|
Post by trojan on Sept 13, 2010 6:53:34 GMT 1
Hm, SÅG du matchen igår? Ert lag var ju så vimsiga i egen zon vid ett antal tillfället att folk stod och skrattade åt er på läktarn. Det var en hel del som ansåg att detta var det sämsta lag som vi har sett på hovet på flera år. Hoppas för er skull att ni "maskerade" form, speltempo, spelide och backspel igår annars får ni det inte lätt i ettan?
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 13, 2010 9:53:08 GMT 1
Hm, SÅG du matchen igår? Ert lag var ju så vimsiga i egen zon vid ett antal tillfället att folk stod och skrattade åt er på läktarn. Det var en hel del som ansåg att detta var det sämsta lag som vi har sett på hovet på flera år. Hoppas för er skull att ni "maskerade" form, speltempo, spelide och backspel igår annars får ni det inte lätt i ettan? vi får väl se lilla vän..förra året imponerade IKO på försäsongen och de vet vi hur de sluta sen träningsmatch nummer 10 är väl sådär halvt motiverande,åka buss mitt t i ingenting för att spela hockey i en undermålig hall..hmm
|
|
|
Post by tillan on Sept 13, 2010 9:58:57 GMT 1
om ni inte kan spela i en undermålig hall, så antar jag att div1 denna säsongen kommer bli ganska jobbig för er
|
|
|
Post by sheriff on Sept 13, 2010 10:00:34 GMT 1
Hm, SÅG du matchen igår? Ert lag var ju så vimsiga i egen zon vid ett antal tillfället att folk stod och skrattade åt er på läktarn. Det var en hel del som ansåg att detta var det sämsta lag som vi har sett på hovet på flera år. Hoppas för er skull att ni "maskerade" form, speltempo, spelide och backspel igår annars får ni det inte lätt i ettan? Ge det ett par år så ska du få se på sämre lag på hovet. I övrigt understryker du bara våra egna funderingar under de senaste åren. Låt oss dock ta det för vad det var. Den sista träningsmatchen. Vi ses efter Jul.
|
|
|
Post by sheriff on Sept 13, 2010 10:03:02 GMT 1
om ni inte kan spela i en undermålig hall, så antar jag att div1 denna säsongen kommer bli ganska jobbig för er Undermålig hade varit en utveckling i positiv riktning vad det gäller Gröna Möglet.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 13, 2010 10:41:26 GMT 1
Ert lag var ju så vimsiga i egen zon vid ett antal tillfället att folk stod och skrattade åt er på läktarn. Måste kännas ganska så ovant, då det oftast skrattas åt er som står på läktarn (inte ofta man ser så mycket inavel per capita).
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 13, 2010 10:42:35 GMT 1
om ni inte kan spela i en undermålig hall, så antar jag att div1 denna säsongen kommer bli ganska jobbig för er nope, det är inte vi som skall spela i HA med ett div. 1 lag.
|
|
|
Post by husnasarn on Sept 13, 2010 11:27:47 GMT 1
Ska det bli en lyckad föreställning så ska genrepet misslyckas detta är ju vida känt. KHK:s sista match var inte den bästa jag sett men det är på söndag det börjar.
Då vill jag se att ALLA spelare och ledare ger järnet.
Känns lite pirrigt nervöst i kroppen. Gislaved, KHK:s mardrömsmotståndare kommer på besök och det kan jag lova de kommer inte att vika ner sig från den feta damen sjunger.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 13, 2010 11:55:00 GMT 1
Ert lag var ju så vimsiga i egen zon vid ett antal tillfället att folk stod och skrattade åt er på läktarn. Måste kännas ganska så ovant, då det oftast skrattas åt er som står på läktarn (inte ofta man ser så mycket inavel per capita). ;D ;D
|
|
|
Post by time on Sept 13, 2010 17:13:41 GMT 1
Hm, SÅG du matchen igår? Ert lag var ju så vimsiga i egen zon vid ett antal tillfället att folk stod och skrattade åt er på läktarn. Det var en hel del som ansåg att detta var det sämsta lag som vi har sett på hovet på flera år. Hoppas för er skull att ni "maskerade" form, speltempo, spelide och backspel igår annars får ni det inte lätt i ettan? Riktigt så lät det inte i ditt förra inlägg. Men min kommentar var rett svar på ett annat inlägg och gällde inte specifikt matchen mot Troja. I denna match var klasskillnaden inte så stor i spel 5 mot 5. Men i powerplay var Troja mycket bra
|
|