|
Post by stolpeut on Oct 27, 2010 22:54:17 GMT 1
Åhhhhhhh va skön vändning......denna seger ger energi för resten av säsongen. Kung Otto
|
|
|
Post by casadoc on Oct 27, 2010 22:57:33 GMT 1
Någon som tyckte att OIKs intro var likt KHKs? Någon som vet vilket intro som släpptes först?
|
|
|
Post by wieger on Oct 27, 2010 23:18:22 GMT 1
Någon som tyckte att OIKs intro var likt KHKs? Någon som vet vilket intro som släpptes först? Haha, jag tycker att de såg ut som någon budget variant av vårat intro.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 27, 2010 23:21:16 GMT 1
Allt var ju som vårt! T o m slipning och klubblindning... Snyggt, men komiskt likt!
|
|
|
Post by Jason on Oct 27, 2010 23:38:37 GMT 1
Någon som tyckte att OIKs intro var likt KHKs? Någon som vet vilket intro som släpptes först? På everysport (tror jag det var) hintade man om ett nytt intro för kvällen.
|
|
|
Post by HF on Oct 28, 2010 5:29:04 GMT 1
Åhhhhhhh va skön vändning......denna seger ger energi för resten av säsongen. Kung Otto Det är Karlskrona, energin räcker till nästa förlust Introt var en kopia av det vi hade förra säsongen.
|
|
|
Post by husnasarn on Oct 28, 2010 7:08:15 GMT 1
Länge sedan man njöt så mycket efter en match! Att ligga under mot bra motstånd och vända slår alla två-siffriga resultat! Collin grym som vanligt...de vågar inte ens gå på honom! Junisfemman var en fröjd att se, framför allt i sista! Vilken intensitet! Sedan trodde jag att matchen var över vid 1-3...förbannade slarv! Det var flera ggr under matchen som det var skott på täckande och embryon till kontringar! Detta idiotiska slarv var den enda plumpen och också sånt som lätt förstör en hel match! Skärpning backar! Att prestera detta med två skyttekungar och lagkapten borta gör att det känns ännu större! Jag tyckte Collins såg lite skärrad ut igår. Inatt kom jag på varför. Collins åkte omkring i en hall med publik på en sida och detta stressade honom lite. Man kan säga att det blev publik snedbelastning. Lite kul det när han var tillbaks i Canada när han slog icingpucken och väntade på att en lagkamrat skulle åka efter ;D
|
|
sundin
Ungdomslirare
|
Post by sundin on Oct 28, 2010 7:22:46 GMT 1
Grattis till vinsten! Klackmatchen vann ni relativt enkelt bra tryck på eran helt enkelt.
Men lite smolk i bägaren flera pers antar att det var snorisar ni hade med er muckade gräl i pauserna då dom smög som råttor bakom ishallen och manade med okvädningsord! Jag själv blev riktigt irreterad för det var sämre än KIKS tonårsklack och enbart ute efter att mucka gräl. Fanns personer som vi fick stoppa från OIK som ville mangla detta tonårsgäng för jag tror inte vuxna personer gör så ....någon av er som arrangerar resor borde kolla upp detta för det var riktigt trevligt annars att få besök av er.
|
|
Wagnborg
Ungdomslirare
Tj?nstebil...
|
Post by Wagnborg on Oct 28, 2010 8:20:08 GMT 1
Det är nio mil dit. De kanske reste själva? Är ju inte helt omöjligt att köra dit på egen hand...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 28, 2010 8:26:24 GMT 1
Länge sedan man njöt så mycket efter en match! Att ligga under mot bra motstånd och vända slår alla två-siffriga resultat! Collin grym som vanligt...de vågar inte ens gå på honom! Junisfemman var en fröjd att se, framför allt i sista! Vilken intensitet! Sedan trodde jag att matchen var över vid 1-3...förbannade slarv! Det var flera ggr under matchen som det var skott på täckande och embryon till kontringar! Detta idiotiska slarv var den enda plumpen och också sånt som lätt förstör en hel match! Skärpning backar! Att prestera detta med två skyttekungar och lagkapten borta gör att det känns ännu större! Jag tyckte Collins såg lite skärrad ut igår. Inatt kom jag på varför. Collins åkte omkring i en hall med publik på en sida och detta stressade honom lite. Man kan säga att det blev publik snedbelastning. Lite kul det när han var tillbaks i Canada när han slog icingpucken och väntade på att en lagkamrat skulle åka efter ;D Haha...jaaaa...det var nog därför han slog den konstiga icingpucken. Jag undrade varför han såg så förvånad ut! ;D
|
|
|
Post by time on Oct 28, 2010 8:26:46 GMT 1
Länge sedan man njöt så mycket efter en match! Att ligga under mot bra motstånd och vända slår alla två-siffriga resultat! Collin grym som vanligt...de vågar inte ens gå på honom! Junisfemman var en fröjd att se, framför allt i sista! Vilken intensitet! Sedan trodde jag att matchen var över vid 1-3...förbannade slarv! Det var flera ggr under matchen som det var skott på täckande och embryon till kontringar! Detta idiotiska slarv var den enda plumpen och också sånt som lätt förstör en hel match! Skärpning backar! Att prestera detta med två skyttekungar och lagkapten borta gör att det känns ännu större! Jag tyckte Collins såg lite skärrad ut igår. Inatt kom jag på varför. Collins åkte omkring i en hall med publik på en sida och detta stressade honom lite. Man kan säga att det blev publik snedbelastning. Lite kul det när han var tillbaks i Canada när han slog icingpucken och väntade på att en lagkamrat skulle åka efter ;D Collins? Vilket lag spelar han i? Collin däremot var som vanligt bra Så här ska ett derby vara ovisst in i det sista
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 28, 2010 8:29:35 GMT 1
Collin grym som vanligt...de vågar inte ens gå på honom! Just detta har jag också tänkt på, han får mycket gratis tid vid sarger m.m. Ett klassförvärv av RANG!! Personlig favorit!
|
|
|
Post by husnasarn on Oct 28, 2010 8:33:48 GMT 1
Time Det känns som om Collin är mer än en så det känns narturligt och lägga till ett s på slutet en Collin flera Collins
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 28, 2010 8:37:41 GMT 1
Vad ska man nu gnälla på? Hur är det med korven och senapen?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 28, 2010 9:06:15 GMT 1
Fantastisk lagmoral igår! Man lyckades vända underläge till vinst på bortais mot OIK trots att KHK saknade tre av sina bästa spelare.
Tror att R. Jönsson är väldig besviken idag då hans lilla kupp med inlånade TEJF spelare inte funkade. ;D
Men i ärlighetens namn så var inte OIK ett bra lag och en OIK seger hade varit mycket orättvis då KHK ägde större delar av andra & tredje perioden. Hade KHK mönstrat fulltmanskap hade vi kört över bönnerna med 5-6 måls marginal.
+++++ Till Sibbe, som han slet innan han till slut lyckades få in pucken till Söder.
Undrar var OIK´s har "lånat" sitt intro ifrån (nya carbonhallen). ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|