|
Post by koffus on Jan 10, 2011 5:27:56 GMT 1
Pratade med Mariestads tränare igår. De var inte alls vana från E-serien den nivå domarna tillät i matchen Nybro-Mariestad. Han menade att Nybro väldigt skickligt lyckades utnyttja den höga nivån domare höll. Ryggsäckshockey a la Bendelin. ja jösses......
|
|
|
Post by korpen on Jan 10, 2011 6:17:49 GMT 1
Pratade med Mariestads tränare igår. De var inte alls vana från E-serien den nivå domarna tillät i matchen Nybro-Mariestad. Han menade att Nybro väldigt skickligt lyckades utnyttja den höga nivån domare höll. Ryggsäckshockey a la Bendelin. Det är som jag brukar säga, ett Nybro som lyckas med grisspelet utan för många utvisningar är ett farligt lag. Skogshuggar-hockey ;D
|
|
|
Post by time on Jan 11, 2011 19:55:15 GMT 1
Ryggsäckshockey a la Bendelin. Det är som jag brukar säga, ett Nybro som lyckas med grisspelet utan för många utvisningar är ett farligt lag. Skogshuggar-hockey ;D Hade vi haft transatlantiska domare så hade Nybroiterna tvingats sitta på varandra i utvisningsbåset
|
|
|
Post by time on Jan 11, 2011 19:56:10 GMT 1
|
|
|
Post by time on Jan 11, 2011 20:01:15 GMT 1
|
|
|
Post by korpen on Jan 11, 2011 20:18:03 GMT 1
OIKarna har verkligen börjat bli deppiga
|
|
|
Post by #72 Foppa on Jan 11, 2011 20:20:26 GMT 1
De kan väl låna publik ifrån TAIF!?
|
|
|
Post by time on Jan 11, 2011 20:29:10 GMT 1
De kan väl låna publik ifrån TAIF!? ;D ;D ;D
|
|
|
Post by korpen on Jan 11, 2011 20:30:13 GMT 1
De kan väl låna publik ifrån TAIF!? Exakt de lånar ju allt annat. Från TEJF
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 11, 2011 20:37:48 GMT 1
"Söndagsmatcher borde kunna ha ansiktsmålning för barn, Clowner, uppträde, hopptorn. Gratis inträde för tjejer och liknade" Räcker det inte med clownerna på isen?
|
|
friden
Ungdomslirare
R?tta virket!
|
Post by friden on Jan 11, 2011 21:15:39 GMT 1
Jag erkänner, det var jag som ringde anonymt till Olofströms närradio och sa att det var nykterhetskontroll vid ishallen.
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 11, 2011 21:56:27 GMT 1
De kan väl låna publik ifrån TAIF!? ;D Nja, är väl kris där också!
|
|
|
Post by krickan on Jan 11, 2011 22:04:21 GMT 1
De kan väl låna publik ifrån TAIF!? ;D Nja, är väl kris där också! Nja, hörde på stan att de skulle värva ner lite finnar för det med, när de inte får vara med längre pga. att de inte presterar i klacken så kanske de kan lånas ut till OIK.
|
|
|
Post by koffus on Jan 13, 2011 14:44:33 GMT 1
Det är som jag brukar säga, ett Nybro som lyckas med grisspelet utan för många utvisningar är ett farligt lag. Skogshuggar-hockey ;D Hade vi haft transatlantiska domare så hade Nybroiterna tvingats sitta på varandra i utvisningsbåset om du kikar på hur mycket utvisningar nybro faktiskt har så borde även du kunna se att det är en hel del.. alldeles för mkt enligt mig.. sen verkar det som att du mest är avundsjuk för att vårat välscoutade lag åker ifrån ert dunderbygge.. nuff said.
|
|
|
Post by koffus on Jan 13, 2011 14:48:02 GMT 1
Pratade med Mariestads tränare igår. De var inte alls vana från E-serien den nivå domarna tillät i matchen Nybro-Mariestad. Han menade att Nybro väldigt skickligt lyckades utnyttja den höga nivån domare höll. ja just det, btw man får tacklas i hockey.. mariestad var så dåliga så dem hade inte tagit sig till AE i F serien. AE har startat och nybbans spel är hårdare än nånsin just nu. det fick många i skövde erfara då deras spelare inte var vana vid att åka på saftiga bröstvärmare. Sen tar nybro på tok för många onödiga utvisningar, då framför allt i anfallszon där man verkligen inte ska behöva ta en utvisning för hakning. men skövde lirade ändå rätt bra. tror dem kan bli farliga. utan nybros gudomliga defensiv så hade nog skövde slagit oss. eller jag är säker på att dem hade slagit oss.. sen missade dem 2 lägen där målburen var i princip helt tom.. brist på skärpa kändes det som.
|
|