|
Post by Rocket on May 22, 2010 19:01:12 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 22, 2010 19:10:00 GMT 1
Detta kommer bli bra, mycket bra.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 22, 2010 19:15:49 GMT 1
Han verkar var en målmedveten "ung" man med bägge fötterna på jorden. Håller med föregående skribent, detta kommer bli bra, mycket bra.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 22, 2010 19:35:39 GMT 1
härligt, båda grabbarna verkar stadgade (=inga krogrännare)
|
|
|
Post by sheriff on May 22, 2010 21:32:01 GMT 1
Now you have someone to play with. And before that he had to play with himself?
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 22, 2010 22:28:32 GMT 1
...sounds familiar..
|
|
|
Post by affetwin on May 22, 2010 23:05:00 GMT 1
|
|
|
Post by Teddybear on May 22, 2010 23:25:14 GMT 1
Fan vad grymma vi blir!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 23, 2010 0:19:16 GMT 1
"I was very disappointed when I heard this news as Circelli was one of my favorite players from the Jacks, and seeing our top goal scorer from last season leave the team is definitely hard to take in. Now the Jacks, in my opinion, need to add another big goal scorer in the offseason."
Men... OIK sa ju att han va kass?!?! Vem talar sanning???!!!
|
|
|
Post by Rocket on May 23, 2010 1:47:42 GMT 1
Hittade lite sköna kommentarer gällande Cellis flytt till KHK www.chlforums.com/viewtopic.php?f=17&t=1168&start=10Re: Who's coming back and Who's not? by jacksfan111 » Thu May 20, 2010 12:36 pm
That does suck. The Jacks have now lost their top goal scorer from last season, so that one definitely hurts. I agree with AJF, though. I wish Collin all the luck in the world, and maybe we will see him back in a Jacks sweater in the future.
|
|
|
Post by korpen on May 23, 2010 5:53:01 GMT 1
"I was very disappointed when I heard this news as Circelli was one of my favorite players from the Jacks, and seeing our top goal scorer from last season leave the team is definitely hard to take in. Now the Jacks, in my opinion, need to add another big goal scorer in the offseason." Men... OIK sa ju att han va kass?!?! Vem talar sanning???!!! HAHA du vet väl bättre än att lyssna på trollen Sigge och Gudfadern!?
|
|
|
Post by time on May 23, 2010 12:59:26 GMT 1
Gillar inte din spåkula när det gäller nyförvärv tyvärr brukar du ha rätt men nu får du helt enkelt ha fel!! Har jättegärna fel!! Ingen dålig spelare men inte någon braksuccé heller. Jag hoppas Time plockar fram detta meddelande framåt jul och stoppar ner det i halsen på mig. Deal Time? Japp hoppas du har lika fel som ang Oskar Fransson när han anslöt innan kvalet till ettan
|
|
|
Post by Sardaukar on May 23, 2010 17:50:16 GMT 1
"I was very disappointed when I heard this news as Circelli was one of my favorite players from the Jacks, and seeing our top goal scorer from last season leave the team is definitely hard to take in. Now the Jacks, in my opinion, need to add another big goal scorer in the offseason." Men... OIK sa ju att han va kass?!?! Vem talar sanning???!!! HAHA du vet väl bättre än att lyssna på trollen Sigge och Gudfadern!? Du menar väl barnungen "Gudfadern"?
|
|
|
Post by korpen on May 24, 2010 5:13:12 GMT 1
HAHA du vet väl bättre än att lyssna på trollen Sigge och Gudfadern!? Du menar väl barnungen "Gudfadern"? Just det ja men han har ju många namn ;D. Det enda han gör är att förolämpa och snacka skit. Kan tillägga att när jag var på Steelers forum så blev jag attackerad och hotad av honom så fort man öppnade käften och vad händer jo JAG blev permanent bannad inte han. På deras forum räknas inte riktig diskussion framför hotelser och bebis attityd. Gudfadern är "untouchable", han är säkert lillebror till en moderator där haha
|
|
|
Post by stolpeut on Jul 27, 2010 23:32:43 GMT 1
Snygg fru
|
|