|
Post by mace on Sept 27, 2010 15:06:16 GMT 1
För att så många som möjligt ska kunna se denna matchen utan att behöva köra bil upp så har jag tillgång att erbjuda buss till denna match.
Pris: 125-205 beroende på hur många som anmäler sig minsta antalet är 40 personer.
Ingen åldersgräns, förutom vid alkoholhaltiga drycker är det 18 som gäller med sunt förnuft.
Mvh
|
|
Jimmy
Björnligan
Halmstad ?r tillbaks i ettan!!!
|
Post by Jimmy on Sept 28, 2010 15:46:33 GMT 1
Hoppas ni kommer ett gäng till Sannarpshallen För er som inte vågar sänder LG Sports matchen :-)
|
|
|
Post by #72 Foppa on Sept 30, 2010 7:54:43 GMT 1
Först Pantern som vi aldrig slagit i seriesammanhang, och vi vinner! Sen OIK som vi aldrig slagit i seriesammanhang på hemmaplan, och vi vinner! Nu möter vi Halmstad, som vi aldrig slagit på bortaplan i seriesammanhang, det är fan dax för att bryta även den trenden!!!!!! 2-5 slutar det!!
|
|
marie
Ungdomslirare
|
Post by marie on Sept 30, 2010 7:57:06 GMT 1
Helt klart dax att krossa Halmstad borta...2-6!!
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 30, 2010 11:17:48 GMT 1
Har för mig vi har haft det lite jobbigt i tidigare matcher borta mot Halmstad? Nån so har ett bättre minne än mig kan rätta om jag har fel Nytt trendbrott och mer poäng av vår förstalina hoppas jag på!
|
|
|
Post by korpen on Sept 30, 2010 11:29:12 GMT 1
En seger borta mot Hammers och jag kommer hamna i extas.
|
|
|
Post by husnasarn on Sept 30, 2010 11:57:55 GMT 1
Om inte hustrun har några invändningar så blir det en tripp till Halmstad. Det är dax och avliva alla spöken och då vill man ju vara med.
|
|
|
Post by lawless on Sept 30, 2010 12:10:43 GMT 1
Har för mig vi har haft det lite jobbigt i tidigare matcher borta mot Halmstad? Nån so har ett bättre minne än mig kan rätta om jag har fel Nytt trendbrott och mer poäng av vår förstalina hoppas jag på! Vi har aldrig vunnit 3p i Halmstad även om #19 Jönssons 3-3mål, i mellanrundan det året vi gick upp, kändes som ett segermål. Då tog vi ledningen med 0-2 på de fem första minuterna. Sedan klappade laget ihop totalt i andra och Halmstad kunde vända till 3-2. Matchen vände återigen och det blev spel mot ett mål i tredje. Halmstads målvakt va grymt bra, Bjärdal och Lövstedt spelade i princip hela tiden kontrade blixtsnabbt. Sen kom Jösse i höger tekningscirkel... Smack!! Vi gick vidare tack vare det målet.
|
|
|
Post by time on Sept 30, 2010 12:52:53 GMT 1
Har för mig vi har haft det lite jobbigt i tidigare matcher borta mot Halmstad? Nån so har ett bättre minne än mig kan rätta om jag har fel Nytt trendbrott och mer poäng av vår förstalina hoppas jag på! Vi har aldrig vunnit 3p i Halmstad även om #19 Jönssons 3-3mål, i mellanrundan det året vi gick upp, kändes som ett segermål. Då tog vi ledningen med 0-2 på de fem första minuterna. Sedan klappade laget ihop totalt i andra och Halmstad kunde vända till 3-2. Matchen vände återigen och det blev spel mot ett mål i tredje. Halmstads målvakt va grymt bra, Bjärdal och Lövstedt spelade i princip hela tiden kontrade blixtsnabbt. Sen kom Jösse i höger tekningscirkel... Smack!! Vi gick vidare tack vare det målet. Jag minns det som igår. Halmstad gick på knäna. Har aldrig sett ett så tröttkört lag. Ändå behövdes det massor med chanser innan 3-3 pucken satt. Det mest förlösande målet i KHK's historia Men åter till nutid. Visst vore det härligt med ett nytt trendbrott
|
|
|
Post by Back to Front on Sept 30, 2010 15:48:16 GMT 1
Amen Time!
|
|
|
Post by krickan on Sept 30, 2010 16:41:04 GMT 1
Finns det platser kvar Mace? Hur dags går bussen?
|
|
|
Post by gislaved on Sept 30, 2010 16:56:08 GMT 1
Nu finns en till gästbok att diskutera hockey och Div1F på Snabbt och smidigt, ingen registrering krävs. Kom igen nu och slå ett slag för Sveriges hetaste hockeyetta! Finns att tillgå på www.Div1F.com
|
|
|
Post by aslog on Sept 30, 2010 17:46:13 GMT 1
3-3målet i Halmstad är nog det bästa hockeyminnet jag har. Jag undrar vad som kan slå det.
|
|
|
Post by korpen on Sept 30, 2010 18:32:48 GMT 1
3-3målet i Halmstad är nog det bästa hockeyminnet jag har. Jag undrar vad som kan slå det. Jag vet inte men varför inte matchen igår ons den 29/9
|
|
|
Post by matse on Sept 30, 2010 19:18:12 GMT 1
Det går inte att förneka, att utan Jönssons 3-3 mål, hade vi inte varit där vi är idag. Han är en av hjältarna, som tog oss till ettan. Jag glömmer aldrig den årgången! Nu till matchen i mrg. Givetvis tror jag på seger, men det går inte som på räls. Dags att defensiven täpper till. Det duger inte att släppa in fyra mål per match. Jag gissar på 4-6 till KHK!
|
|