|
Post by Micke "pålle" Pålsson on May 8, 2007 13:24:25 GMT 1
Var snack om att det skulle bli nya tröjor till hösten. Kanske svarta med blått(telenor)? Har nån hört nåt mer om detta?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on May 8, 2007 13:28:14 GMT 1
Jag har bara hört "snacket", det som du nämner. Men med Telenor som hufudsponsor så verkar det lite smålogiskt. Jag hoppas i så fall att det kostar ordentligt ty klubbens färger är Rött, vitt och svart.... eller var det orange...
|
|
|
Post by kraftwerk on May 8, 2007 13:31:04 GMT 1
Jag har bara hört "snacket", det som du nämner. Men med Telenor som hufudsponsor så verkar det lite smålogiskt. Jag hoppas i så fall att det kostar ordentligt ty klubbens färger är Rött, vitt och svart.... eller var det orange... Kan ju bli svarta med lite rött och vitt
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 8, 2007 13:35:28 GMT 1
Orange...med blåa inslag....
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on May 8, 2007 13:36:28 GMT 1
Och den blå propellern då? På hjämen? ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 8, 2007 13:40:23 GMT 1
Självklart!!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 8, 2007 22:18:13 GMT 1
Har hört att det kommer att bli nya tröjor, tror att det skulle vara en mörkare nyans på den röda färgen (om min källa inte har hittat på alltihopa).
|
|
|
Post by burt on May 8, 2007 22:57:21 GMT 1
Jag tror det blir röda tröjor med svarta armar.
|
|
|
Post by Mrfrog on May 9, 2007 5:53:50 GMT 1
Jag tror det blir röda tröjor med svarta armar. det är vad jag med hört med telenor märke på bröstet och KHK emblemet över hjärtat men men den som lever få se...
|
|
|
Post by kraftwerk on May 9, 2007 7:14:15 GMT 1
Det jag hört är att de nya tröjorna är konstruerade så att de ser oranga ut med hjälp av speciella glasögon som kommer att kunna köpas i hallen .
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on May 9, 2007 7:25:51 GMT 1
Det jag hört är att de nya tröjorna är konstruerade så att de ser oranga ut med hjälp av speciella glasögon som kommer att kunna köpas i hallen . De ska jag ha, kosta vad de kosta vill!
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 9, 2007 7:41:03 GMT 1
Ja, tänk om det gjordes något för oss Betonghäckar!!!
|
|
|
Post by kraftwerk on May 9, 2007 7:55:22 GMT 1
Ja, tänk om det gjordes något för oss Betonghäckar!!! Detta är ju ett led i detta. Den första i en rad för BH-gänget
|
|
|
Post by Jason on May 9, 2007 9:58:03 GMT 1
Jag tror det blir röda tröjor med svarta armar. det är vad jag med hört med telenor märke på bröstet och KHK emblemet över hjärtat men men den som lever få se... Jag har hört att det kommer att bli ungefär likadana tröjor som idag. Skillnaden är (som du skriver) en stor Telenor-logga på magen och KHK-märket är uppflyttat till spelarens vänstra bröst...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on May 9, 2007 20:52:05 GMT 1
jag hörde innan säsongen tog slut att det skall bli röda med svarta ärma och propeller på ärmana o klubbmärket på bröstet .. men i vilket fall så blir det nog bra o ännu en tröja att köpa
|
|