|
Post by qALLAHAN on May 10, 2007 10:24:28 GMT 1
??
Jag menar den svarta man använt som extra bortaställ...
|
|
|
Post by dicanio on May 10, 2007 10:42:21 GMT 1
Jaha du menar dom med ett K på bröstet?
Men det är ju inte Neptuneströjorna =))
|
|
|
Post by anticonnie on May 10, 2007 12:04:30 GMT 1
Jaha du menar dom med ett K på bröstet? Men det är ju inte Neptuneströjorna =)) Jo den togs fram när de skulle heta Karlskrona Neptuns! Tror Bian Larsson låg bakom designen på dem!
|
|
|
Post by dicanio on May 10, 2007 12:18:19 GMT 1
Okej , fula är dom iallafall.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 10, 2007 12:18:53 GMT 1
Jaha du menar dom med ett K på bröstet? Men det är ju inte Neptuneströjorna =)) Jo den togs fram när de skulle heta Karlskrona Neptuns! Tror Bian Larsson låg bakom designen på dem! Precis, nu är någon ute och cyklar...har inte K:et någon speciell form....som påminner om treudden...
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 10, 2007 12:20:34 GMT 1
Okej , fula är dom iallafall. FULA??!! Kanske designmässigt den snyggaste man haft! Clean, reklamlös och ett grafiskt, snyggt K...
|
|
|
Post by crosschecking on May 10, 2007 13:25:49 GMT 1
Du har en möe snyggare hemma.. det vet jag! #22
|
|
|
Post by dicanio on May 10, 2007 14:34:48 GMT 1
Okej , fula är dom iallafall. FULA??!! Kanske designmässigt den snyggaste man haft! Clean, reklamlös och ett grafiskt, snyggt K... Tycker det k;et ser förjävligt ut
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 10, 2007 14:52:20 GMT 1
He....jo, meningarna går isär....jag tycker det är skitsnyggt!
Vet inte om vit/orange #22 är snyggare...men hetare!!
|
|
|
Post by crosschecking on May 10, 2007 14:56:00 GMT 1
Kokhet på dej
|
|
|
Post by Supertramp on May 10, 2007 15:14:06 GMT 1
för min del kan dräkterna vara hur fula som helst så länge det ge en stadig ekonomi. sen är ju med frågan ska KHK loggan inte vara över vänster bröst närmast hjärtat istället för magen? Du är verkligen riktigt dum i huvet va?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on May 10, 2007 16:17:42 GMT 1
för min del kan dräkterna vara hur fula som helst så länge det ge en stadig ekonomi. sen är ju med frågan ska KHK loggan inte vara över vänster bröst närmast hjärtat istället för magen? Du är verkligen riktigt dum i huvet va? Vem är dum den som föredrar fula tröjor eller någon som tillsynes stödjer mord och terorism?
|
|
|
Post by Mrfrog on May 10, 2007 16:25:28 GMT 1
för min del kan dräkterna vara hur fula som helst så länge det ge en stadig ekonomi. sen är ju med frågan ska KHK loggan inte vara över vänster bröst närmast hjärtat istället för magen? Du är verkligen riktigt dum i huvet va? tycker jag inte men jag föredra en stark ekonomi framför snygga tröjor även om det se bra ut för KHK nu kan klubben hamna i en svacka och då kan det vara skönt att ha ett kapital på banken
|
|
|
Post by Supertramp on May 10, 2007 20:03:01 GMT 1
Du är verkligen riktigt dum i huvet va? Vem är dum den som föredrar fula tröjor eller någon som tillsynes stödjer mord och terorism? Jag orkar inte dra upp en diskussion med någon som har noll koll på saker och ting. Men om du så gärna vill så för du hjärtligt gärna diskutera vidare via PM. Tack och hejdå!
|
|
|
Post by Supertramp on May 10, 2007 20:05:53 GMT 1
Du är verkligen riktigt dum i huvet va? tycker jag inte men jag föredra en stark ekonomi framför snygga tröjor även om det se bra ut för KHK nu kan klubben hamna i en svacka och då kan det vara skönt att ha ett kapital på banken Så du hade lika gärna kunnat lira i svart/blåa telenortröjor, så länge KHK tjänade en hacka på det? KHK borde titta på IFK Göteborg och AIK som smyger in sin reklam i tröjorna i samma nyans som klubbfärgerna.
|
|