|
Post by Sir Ironpants on Nov 29, 2012 17:36:00 GMT 1
Det är BLT som vill sälja lösnummer med en FET och SAFTIG rubrik.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 29, 2012 17:37:29 GMT 1
Det är BLT som vill sälja lösnummer med en FET och SAFTIG rubrik. Detta låter mest troligt.
|
|
|
Post by Zäta on Nov 29, 2012 17:37:56 GMT 1
Är man 17 år och inte kan ta en bänkning mot Dif i allsvenskan så kan det bli tufft framöver för gossen.
|
|
|
Post by beaverblogg16 on Nov 29, 2012 17:39:46 GMT 1
Jag är oerhört uppdaterad i detta och kan säga att det är helt sanslöst det man skriver på khk.se hade det varit så att man hade bänkat Julle hade det väl inte varit några problem som helst.
|
|
|
Post by Zäta on Nov 29, 2012 17:44:05 GMT 1
Jag är oerhört uppdaterad i detta och kan säga att det är helt sanslöst det man skriver på khk.se hade det varit så att man hade bänkat Julle hade det väl inte varit några problem som helst. Så Calle far med osanning?
|
|
|
Post by Joewson on Nov 29, 2012 17:46:51 GMT 1
Jag är oerhört uppdaterad i detta och kan säga att det är helt sanslöst det man skriver på khk.se hade det varit så att man hade bänkat Julle hade det väl inte varit några problem som helst. Spelar ingen roll, tror inte jag ska skriva tankarna jag har om Julius nu för det är inte speciellt lämpligt. Men(!) om man är den sämsta backen i det sämsta laget i serien, varför skulle man få mer speltid om man går ut i media? Vilket trams. Nej, jag har min åsikt klar och när allt är ute i världen, båda historierna samt alla kort på bordet så kommer jag skriva exakt vad jag tycker.
|
|
satch
Björnligan
|
Post by satch on Nov 29, 2012 17:48:40 GMT 1
The show must go on med Queen! Är snart KHKs intro?
|
|
|
Post by time on Nov 29, 2012 17:56:36 GMT 1
Blir intressant att läsa Bäverns nästa blogginlägg ...
|
|
|
Post by boxplay on Nov 29, 2012 17:57:55 GMT 1
Julle skulle hjälpa J18 helgen som gick...Han drog på sig 35 utv minuter och betedde sig som det "underbarn" han tror sig vara..är på tiden att han blir bänkad.. han hade friplats under Kempe
|
|
|
Post by time on Nov 29, 2012 18:01:21 GMT 1
Antingen har Skarpis gjort en Connie eller så finns det annat i det här.
|
|
|
Post by Provocare on Nov 30, 2012 9:26:10 GMT 1
Det kommer nog fram tids nog! Julle är en duktig hockeyspelare men har långt i sin utveckling kvar! Tycker det är rätt att han blir bänkad! Däremot hoppas jag innerligt att detta sköts på ett snyggt från KHK sida! Det är ju faktiskt "vår kille"...
|
|
|
Post by Joewson on Nov 30, 2012 9:46:34 GMT 1
När soppan har lagt sig så kan jag lägga ut den fakta som jag vet kring Julius och den situationen som uppstått.
Faktum kvarstår att är man sämsta back i laget som ligger sist i tabellen så kan man inte få en friplats i truppen bara för att man råkar vara "talang" och "egen produkt".
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Nov 30, 2012 10:00:13 GMT 1
Jag misstänker och hoppas att det handlar om att KHK faktiskt önskar Julle fortsatt utveckling och vill låna ut honom resten av säsongen när vi nu växlar upp i backbesättningen, men att Julle på tonårsvis har överreagerat och tjurigt övertolkat beskedet. Förhoppningsvis finns han ändå med i organisationen framöver.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 30, 2012 13:41:42 GMT 1
Faktum kvarstår att är man sämsta back i laget som ligger sist i tabellen så kan man inte få en friplats i truppen bara för att man råkar vara "talang" och "egen produkt". Ingen skall ha ngn friplats såklart. Nu tycker iofs jag inte att han är sämre än några av våra andra backar. Han är dessutom utvecklingsbar fortfarande, vilket de andra inte är enligt mitt sätt att se det. Är anledningen att han inte accepterar att han inte får spela alla matcher, då är det ett annat problem. Men så är det ju inte enligt en av de som känner honom bäst här.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 30, 2012 19:40:19 GMT 1
Haha, snacka om att göra en höna av en fjäder!! Efter detta borde han ju bänkas bara för detta säsongen ut. Får lite Sirbäck vibbar över Julle just nu, en spelare som inte kan ta en bänkning. Eller är det så att han har fått ett bättre anbud någon annanstans och det är därför han "talar ut"? Du är otrolig! Du har inte en aning om vad som hänt i ärendet Julle. Bävern som verkligen känner honom, vet vad som sagts och gjorts. Hade han fått ett annat anbud, hade han väl inte varit besviken, eller vad tror du? Samma när det gäller Sibbe, du har inte en aning om varför han lämnade eller fick nytt kontrakt. Du har skaffat dej en egen uppfattning och skriver den, för "du har hört" eller tror. Helt ok att han inte gillade att bänkas, men det var inte orsaken till att kontraktet bröts. Inte heller att han inte tränade, som också spridits. Jag vet, men du tror! Hur kan jag säga så? Jo jag känner Henrik och jag känner en hel del spelare. Din idol som du har som Avatar exempelvis. Har du ngn gång hört talas om mobbing? Om ej läs vad det innebär! Visst spelar han i KIKs fjärde kedja idag, men det finns anledningar till det också. Anledningar som jag vet, men som du gissar dej till, troligtvis att han är för dålig, eller? Där är skillnaden! Du tror!!!! OBS! KHK hade inte haft fler poäng nu i HA om Sibbe varit kvar, det är inte det jag säger. Samtidigt säger de spelare jag känner (trots förlusterna) att: Nu är det ROLIGT att gå till träningar och matcher, det tyckte dom inte när Kempe var tränare! Du är bra på att lägga ut filmer på forumet, fortsätt med det. Förtala inte spelare!
|
|