|
Post by Back to Front on Mar 17, 2011 7:04:51 GMT 1
Som befarat.. Blir knallhårt hela vägen in..
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 23, 2011 23:47:36 GMT 1
Krif behöver all hjälp i världen nu..tror det är kört för deras del..Wimmerby i praktiken klara! Grattis 67:an!
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 24, 2011 11:13:17 GMT 1
Lindfors var väl inte helt smart igår med tanke på sitt tilltag.... Kan bli dyrt. I flera avseenden..
|
|
|
Post by Zäta on Mar 26, 2011 22:16:54 GMT 1
Lindfors var väl inte helt smart igår med tanke på sitt tilltag.... Kan bli dyrt. I flera avseenden.. ? ? ? ?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 27, 2011 17:10:43 GMT 1
Tråkiga HHC är klara för ettan nästa säsong, hoppas att "vildarna" har tröttnat på hockey.
KRIF är jättenära ett avancemang räcker med 1 poäng mot HHC på onsdag, även vid förlust på onsdag så har man goda chanser att spela i ettan nästa säsong.
|
|
|
Post by time on Mar 27, 2011 17:39:45 GMT 1
Nu hänger det en del på HHC's inställning i sista omg.
Drömläge för KRIF. Men var det inte HHC som spelade bort KRIF fårn ett givet avancemang förra säsongen?
|
|
|
Post by Mikael on Mar 27, 2011 18:16:16 GMT 1
bra gjort av krif, med små resurser är kluft nära att ta KRIF till div 1, det är riktigt bra jobbat.
|
|
|
Post by tof on Mar 27, 2011 18:35:54 GMT 1
Grattis Krif det är nästan klart, ingen repris som förra säsongen bara så går det här hem. Undra hur mycket Krif måste värva för att ha ett okej div 1 lag för det var inte sådär superstabilt spel. Det fanns en del suportrar som sa att om de får behålla det mesta av laget så kommer de överraska många div 1 lag.
|
|
|
Post by benderman on Mar 27, 2011 18:46:08 GMT 1
bra gjort av krif, med små resurser är kluft nära att ta KRIF till div 1, det är riktigt bra jobbat. Hoppas det var ironi från din sida ;D Krif fick spelarna som ansågs inte passa i KHK-s satsning mot eliten kryddad med bäste forwarden från Gois. Dom glider på räckmacka och personligen så hejade jag på dom hela vägen innan jag insåg att majoriteten av ronneby/kallinge bor vill att KHK ska misslyckas och taif ska stanna kvar i allsvenskan.
|
|
|
Post by tof on Mar 27, 2011 18:54:41 GMT 1
De fanns de idag som pratade om att det kommer bli tajta möten mellan tejf och krif och att mörrum och khk kommer få det svårt mot krif och efter att ha sett dagens match där så förstår jag att de inte sett någon match från div 1 denna säsong, för så långsamt och markeringsmissar som jag sett idag det har inte khk gjort på hela säsongen.
|
|
|
Post by krickan on Mar 27, 2011 19:24:31 GMT 1
De fanns de idag som pratade om att det kommer bli tajta möten mellan tejf och krif och att mörrum och khk kommer få det svårt mot krif och efter att ha sett dagens match där så förstår jag att de inte sett någon match från div 1 denna säsong, för så långsamt och markeringsmissar som jag sett idag det har inte khk gjort på hela säsongen. Avundsjukan har många ansikten...
|
|
friden
Ungdomslirare
R?tta virket!
|
Post by friden on Mar 27, 2011 19:36:54 GMT 1
bra gjort av krif, med små resurser är kluft nära att ta KRIF till div 1, det är riktigt bra jobbat. Va? KRIF har väl ett av de mest meriterande lagen på div 2 nivå, så något annat än att komma till div 1 måste väl vara ett misslyckande.
|
|
friden
Ungdomslirare
R?tta virket!
|
Post by friden on Mar 27, 2011 19:42:49 GMT 1
bra gjort av krif, med små resurser är kluft nära att ta KRIF till div 1, det är riktigt bra jobbat. Hoppas det var ironi från din sida ;D Krif fick spelarna som ansågs inte passa i KHK-s satsning mot eliten kryddad med bäste forwarden från Gois. Dom glider på räckmacka och personligen så hejade jag på dom hela vägen innan jag insåg att majoriteten av ronneby/kallinge bor vill att KHK ska misslyckas och taif ska stanna kvar i allsvenskan. Ett jävla skitsnack från KRIF-supporters/spelare och spelarfruar tyvärr. Kom ni ihåg anklagelsen mot Andersén och rasistattacken. En spelare har sagt att dom skulle vunnit ännu större mot Visby. Bloggande spelarfruar som skriver ut sitt hat mot KHK. Kolla kommenatrer i tidningen och på forum, inte en enda jag sett som gläds åt KHK. Det bästa om dom går upp är att det blir fler derbyn och vi kommer att höja vårt publiksnitt. Sen hur det bli resultatmässigt är ju svårt att sia om, man byter ju lag inför varje säsong. Jag kommer dock att gå betydligt mer rakryggad, än de supporters/spelarfruar/spelare som snackar skit om KHK, och säger: Lycka Till KRIF!
|
|
|
Post by benderman on Mar 27, 2011 19:54:26 GMT 1
Det bästa om dom går upp är att det blir fler derbyn och vi kommer att höja vårt publiksnitt. Jag tror inte att dom 300 pers från RonKall gör så stor skillnad ;D Många lag i närheten är beroende av vår välvilja att gå på bortamatcher och komma till deras rink, vi står och faller inte med bortasupportrar....avundsjukan eller inte....fråga er själva. Eftersom jag reser mycket inom Blekinge pga av arbetet märker jag otroligt mycket ren H A T mot KHK. Det gäller att se sanningen i vitögat, vi står själva, vi är många och vi är KHK!!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 27, 2011 20:01:04 GMT 1
Om jag inte minnes helt fel så är det enda gång det varit "lapp på luckan" i TAK var när KRIF var på besök.
Tror att ett derby mot KRIF nästa säsong skulle resultera i en ny "lapp på luckan".
|
|