timo klev av träningen idag. Jag uppfattade det som han fick en puck på foten.
|
|