|
Post by sheriff on Apr 27, 2010 9:16:49 GMT 1
Och om man väljer den Lettiska översättningen på google så låter det så här. Klubbens hemsida är infogas i meddelandet att den svenska första Divisionen har ingått ett årligt avtal med våra angripare. Karlskrona den här säsongen klubben första Division F delmängd av 10 forskarlag som konkurrerar på femte plats plats 27 matcher vinnande 47 poäng och bara två poäng ifrån den första kvartetten. Nästa säsong gruppen de fyra bästa lagen fortsatte att kämpa för platser Allsvenskan, medan de övriga sex lag spelade två rundor med 10 varv turnering, som vann åtta av 10 playoffs första ägde rum direkt Karlskrona klubb. Också första plats i denna turnering ger möjlighet att delta i play-off turnering för säten Allsvenskan ligan. Tyvärr avgick Karlskrona i första play-off rundan - serien till två segrar, vann 1x och 2x förlora Nybro Vikings IF. Intressant klubben Karlskrona genomsnittliga publik denna säsong var den som kör till drygt 3.000 per spel.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 27, 2010 9:29:50 GMT 1
;D underbart
|
|
|
Post by HF on Apr 27, 2010 11:40:29 GMT 1
Och om man väljer den Lettiska översättningen på google så låter det så här. Klubbens hemsida är infogas i meddelandet att den svenska första Divisionen har ingått ett årligt avtal med våra angripare. Ryssland/sovjet? Blir det KHL för KHK nu då?
|
|
|
Post by HF on Apr 27, 2010 11:41:39 GMT 1
Synd att de flesta nyförvärv först kommer när laget går på is. De missar Kempes hårda försäsongsträning.
|
|
|
Post by sheriff on Apr 27, 2010 12:12:52 GMT 1
Och om man väljer den Lettiska översättningen på google så låter det så här. Klubbens hemsida är infogas i meddelandet att den svenska första Divisionen har ingått ett årligt avtal med våra angripare. Ryssland/sovjet? Blir det KHL för KHK nu då? ;D Det tåget borde vi hoppa på.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 27, 2010 12:36:36 GMT 1
Synd att de flesta nyförvärv först kommer när laget går på is. De missar Kempes hårda försäsongsträning. Jo...men Olle ska hälsa på honom... "När kommer du till Karlskrona? - När träningen startar igen efter sommaren. OK tack Arturs och återigen välkommen till Karlskrona. Vi ses i sommar."
|
|
|
Post by ristoloob on Apr 27, 2010 14:36:04 GMT 1
"När kommer du till Karlskrona? - När träningen startar igen efter sommaren." Har man tidig semester så slutar sommaren tidigare. . . När det gäller Ozon så tycker jag att sommaren redan är slut!
|
|
|
Post by moviestar on May 22, 2010 11:46:02 GMT 1
Kommer bli grym med The Canadiens
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 22, 2010 12:09:14 GMT 1
Jag tror att det blir Emil Larsson som kommer att spel ihop med "The Canadiens".
|
|
|
Post by moviestar on May 22, 2010 12:11:24 GMT 1
MMMMM, han är klart ett alternativ men jag tror Fahla kommer ha honom vis sin sida, tänk vilka trevliga problem Kempe har
|
|
|
Post by time on Jan 27, 2011 9:31:01 GMT 1
Bäst plus/minus i KHK i allettan 5-0
|
|
|
Post by grovsnus on Jan 27, 2011 15:48:07 GMT 1
Vad vill du ha sagt med detta Time? Jag anser att Ozolins är alldeles för dålig för att KHK skall kunna betala honom som proffs i klubben. Bäst plus/minus i KHK i allettan 5-0
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 27, 2011 16:21:03 GMT 1
Vad vill du ha sagt med detta Time? Jag anser att Ozolins är alldeles för dålig för att KHK skall kunna betala honom som proffs i klubben. Bäst plus/minus i KHK i allettan 5-0 Det är ju han som har höjt sig mest av alla spelare i KHK nu i allettan. Man undrar ju om du ens sett en enda match ÖHT.
|
|
|
Post by grovsnus on Jan 27, 2011 16:34:55 GMT 1
Han har höjt sig från riktigt dålig till medioker inget snack om det men vi har juniorer som skulle kunna gå in o göra det jobb Ozolins gör. Trots att han har höjt sig så är han absolut inte tillräckligt bra enligt min mening. Vad vill du ha sagt med detta Time? Jag anser att Ozolins är alldeles för dålig för att KHK skall kunna betala honom som proffs i klubben. Det är ju han som har höjt sig mest av alla spelare i KHK nu i allettan. Man undrar ju om du ens sett en enda match ÖHT.
|
|
|
Post by matse on Jan 27, 2011 19:21:23 GMT 1
Arturs har höjt sig rejält. Undrar varför han inte visade mer innan jul? Han är en besvikelse för mig, helt klart. Men han jobbar sig uppåt!
|
|