|
Post by HF on Nov 21, 2007 20:04:53 GMT 1
Många förfäras över propellern på KHK tröjor. Undrar vad AIK kommer att ha på sina tröjor om ett par år ? kanske någon som gör helikoptern med propellern
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 21, 2007 22:30:05 GMT 1
Det primära problemet är inte propellerd i sig...utan klubbmärkets placering!!!! Jag tänkte skaffa en replika...men jag blir mer o mer tveksam....när man redan har en tröja som representerar KLUBBEN och inte ett företag..
|
|
|
Post by burt on Nov 22, 2007 13:51:08 GMT 1
Jag var nog den som reagerade kraftigast mot tröjorna när de kom, men jag köpte en och märkte den på ryggen i förhoppning om jag att någn dag ska acceptera de.
Nu hänger den så jag jag ser den varje morgon när jag stiger upp ur sängen och den blir bara snyggare för varje gågn jag ser den... ;D
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 22, 2007 13:53:58 GMT 1
Jag var nog den som reagerade kraftigast mot tröjorna när de kom, men jag köpte en och märkte den på ryggen i förhoppning om jag att någn dag ska acceptera de. Nu hänger den så jag jag ser den varje morgon när jag stiger upp ur sängen och den blir bara snyggare för varje gågn jag ser den... ;D vad jag har hört så resonerade din mamma på ungefär samma sätt när du var nyfödd
|
|
|
Post by burt on Nov 22, 2007 13:56:38 GMT 1
Jag var nog den som reagerade kraftigast mot tröjorna när de kom, men jag köpte en och märkte den på ryggen i förhoppning om jag att någn dag ska acceptera de. Nu hänger den så jag jag ser den varje morgon när jag stiger upp ur sängen och den blir bara snyggare för varje gågn jag ser den... ;D vad jag har hört så resonerade din mamma på ungefär samma sätt när du var nyfödd JA, men skillnaden är att hon har inte accepterat mig för den jag är än...
|
|