|
Post by time on Oct 6, 2010 21:51:30 GMT 1
Kan bara skriva under på ovanstående. Och lägga till: Circelli: hur illa är det med honom? Pratades om lårkaka, men behandling direkt. Blir att avvakta och se. Den infon jag har är att det är knät. Men hoppas den är fel
|
|
|
Post by Back to Front on Oct 6, 2010 21:54:51 GMT 1
Västerviks tränare i västervikstidningen: - Jäkligt synd att vi inte fick åka härifrån med en eller annan poäng. Rent spelmässigt var det hyfsat jämnt hela tiden, säger VIK-tränaren Fredrik Green. Vilken match var han på ? Tyringe - krif kanske..... Ingen höjdare till match, med två bra målisar(även killen i Vik) Timo grym.. Säkert nöjd med dagens arbetsinsats! Otur på Collins skada.. Bara att hålla tummarna att inget är sönder.. Den andra olyckan såg betydligt otäckare ut, där livet kan hänga på en skör tråd... Man borde nog ha mer beredskad på just en sådan här typ av skada.. För de är inte att leka med.. sen kan man ju undra vad det är för slags halsskydd grabbarna kör med..Tex. Skoog ser inte ut att han något ting runt halsen.Och han är inte ensam..Hals skydd är obligatorisk innom svensk ishockey. Nya tag på fredag.. Då ska laxen rensas!
|
|
|
Post by Brutus on Oct 6, 2010 21:56:04 GMT 1
Pratades om lårkaka, men behandling direkt. Blir att avvakta och se. Den infon jag har är att det är knät. Men hoppas den är fel Får vi verkligen hoppas!!
|
|
|
Post by aloviak on Oct 6, 2010 21:57:49 GMT 1
Västerviks tränare i västervikstidningen: - Jäkligt synd att vi inte fick åka härifrån med en eller annan poäng. Rent spelmässigt var det hyfsat jämnt hela tiden, säger VIK-tränaren Fredrik Green. Vilken match var han på ? Tyvärr är det ju så att han har lite rätt.. Hade Vvik petat in en puck eller två hade matchbilden genast sett lite anorlunda ut.. Inte för att Vvik va lika giftiga men ändå.. fast skillnaden i år är väl att vi låter int dom andra peta in målen
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 6, 2010 22:02:17 GMT 1
TIMO låter inte dom peta in målen...de andra ser oftast ut som vanligt runt kassen.. Med en "normal" målvakt, tror jag vi haft max 10 p...
|
|
|
Post by Brutus on Oct 6, 2010 22:03:04 GMT 1
Tyvärr är det ju så att han har lite rätt.. Hade Vvik petat in en puck eller två hade matchbilden genast sett lite anorlunda ut.. Inte för att Vvik va lika giftiga men ändå.. fast skillnaden i år är väl att vi låter int dom andra peta in målen Sant än så länge men det är tyvärr ibland mkt virrigt runt egen kasse & det ska inte behövas!
|
|
|
Post by cykeltjuven on Oct 6, 2010 22:17:57 GMT 1
Kunde tyvärr inte se matchen, det var ju "Bonde söker" på tv.
Skämt åsido, skönt med tre nya poäng och en ny nolla för Timo. Härligt att Fahla hittade nätet direkt och Ed plockar poäng. Det verkar som att laget inte tog ut sig speciellt. Bra med tanke på det täta matchprogrammet. Snart NIF borta, då behövs krafterna bättre.
Håller både tummar och tår för Collin!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 6, 2010 22:39:43 GMT 1
|
|
|
Post by cykeltjuven on Oct 6, 2010 23:10:17 GMT 1
Ha, ha, ja så va han igång igen! Undrar om han inte även använder sign "Lennart" på vissa andra sidor rörande div1f? De stavar iaf lika illa. Såna tomtar är bara att ignorera så självdör de.
|
|
|
Post by dieselhog on Oct 6, 2010 23:10:52 GMT 1
Hmmm, han hade ju dessutom lite synpunkter på "sjuksystern" som kommenterats. Hoppas att kommentarerna på detta inte cencureras bara ....
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 6, 2010 23:14:33 GMT 1
Hmmm, han hade ju dessutom lite synpunkter på "sjuksystern" som kommenterats. Hoppas att kommentarerna på detta inte cencureras bara .... Haha ja, jag är rätt säker på att en som är utbildad sjuksyster vet bättre än en tönt med keps och hockeyfrilla.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 7, 2010 5:49:35 GMT 1
Hmmm, han hade ju dessutom lite synpunkter på "sjuksystern" som kommenterats. Hoppas att kommentarerna på detta inte cencureras bara .... Det är ju ganska så uppenbart att fröken Lind är helt sjuk i huvudet, tror att han är i större behov av vård än sin lagkamrat Englund.
|
|
|
Post by Joewson on Oct 7, 2010 6:27:41 GMT 1
Måste säga att jag håller med Lind i hans senaste inlägg. Agerandet vid skadan från vissa är inte annat än skandal, både en välkänd supporters ryck (för att benämna det snällt) och hur lång tid det tar för sjukvårdare att komma ner till isen.
Mycket kan man beklaga Lind för, men här har han till viss del rätt. Att man kan hata honom är en sak, men man måste ibland vara objektiv också. Jag tror Linds frustration ligger mer i att det tog så himla lång tid att få ner en sjukvårdare.
|
|
|
Post by happygilmore on Oct 7, 2010 6:59:18 GMT 1
Måste säga att jag håller med Lind i hans senaste inlägg. Agerandet vid skadan från vissa är inte annat än skandal, både en välkänd supporters ryck (för att benämna det snällt) och hur lång tid det tar för sjukvårdare att komma ner till isen. Mycket kan man beklaga Lind för, men här har han till viss del rätt. Att man kan hata honom är en sak, men man måste ibland vara objektiv också. Jag tror Linds frustration ligger mer i att det tog så himla lång tid att få ner en sjukvårdare. Jag tror Linds frustration ligger i att han är så jävla dålig.
|
|
|
Post by dragkrok on Oct 7, 2010 7:01:46 GMT 1
Först och främst, skönt att det efter omständigheterna gick så pass bra som det gjorde med Englund.
Matchen i övrigt blev en ganska märklig historia. Det kändes som KHK bara gick på halvfart redan från start, samt att skärpan och auktoriteten i avsluten saknades. Trots detta så verkade man ha total koll på matchen..... Gott med tre nya friska. Håller tummarna för att Collins skada inte är av det slaget att han blir borta en längre tid.
Sedan vad det gäller fröken Lind och hans KHK-komplex så finns det mycket att säga, men i sitt inlägg efter matchen igår så har han helt rätt i delen rörande delar av publikens agerande.
Har man inte vett att uppföra sig då det finns spelar som blöder från halstrakten och ingen vet hur pass allvarligt det är, då är man fan inget annat än en STOR IDIOT!!! Hoppas DU/NI i alla fall har vett att skämmas för ert beteende.
Sorgligt och patetiskt att detta ska behövas upplevas i VÅR arena
|
|