|
Post by qALLAHAN on Apr 15, 2011 10:54:37 GMT 1
Skandal...t o m när de är utspelade, så får de in skitmål...och igår var det jämnt, tills det kom en nytt skitmål. Skott 2 m utanför, som egen spelare får på benet och ställer Hadelöv...inte IGEN! Då lackade jag ihop och lämnade TVn. Roligare att räfsa mossa i gräsmattan... Om du anser att gårdagens match var jämn så har nog du en annan syn på hockey än de flesta andra .... Jag såg bara börja, tills den som Boork sa, mkt tveksamma utvisningen, med ännu ett turmål som följd... Och matchen innan sa t o m FBKarna själva att de hade det jobbigt fick två turmål...målvakten var också helt sjuk... Sånt önskar man INTE de som vinner SM var och varannan säsong...
|
|
|
Post by time on Apr 15, 2011 10:58:08 GMT 1
Om du anser att gårdagens match var jämn så har nog du en annan syn på hockey än de flesta andra .... Jag såg bara börja, tills den som Boork sa, mkt tveksamma utvisningen, med ännu ett turmål som följd... Och matchen innan sa t o m FBKarna själva att de hade det jobbigt fick två turmål...målvakten var också helt sjuk... Sånt önskar man INTE de som vinner SM var och varannan säsong... Ok det var jämt första minuterna. Det kan jag hålla med om ... Men FBK förlorade inte en enda match under ordinarie tid i hela slutspelet. Tur?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 15, 2011 11:01:59 GMT 1
alltid...om det är FBK....
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 15, 2011 11:08:51 GMT 1
Fy vad elakt att jämföra med Barcelåna.
|
|
|
Post by player67 on Apr 15, 2011 15:06:44 GMT 1
Ohhh Färjestad Ohhh Färjestad vargarna från Värmland SM-Guld ska ta!
|
|
|
Post by cykeltjuven on Apr 15, 2011 15:08:58 GMT 1
Det jag såg av finalserien var FBK det klart bättre laget. Det tar jäkligt emot att säga då jag höll på Skellefteå och min retfulla lilla fruga håller på FBK.
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 15, 2011 15:26:54 GMT 1
Såg knappt någon ting av finalen.. Saknar helt intresse för de lagen.. Var bla. C.L i tisdags Callahan
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 15, 2011 16:13:09 GMT 1
bara pisslag där...
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Apr 15, 2011 19:52:31 GMT 1
Sopa på - FBK!! Nä nu är det dax för FBK att få spela i NHL istället så det blir lite jämnt;)
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 16, 2011 6:59:04 GMT 1
Och då är inte Liverpööl eller torhamn med??
|
|
|
Post by time on Apr 16, 2011 15:15:37 GMT 1
Det jag såg av finalserien var FBK det klart bättre laget. Det tar jäkligt emot att säga då jag höll på Skellefteå och min retfulla lilla fruga håller på FBK. Du har en mycket klok fru
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 16, 2011 22:41:24 GMT 1
Då hela elitserien bara går ut på en sak (för mig) så ska jag erkänna att detta har haft en inverkan på mig... Jag har inte varit glad...
|
|