|
Post by kraftwerk on May 9, 2007 21:03:36 GMT 1
det är vad jag med hört med telenor märke på bröstet och KHK emblemet över hjärtat men men den som lever få se... Jag har hört att det kommer att bli ungefär likadana tröjor som idag. Skillnaden är (som du skriver) en stor Telenor-logga på magen och KHK-märket är uppflyttat till spelarens vänstra bröst... Är det damlaget vi pratar om ? ;D
|
|
|
Post by dicanio on May 9, 2007 21:42:26 GMT 1
det är vad jag med hört med telenor märke på bröstet och KHK emblemet över hjärtat men men den som lever få se... Jag har hört att det kommer att bli ungefär likadana tröjor som idag. Skillnaden är (som du skriver) en stor Telenor-logga på magen och KHK-märket är uppflyttat till spelarens vänstra bröst... Hoppas inte det är billigt att flytta klubbmärket från magen . Detta är enligt min åsikt helt sjukt att man kan vara så kåt på pengar så man flyttar klubbmärket.
|
|
|
Post by karlskrona on May 9, 2007 21:46:30 GMT 1
Jag har hört att det kommer att bli ungefär likadana tröjor som idag. Skillnaden är (som du skriver) en stor Telenor-logga på magen och KHK-märket är uppflyttat till spelarens vänstra bröst... Hoppas inte det är billigt att flytta klubbmärket från magen . Detta är enligt min åsikt helt sjukt att man kan vara så kåt på pengar så man flyttar klubbmärket. Håller med dig där Cash. Skandal om det blir så, det är väl KHK grabbarna representerar, inte Telenor? Klubbmärket ska vara på bröstet och det ska synas mest av allt på tröjan, så är det!
|
|
|
Post by Mrfrog on May 9, 2007 22:28:33 GMT 1
för min del kan dräkterna vara hur fula som helst så länge det ge en stadig ekonomi. sen är ju med frågan ska KHK loggan inte vara över vänster bröst närmast hjärtat istället för magen?
|
|
|
Post by dicanio on May 9, 2007 22:31:56 GMT 1
för min del kan dräkterna vara hur fula som helst så länge det ge en stadig ekonomi. sen är ju med frågan ska KHK loggan inte vara över vänster bröst närmast hjärtat istället för magen? Vill du att laget ska heta Elgiganten IK också ?
|
|
|
Post by crosschecking on May 9, 2007 22:47:34 GMT 1
Telenor Hk låter bättre!
|
|
|
Post by oneandonly on May 9, 2007 22:52:20 GMT 1
På KIK tiden när VI var som bäst, fick KIK ett erbjudande från ett företag som har med bilar att göra och som sponsrar ett annat Blekingelag även i dessa tider.
Erbjudandet var med ENORMT generöst och massor av pengar på den tiden.
Hur det gick ? Man tackade NEJ !
Varför ? Kravet var att byta till blåa tröjor.
På den tiden sålde man INTE sin själ..........
Hur det är nu vet alla.......
|
|
|
Post by oneandonly on May 9, 2007 22:55:30 GMT 1
På KIK tiden när VI var som bäst, fick KIK ett erbjudande från ett företag som har med bilar att göra och som sponsrar ett annat Blekingelag även i dessa tider.
Erbjudandet var med ENORMT generöst och massor av pengar på den tiden.
Hur det gick ? Man tackade NEJ !
Varför ? Kravet var att byta till blåa tröjor.
På den tiden sålde man INTE sin själ..........
Hur det är nu vet alla.......
|
|
|
Post by dicanio on May 9, 2007 23:59:26 GMT 1
På KIK tiden när VI var som bäst, fick KIK ett erbjudande från ett företag som har med bilar att göra och som sponsrar ett annat Blekingelag även i dessa tider. Erbjudandet var med ENORMT generöst och massor av pengar på den tiden. Hur det gick ? Man tackade NEJ ! Varför ? Kravet var att byta till blåa tröjor. På den tiden sålde man INTE sin själ.......... Hur det är nu vet alla....... TYVÄR är det inte så fortfarande
|
|
|
Post by anticonnie on May 10, 2007 6:33:06 GMT 1
Tror nog de få personer som håller på med tröjorna har 100% koll på hur det ska va! OM det nu är så viktigt för vissa hur,var respektive klubbmärke,reklamplats ska placeras så ta kontakt med kansliet och erbjud er hjälp! Vet att klubben behöver all hjälp de kan få och alla kan nog bidra med något!
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 10, 2007 7:54:04 GMT 1
Själklart är det fruktansvärt om klubbmärket får en undanskymd plats till förmån för reklam...ett nödvändigt ont som snart får en att spy.... Idrotten är helt urspårad på grund av pengahysterin (framför allt löner)...klubbar t o m byter namn...Plannja, Ldb t ex....fy fan... Som kuriosa kan vi ju nämna att något sån´t hände redan i början på 80-talet. "Tempo!" tog över KIKs tröjor...det hamnade ett litet ofärgat klubbmärke på bröstet... Den vakna har väl sett mig bära denna tröja, Mike Meekers anno 1983 (tror jag det är..).... Enda trösten nu är att det inte är KIKs logga vi pratar om....
|
|
|
Post by oneandonly on May 10, 2007 9:12:25 GMT 1
På tal om tröjor......
Snyggaste tröjorna vi haft på KIK tiden måste ha varit de svarta. Kommer Ni ihåg dem ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 10, 2007 9:16:50 GMT 1
På tal om tröjor...... Snyggaste tröjorna vi haft på KIK tiden måste ha varit de svarta. Kommer Ni ihåg dem ? Ja men "lilla vän"...det är ju dom jag pratar om... (om man nu inte räknar in Neptuneströjorna som ju också är svarta..)
|
|
|
Post by oneandonly on May 10, 2007 9:24:42 GMT 1
aHA !......
10-öringen trillade ner........
|
|
|
Post by dicanio on May 10, 2007 10:18:39 GMT 1
På tal om tröjor...... Snyggaste tröjorna vi haft på KIK tiden måste ha varit de svarta. Kommer Ni ihåg dem ? Ja men "lilla vän"...det är ju dom jag pratar om... (om man nu inte räknar in Neptuneströjorna som ju också är svarta..) Nej den var orange och vit !!!
|
|