|
Post by Teddybear on Dec 15, 2010 22:51:05 GMT 1
Fan vad grym han var, verkar vara en komplett spelare!
Skriv kontrakt över nästa säsong omgående!
|
|
|
Post by husnasarn on Dec 15, 2010 23:13:22 GMT 1
Godkänd med beröm kan väl vara ett rimligt betyg efter dagens match. KHK kommer att ha stor nytta av Patrik. Den spanska eldigheten är tydlig.
|
|
|
Post by nissebult on Dec 15, 2010 23:16:37 GMT 1
Energi till hela laget, det blir bra det här. Välkommen Patrik!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Dec 16, 2010 0:52:11 GMT 1
Riktigt bra värvning! Undrar varför han aldrig spelat allsvenskan, för liten?
|
|
|
Post by Ekis on Dec 16, 2010 7:12:59 GMT 1
Han åker skridskor som André Jönsson, han har ungefär samma fina klubbteknik som Daniel Brasar, han jobbar lika hårt som Jimmie Svensson, han har ungefär samma grymma spelförståelse som Thomas Fahlqvist, han verkar ha ett engagemang på isen som påminner om Collin Circellis dito... Kort sagt, en komplett spelare helt enkelt. Jag är övertygad om att #29 är en blivande publikfavorit i TAK! Bind upp honom ett par sässar till, nu!! På något sätt så drogs hela gänget med i Ruiz sätt att lira, härligt!!
|
|
|
Post by tof on Dec 16, 2010 11:52:57 GMT 1
Ja Patrik Ruiz var just den vitamin injektion som laget behövde, mycket fin åkning han sitter så lågt också när han gör sin finter och snurrar så det verkar vara mycket svårt att få tag på honom.
|
|
|
Post by time on Dec 16, 2010 16:57:56 GMT 1
Någon mer som tyckte han påminde lite om Larry P ? (nte skridskoåkningen).
|
|
|
Post by Sir Wankalot on Dec 16, 2010 18:37:24 GMT 1
Lite av en Håkan Loob i mini format. En hukande stil som Looben hade. Låg tyngdpunkt svår att komma åt med fysiskt spel. Kommer göra en fantastisk nytta i KHK. Ge honom kontrakt till 13/14 ;D
|
|
|
Post by aloviak on Dec 16, 2010 19:28:09 GMT 1
Lite av en Håkan Loob i mini format. En hukande stil som Looben hade. Låg tyngdpunkt svår att komma åt med fysiskt spel. Kommer göra en fantastisk nytta i KHK. Ge honom kontrakt till 13/14 ;D Tycker jag med!
|
|
|
Post by stolpeut on Dec 16, 2010 22:09:45 GMT 1
Lite av en Håkan Loob i mini format. En hukande stil som Looben hade. Låg tyngdpunkt svår att komma åt med fysiskt spel. Kommer göra en fantastisk nytta i KHK. Ge honom kontrakt till 13/14 ;D Tycker jag med! 2+1 vore väl bra.
|
|
|
Post by brodeurandme on Dec 21, 2010 10:28:20 GMT 1
Riktigt bra värvning! Undrar varför han aldrig spelat allsvenskan, för liten? Theoren Fleury är 168, och ägde i NHL när han var som bäst. Så att Ruiz med 175 är för liten för allsvenskan tror jag inte. Men det verkar konstigt att ingen klubb plockat upp honom. www.youtube.com/watch?v=8nGGt8vCdpA&feature=fvst fan kan inte khk slå honom en pling? Han vore något att ha i klubben, trots sin ålder ;D
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Dec 21, 2010 10:34:16 GMT 1
Riktigt bra värvning! Undrar varför han aldrig spelat allsvenskan, för liten? Theoren Fleury är 168, och ägde i NHL när han var som bäst. Så att Ruiz med 175 är för liten för allsvenskan tror jag inte. Men det verkar konstigt att ingen klubb plockat upp honom. www.youtube.com/watch?v=8nGGt8vCdpA&feature=fvst fan kan inte khk slå honom en pling? Han vore något att ha i klubben, trots sin ålder ;D Det var bara en reflektion från min sida, tycker bara det är märkligt, likadant med Fahla fast där är det nog skridskoåkningen som fa(h)lerar
|
|
|
Post by brodeurandme on Dec 21, 2010 10:40:20 GMT 1
Theoren Fleury är 168, och ägde i NHL när han var som bäst. Så att Ruiz med 175 är för liten för allsvenskan tror jag inte. Men det verkar konstigt att ingen klubb plockat upp honom. www.youtube.com/watch?v=8nGGt8vCdpA&feature=fvst fan kan inte khk slå honom en pling? Han vore något att ha i klubben, trots sin ålder ;D Det var bara en reflektion från min sida, tycker bara det är märkligt, likadant med Fahla fast där är det nog skridskoåkningen som fa(h)lerar Jag håller med dig. Det är lite konstigt med somliga spelare. Dom kan ha världens talang, vara i sina bästa år, men glider ändå obemärkt förbi och får aldrig chansen. Vet inte om det är dom själva som fegar ur och inte vill prova, eller om det är slumpen helt enkelt som bara gjort att det inte blivit så.
|
|
|
Post by korpen on Dec 21, 2010 10:55:33 GMT 1
Riktigt bra värvning! Undrar varför han aldrig spelat allsvenskan, för liten? Theoren Fleury är 168, och ägde i NHL när han var som bäst. Så att Ruiz med 175 är för liten för allsvenskan tror jag inte. Men det verkar konstigt att ingen klubb plockat upp honom. www.youtube.com/watch?v=8nGGt8vCdpA&feature=fvst fan kan inte khk slå honom en pling? Han vore något att ha i klubben, trots sin ålder ;D Kan inte du ringa upp han och be han komma hit då? Jag menar med ditt namn borde du känna han lite iallafall ;D
|
|
|
Post by brodeurandme on Dec 21, 2010 13:06:13 GMT 1
Theoren Fleury är 168, och ägde i NHL när han var som bäst. Så att Ruiz med 175 är för liten för allsvenskan tror jag inte. Men det verkar konstigt att ingen klubb plockat upp honom. www.youtube.com/watch?v=8nGGt8vCdpA&feature=fvst fan kan inte khk slå honom en pling? Han vore något att ha i klubben, trots sin ålder ;D Kan inte du ringa upp han och be han komma hit då? Jag menar med ditt namn borde du känna han lite iallafall ;D Fritt flöde på koks och alkohol så kommer han nog och gör en säsong här... han sumpade sin karriär lite med sånt skit. Annars var han en spelare värd att beundra med tanke på sin litenhet och alla odds emot sig sedan barnsben, men ändå tog han sig till nhl och blev en stjärna där. Han gjorde ju faktiskt comebackförsök 09 i Flames. 4p på 4 matcher. Men fick inget kontraktsförslag ändå. Så han får gärna komma. Jag slår honom en pling ikväll och checkar läget. Min drömspelare att få hit om man håller sig till realistiska mått är annars OIK's fd spelare, prez, han tycker jag var helt fantastiskt bra. Han gav alltid järnet och hade grym fart. Tänk en kedja med honom och Ruiz.
|
|