|
Post by Medgångssupportern on Oct 8, 2010 21:40:50 GMT 1
I kväll gjorde nog Lind i byxan, för de blev verkligen förnedrade borta emot Kristianstad. 13-4. ;D
|
|
largo
Ungdomslirare
|
Post by largo on Oct 8, 2010 21:46:11 GMT 1
Eehh?? Vill inte va någon Messeschmitt men vi lirar väl mot Nybro på söndag?? Älgjakten... Såklart! Sorry...
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 8, 2010 22:12:45 GMT 1
Det är fan så man får nypa sig i armen när man ser Timos agerande i kassen! Sjukt bra! Tycker även backarna gör ett riktigt bra jobb idag! Ingen som gnäller över att vi bara har 7 backar längre. ;D
|
|
|
Post by Back to Front on Oct 8, 2010 22:21:41 GMT 1
Timo är KUNG!! Fahlander visste vad vi skulle lägga pengarna på.. Tack Micke! Du är oxå kung!!! Bra match, högt tempo och inga fula tag av ärkegrisen No1. Hööken höll vad han lovade ifrån middagen idag! Go Khk Go. Nu kör vi över Nif på söndag!
|
|
|
Post by cykeltjuven on Oct 8, 2010 23:07:44 GMT 1
Många hyllar med rätta både Timo och laget, jag stämmer givetvis in, men ni glömmer en sak: Black Bugs. Underbart tryck i arenan i kväll, non-stop i 60 minuter. Ni är suveräna!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 9, 2010 0:01:49 GMT 1
Länge sedan det var så kul på hockey... Visst 6-0 mot OIK var kul, men sedan dog ju den matchen. Idag var det valuta varenda minut! T o m bra ös på sittplats
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Oct 9, 2010 0:29:52 GMT 1
Länge sedan det var så kul på hockey... Visst 6-0 mot OIK var kul, men sedan dog ju den matchen. Idag var det valuta varenda minut! T o m bra ös på sittplats jag träffade JJB på ståplats i tredje vem passade dig då
|
|
|
Post by aloviak on Oct 9, 2010 1:03:25 GMT 1
Många hyllar med rätta både Timo och laget, jag stämmer givetvis in, men ni glömmer en sak: Black Bugs. Underbart tryck i arenan i kväll, non-stop i 60 minuter. Ni är suveräna!! glöm inte att BB är vi alla supportrar tillsammans!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 9, 2010 9:36:42 GMT 1
Mycket stabil serger av KHK, säsongens bästa match utan tvekan. Timo är värd sin vikt i guld.
|
|
|
Post by tof on Oct 9, 2010 10:11:02 GMT 1
Igår så ställde sig en Mörrumsuporter och började röka i hejaklacken undra hur man tänker då, han åkte naturligtvis ut.
|
|
|
Post by Back to Front on Oct 9, 2010 10:24:11 GMT 1
Sist JJB var där var väl mot Åstorp?
|
|
|
Post by Back to Front on Oct 9, 2010 10:25:42 GMT 1
I kväll gjorde nog Lind i byxan, för de blev verkligen förnedrade borta emot Kristianstad. 13-4. ;D Vera som om data trafiken är död i östar Småland... Är nog dubbel ispåse på huvudet... Å jag kan se hans hyllningar av Kik i sitt ev referat...
|
|
|
Post by Sverker on Oct 9, 2010 11:39:58 GMT 1
Trevlig match igår.
Emil Larsson bästa utespelare i KHK tillsammans med Ottinger. Timo grym.
|
|
|
Post by standup on Oct 9, 2010 14:29:27 GMT 1
KHK känns riktigt stabila iår.. Allettan är klart, hur långt det sedan bär är mer ovisst. Men visst finns kapaciteten. Kul att mitt Mörrum kunde hänga med riktigt bra när KHK bjöd upp till dans..
|
|
|
Post by HF on Oct 9, 2010 18:21:48 GMT 1
KHK känns riktigt stabila iår.. Allettan är klart, hur långt det sedan bär är mer ovisst. Men visst finns kapaciteten. Kul att mitt Mörrum kunde hänga med riktigt bra när KHK bjöd upp till dans.. Mörrum var riktigt bra, bästa laget som KHK har mött i serien än så länge.
|
|