|
Post by HF on Mar 24, 2006 12:56:46 GMT 1
?? han har kommit med ett namn på en tränare, vad är du sur på Kraftwerk? Det är ju inte första gången ett namn på en spelare eller tränare dyker upp som rykte här i världen...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 24, 2006 12:56:54 GMT 1
suck....vill inte ha någon som överhuvud taget sett någon av spelarna!! har varit katastrof vid samtliga tillfällen vi löst sånt här internt.....jag blir såååå jävla besviken.... Hoppades på något som kunde kallas meriter...inte en hjälptränare och J20-tränare... Stämde då, att med Tobbe som klubbdirektör, blev det inte pengar till annat...
|
|
|
Post by pirre on Mar 24, 2006 12:57:49 GMT 1
Jo, jag är Tobbe Karlsson!!! Jaså?? Det kommer att märkas i framriden.
|
|
|
Post by HF on Mar 24, 2006 12:57:58 GMT 1
Har inte denne lundström tränat a-lag innan eller har jag helt fel?
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 24, 2006 13:00:26 GMT 1
?? han har kommit med ett namn på en tränare, vad är du sur på Kraftwerk? Det är ju inte första gången ett namn på en spelare eller tränare dyker upp som rykte här i världen... Om det är bullshit m-mannen skriver - so what.Men som newman påpekade vi det annt tillfälle verkar m-mannen ha relevant info ibland. det är det som oroar mig
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 24, 2006 13:02:21 GMT 1
suck....vill inte ha någon som överhuvud taget sett någon av spelarna!! har varit katastrof vid samtliga tillfällen vi löst sånt här internt.....jag blir såååå jävla besviken.... Hoppades på något som kunde kallas meriter...inte en hjälptränare och J20-tränare... Stämde då, att med Tobbe som klubbdirektör, blev det inte pengar till annat... Vi får väl se om det är han. Men skulle så vara fallet så är han ju inte någon ur-karlskronit precis. han kom ju hit till senaste säsongen. Men annars håller jag med Callahan,jag hade också hoppats på någon HELT utomståpende
|
|
|
Post by newman on Mar 24, 2006 13:04:35 GMT 1
Han har inte bara infon som stämmer.... dessvärre . hans syn på khk har i mångt o mycke stämt under säsongen som gott. Rätta mig om jag har fel! Sen att det kommerifrån en förmodad ICKE khk:are är väl skit som samma. Sluta bry dej om du inte tål det han gissar om eller rent utav vet. Allt måste inte gå igenom dej.eller?
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 24, 2006 13:14:30 GMT 1
Detta hör ju till silly season, spekulationer och rykten hit och dit. Det är väl inget att tjura för? Om det nu blir Per Lundström, så tror jag att det är ett mycket bra val.
|
|
|
Post by Les Paul on Mar 24, 2006 13:15:07 GMT 1
Jo, jag är Tobbe Karlsson!!! Det är du säkert. Det namnet är ju inte direkt ovanligt.
|
|
|
Post by pirre on Mar 24, 2006 13:15:14 GMT 1
Detta hör ju till silly season, spekulationer och rykten hit och dit. Det är väl inget att tjura för? Om det nu blir Per Lundström, så tror jag att det är ett mycket bra val. Håller med nalle
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 24, 2006 13:52:29 GMT 1
Oj vad det skrivs, man tackar newman för lite förstånd här med....
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 24, 2006 13:58:07 GMT 1
Kan ju inte låta bli att småle lite här borta i väster. Vem fan är Per Lundström??? Vad blev det av Timo, Wikegård och alla andra vågade gissningar??? Tja vilken tränare ska KRIF ha kommande säsong då ?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 24, 2006 14:19:08 GMT 1
Det behöver ju inte vara någon i organisationen som läcker, det finns ju andra.... Precis, eftersom det stod om Per i dagens sydöstran så måste ju pressen känt till det redan igår (innan m-mannen gick ut på forat)
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 24, 2006 15:01:04 GMT 1
som sagt, det läcker förmodligen i khk-leden på ett eller annat sett. Tror faktiskt att krif oxå är ute efter Per....men på det är det bara ryckte på....
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 24, 2006 15:04:10 GMT 1
Det behöver ju inte vara någon i organisationen som läcker, det finns ju andra.... Precis, eftersom det stod om Per i dagens sydöstran så måste ju pressen känt till det redan igår (innan m-mannen gick ut på forat) ooo...alldeles ensamma var vi nallen o ja och en dataspelande sarre, pilly dök också upp. Men visst var det skoj grabbar...?
|
|