|
Post by Jojkrider on Mar 11, 2008 15:39:59 GMT 1
www.eliteprospects.com/player.php?player=4325Vill ha till KHK Har sett honom spela. Han är stark viker inte ned sig, grymt skott när han väl skjuter men han letar alltid pass i första läget. Senaste säsongen förstörd av skador men innan dess 71p i Div2 och 31p i Div 1 Nja... kvoten av små, gammla spelare är nog fylld... Framför all är han ju för liten i ett redan litet lag... Värva inga spelare under 190cm och under 95kg så vi får lite tyngd.... Skulle hållt med dig om jag inte sett honom live i 1:an och 2:an. Han s speed och styrka väger upp att han är kort med råge. Men visst har vi redan rutin som Larry, R2 etc kvar i laget om det går upp i 1:an så kan han bli överflödig men annars ser jag honom gärna i laget för att fylla de luckorna och väga upp i en bra balans av unga hungriga och rutinerade "gubbar"
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 11, 2008 16:01:25 GMT 1
Nja... kvoten av små, gammla spelare är nog fylld... Framför all är han ju för liten i ett redan litet lag... Värva inga spelare under 190cm och under 95kg så vi får lite tyngd.... Skulle hållt med dig om jag inte sett honom live i 1:an och 2:an. Han s speed och styrka väger upp att han är kort med råge. Men visst har vi redan rutin som Larry, R2 etc kvar i laget om det går upp i 1:an så kan han bli överflödig men annars ser jag honom gärna i laget för att fylla de luckorna och väga upp i en bra balans av unga hungriga och rutinerade "gubbar" Men å andra sidan sägs det ju att stockholmsserierna håller lägre klass än här i söder.
|
|
|
Post by Jojkrider on Mar 11, 2008 16:55:44 GMT 1
Skulle hållt med dig om jag inte sett honom live i 1:an och 2:an. Han s speed och styrka väger upp att han är kort med råge. Men visst har vi redan rutin som Larry, R2 etc kvar i laget om det går upp i 1:an så kan han bli överflödig men annars ser jag honom gärna i laget för att fylla de luckorna och väga upp i en bra balans av unga hungriga och rutinerade "gubbar" Men å andra sidan sägs det ju att stockholmsserierna håller lägre klass än här i söder. Nej, jag som faktiskt hållt dina åsikter rätt högt så faller du lite i mina ögon med de uttalandena De håller bra klass men är stor variation på lagen. Det lag som får kvala sig kvar i 1:an kan nästa år vinna 1:an i sthlms regiionen. Detta blir extra tydligt ju längre ned du knatar i divisionerna Varför? Jo Sthlm får många bra spelare och juniorer (självklart inte de som är "stjärnor" för i sthlms hockeyn finns inte mycket pengar ) gratis pga av att här finns skolor och jobben men detta gör att bor du i sthlm kan du byta lag väldigt lätt. Tex så Nacka som slutade 2:a i 1:an förra säsongen tappade nästan hela och första och andra femman till andra lag inför denna säsong och nästa säsong kan de lika gärna vara tillbaka.
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 11, 2008 17:51:37 GMT 1
Har fått namn på 3 stycken killar idag (frånMYCKET säker källa) som tydligen ska vara högaktuella om VI går upp. Inga "dussinlirare" minsann........
KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 11, 2008 18:00:07 GMT 1
Har fått namn på 3 stycken killar idag (frånMYCKET säker källa) som tydligen ska vara högaktuella om VI går upp. Inga "dussinlirare" minsann........ KHK mot 1:an !!!! Har vi kanske hört samma namn. Hoppas på det! ;D
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 11, 2008 18:01:24 GMT 1
Har fått namn på 3 stycken killar idag (frånMYCKET säker källa) som tydligen ska vara högaktuella om VI går upp. Inga "dussinlirare" minsann........ KHK mot 1:an !!!! Har vi kanske hört samma namn. Hoppas på det! ;D Det lutar väl åt det ! ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 11, 2008 18:32:18 GMT 1
kan ni inte dela med er av namnen?
|
|
|
Post by dragskott on Mar 11, 2008 19:50:50 GMT 1
Ska vi inte vänta några veckor till med silly season. Känns som om pressen skulle bli oerhört stor för spelarna att både spela kvalserie och höra rykten om silly... känns inte bra
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 11, 2008 19:59:53 GMT 1
Ska vi inte vänta några veckor till med silly season. Känns som om pressen skulle bli oerhört stor för spelarna att både spela kvalserie och höra rykten om silly... känns inte bra SANT ! Du har rätt !!!!
|
|
|
Post by Joewson on Mar 11, 2008 21:41:27 GMT 1
Spelarna läser inte på forumet ändå
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 11, 2008 21:54:00 GMT 1
Spelarna läser inte på forumet ändå Skulle aldrig kunna undvika detta forum om jag vore spelare
|
|
|
Post by Chuck Bass on Mar 11, 2008 23:52:19 GMT 1
Har fått namn på 3 stycken killar idag (frånMYCKET säker källa) som tydligen ska vara högaktuella om VI går upp. Inga "dussinlirare" minsann........ KHK mot 1:an !!!! Kan det vara Jimmie Svensson , Mattias Persson och Calle Höök ?
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 11, 2008 23:57:20 GMT 1
Har fått namn på 3 stycken killar idag (frånMYCKET säker källa) som tydligen ska vara högaktuella om VI går upp. Inga "dussinlirare" minsann........ KHK mot 1:an !!!! Kan det vara Jimmie Svensson , Mattias Persson och Calle Höök ? Lova att svara efter 2/4. Nu tar VI och vinner denna kvalserien ! Vi ska köra över alla "Glenn", hela wöwutiga wegnwocks viken och visa att ett sillstim alltid är fler än en lax.... KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by Chuck Bass on Mar 12, 2008 0:00:47 GMT 1
Värva ungt . Tobbe borde värva lite spelare som är sista års juniorer i Super Elit . Bättre att få inte lite ungt blod som är sugna på att hjälpa khk uppåt i seriesystemet .
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 12, 2008 9:29:28 GMT 1
Ska vi inte vänta några veckor till med silly season. Känns som om pressen skulle bli oerhört stor för spelarna att både spela kvalserie och höra rykten om silly... känns inte bra Instämmer. Dessutom är detta silly season 2007/2008Inaktuell sedan 2008-01-31 Dags att stänga denna tråd HF !?
|
|