|
Post by kraftwerk on Aug 30, 2007 7:30:24 GMT 1
Tyringe-Jonstorp 7-6 (Tyringe vände 0-3 underläge.) Halmstad-Bäcken 2-5 200 pers såg poplagets (?) första match
|
|
|
Post by sektiong on Aug 30, 2007 7:53:01 GMT 1
Tyringe-Jonstorp 7-6 (Tyringe vände 0-3 underläge.) Halmstad-Bäcken 2-5 200 pers såg poplagets (?) första match Det 'är ju vi som är poplag om man ska tro allt som skrivs på OIK:s forum.
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 30, 2007 14:39:50 GMT 1
2007-08-29 19.00 Tyringe SOS - Jonstorps IF 5-5 ?
|
|
slurp
Nybörjare
Jag kan vissssla....
|
Post by slurp on Aug 30, 2007 16:17:16 GMT 1
2007-08-29 19.00 Tyringe SOS - Jonstorps IF 5-5 ? 7-6 slutade matchen (Tyringe avgjorde när det återstod 21 sek) Varken Jonstorp eller Tyringe har några märkvärdiga lag. Känner på mig att tvåan blir sämre i år än på länge..
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 31, 2007 11:54:22 GMT 1
Vill bara påminna om att "sopan" Göran Hall gjorde TRE mål i matchen....!!
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 31, 2007 12:02:21 GMT 1
Vill bara påminna om att "sopan" Göran Hall gjorde TRE mål i matchen....!! SKANDAL!! Han borde gjort minst 4 om han nu besittter den talang ni strävar efter! ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 31, 2007 12:10:14 GMT 1
Jo...lite skandal...det var ju bara mot Tyringe....
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 31, 2007 12:22:09 GMT 1
Vill bara påminna om att "sopan" Göran Hall gjorde TRE mål i matchen....!! Det är väl mer än vad han mäktade med under hela förra säsongen? ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 31, 2007 12:39:34 GMT 1
Vill bara påminna om att "sopan" Göran Hall gjorde TRE mål i matchen....!! Det är väl mer än vad han mäktade med under hela förra säsongen? ;D OCH??? Det innebär väl inte automatiskt att han inte kan göra det varje match DENNA säsong..!? Hockeyspelare har sina "ups and downs"...och omgivning och humör spelar in enormt... Kanske har Jonstorp backarna som kan slå smörpassningar till offensiv blå...där denna man SKA vara...? Jag vet inte om detta är en engångsföreteelse...men varför tro det....?
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 31, 2007 13:18:12 GMT 1
Det är väl mer än vad han mäktade med under hela förra säsongen? ;D OCH??? Det innebär väl inte automatiskt att han inte kan göra det varje match DENNA säsong..!? Hockeyspelare har sina "ups and downs"...och omgivning och humör spelar in enormt... Kanske har Jonstorp backarna som kan slå smörpassningar till offensiv blå...där denna man SKA vara...? Jag vet inte om detta är en engångsföreteelse...men varför tro det....? Vad jag förstod var det hawaii-hockey. Den gode Göran får det tuffare när han möter KHK's försvar
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 31, 2007 22:35:07 GMT 1
Det är väl mer än vad han mäktade med under hela förra säsongen? ;D OCH??? Det innebär väl inte automatiskt att han inte kan göra det varje match DENNA säsong..!? Hockeyspelare har sina "ups and downs"...och omgivning och humör spelar in enormt... Kanske har Jonstorp backarna som kan slå smörpassningar till offensiv blå...där denna man SKA vara...? Jag vet inte om detta är en engångsföreteelse...men varför tro det....? Offensiv blå? Undrar om killen har hört talas om försvar? Fem spelare anfaller och fem försvarar... Det kanske funkar mot sämre lag.
|
|
|
Post by Jason on Aug 31, 2007 22:41:50 GMT 1
Åh... nej!!! Klaga inte på Hall!!! Då rasar verkligheten för vissa!!! ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 1, 2007 11:28:17 GMT 1
OCH??? Det innebär väl inte automatiskt att han inte kan göra det varje match DENNA säsong..!? Hockeyspelare har sina "ups and downs"...och omgivning och humör spelar in enormt... Kanske har Jonstorp backarna som kan slå smörpassningar till offensiv blå...där denna man SKA vara...? Jag vet inte om detta är en engångsföreteelse...men varför tro det....? Offensiv blå? Undrar om killen har hört talas om försvar? Fem spelare anfaller och fem försvarar... Det kanske funkar mot sämre lag. Har du någonsin sett Jaromir Jagr spela försvar?
|
|
|
Post by charlie on Sept 1, 2007 13:42:29 GMT 1
Offensiv blå? Undrar om killen har hört talas om försvar? Fem spelare anfaller och fem försvarar... Det kanske funkar mot sämre lag. Har du någonsin sett Jaromir Jagr spela försvar? Japp.
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 1, 2007 14:57:23 GMT 1
Offensiv blå? Undrar om killen har hört talas om försvar? Fem spelare anfaller och fem försvarar... Det kanske funkar mot sämre lag. Har du någonsin sett Jaromir Jagr spela försvar? Daim
|
|