|
Post by benderman on Apr 25, 2013 22:24:43 GMT 1
Pinsamt. Vad har Tobbe för funktion?
|
|
|
Post by Sverker on Apr 26, 2013 7:11:09 GMT 1
Ruiz fick veta att han inte är aktuell för KHK genom khk.se. Kommunikation på hög nivå! Om det nu är så, får man då tycka att det är STOR SKANDAL? Verkar ju som många reagerar när man tycker ngt KHK gör är skandal.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 26, 2013 7:17:49 GMT 1
Jag förutsätter att det inte är så, för det vore förbaskat dåligt... Lycka till i framtiden Patrik, jag gillar din "ettrighet"
|
|
|
Post by kaffe on Apr 26, 2013 11:37:59 GMT 1
Ruiz fick veta att han inte är aktuell för KHK genom khk.se. Kommunikation på hög nivå! Om det nu är så, får man då tycka att det är STOR SKANDAL? Verkar ju som många reagerar när man tycker ngt KHK gör är skandal. Om det verkligen är så kan jag hålla med om att 'Skandal' är ett passande uttryck. Vi får verkligen hoppas att det inte är sant, men frågan är om vi någonsin kommer få veta. Det kan ju faktiskt vara ett elakt rykte också. Att någon tidigare har opponerat sig mot uttrycket 'Skandal' har nog att göra med att det används allt för frikostigt här på forumet och då riskerar uttrycket att bli urvattnat. Jag tror inte att personerna ifråga hade något emot uttrycket i sig utan snarare att det var ett alldeles för kraftfullt ord i sammanhanget.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 26, 2013 11:45:58 GMT 1
Helt korrekt kaffe, ordet skandal känns urvattnat på detta forumet, det används varje gång det är något man inte håller med om. En skandal (av gr. ska'ndalon, eg. "gillersticka, giller"), offentlig anstöt, obehagligt uppseende; någonting förargelseväckande, anstötlighet - idag snarast av betydelsen av en offentliggjord incident som innefattar anklagelser om brott, moralisk förflackning, korruption etc. En skandal behöver inte nödvändigtvis vila på sanningen.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 26, 2013 11:46:13 GMT 1
Bengtzen förklarade i tidningen att han tyvärr var tvungen att ge beskeden per telefon fast han förståss helst velat göra det öga mot öga, så jag tror och hoppas att det bara är ett rykte.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 26, 2013 11:47:03 GMT 1
Jag tror också att det är ett rykte.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 26, 2013 12:08:01 GMT 1
Om det nu är så, får man då tycka att det är STOR SKANDAL? Verkar ju som många reagerar när man tycker ngt KHK gör är skandal. Vi får verkligen hoppas att det inte är sant, men frågan är om vi någonsin kommer få veta. Det kan ju faktiskt vara ett elakt rykte också. Jag lovar dej att du kommer att få veta det.
|
|
|
Post by kaffe on Apr 26, 2013 13:32:49 GMT 1
Vi får verkligen hoppas att det inte är sant, men frågan är om vi någonsin kommer få veta. Det kan ju faktiskt vara ett elakt rykte också. Jag lovar dej att du kommer att få veta det. Det verkar lovande att vi kommer få reda på hur det ligger till. När får vi veta? Blir det en officiell källa?
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 26, 2013 13:40:36 GMT 1
Jag lovar dej att du kommer att få veta det. Det verkar lovande att vi kommer få reda på hur det ligger till. När får vi veta? Blir det en officiell källa? ;D
|
|
|
Post by Sverker on Apr 26, 2013 13:42:21 GMT 1
Jag lovar dej att du kommer att få veta det. Det verkar lovande att vi kommer få reda på hur det ligger till. När får vi veta? Blir det en officiell källa? Källan kommer att vara huvudpersonen själv.
|
|
|
Post by kaffe on Apr 26, 2013 14:17:36 GMT 1
Det verkar lovande att vi kommer få reda på hur det ligger till. När får vi veta? Blir det en officiell källa? Källan kommer att vara huvudpersonen själv. Kan ju inte vara en bättre källa. Kommer han bekräfta eller dementera?
|
|
|
Post by Sverker on Apr 26, 2013 14:20:35 GMT 1
Källan kommer att vara huvudpersonen själv. Kan ju inte vara en bättre källa. Kommer han bekräfta eller dementera? Hur ska jag kunna veta det när jag inte frågat än?
|
|
|
Post by kaffe on Apr 26, 2013 14:24:39 GMT 1
Kan ju inte vara en bättre källa. Kommer han bekräfta eller dementera? Hur ska jag kunna veta det när jag inte frågat än? Ok, förlåt mig Sverker. Jag hänger inte med i svängarna. Jag förstod inte att du menade att du skulle fråga honom. Du är lite fåordig av dig. Inte som jag. Jag vet aldrig när jag ska avsluta en kommentar här. Låt oss veta när du pratat med honom då.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 28, 2013 15:12:33 GMT 1
Hur ska jag kunna veta det när jag inte frågat än? Ok, förlåt mig Sverker. Jag hänger inte med i svängarna. Jag förstod inte att du menade att du skulle fråga honom. Du är lite fåordig av dig. Inte som jag. Jag vet aldrig när jag ska avsluta en kommentar här. Låt oss veta när du pratat med honom då. Du har PM.
|
|