|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Aug 17, 2007 20:46:08 GMT 1
Åker omkull = Fredriksson Första målskytt= Häggström Johan står i =Vita Resultat: 5-4 till Svarta.
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 17, 2007 20:50:14 GMT 1
Då jag missar allt på arenan imorgon så får gärna YB,SektionG eller nån annan som har mitt mobilnr skicka nån mmsbild på de nya tröjorna. Är väldigt nyfiken på hur de ser ut! Kommer fixa detta
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 17, 2007 21:25:30 GMT 1
Åker omkull: Claesson Första målskytt: Arvidsson Johan står i: vita Resultat: 7 - 5 till svarta laget
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 17, 2007 23:42:55 GMT 1
Åker omkull = Koffa Första målskytt= Strelert Johan står i =Vita Resultat: 3-3 Fan vad kul! Mera tävlingar! Nu kör vi! ;D
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Aug 17, 2007 23:48:44 GMT 1
Åker omkull = Hjelm Första målskytt= Arto Johan står i =Svarta Resultat: 5-4 till svarta
Håller med Kanon kul
|
|
|
Post by HF on Aug 18, 2007 6:31:07 GMT 1
Åker omkull = Mi Ridell Första målskytt= Norberg Johan står i =Svarta Resultat: 12-12
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 18, 2007 8:34:41 GMT 1
Nu är man sugen på att se hockey igen! Mindre än 24 timmar kvar. GOTT! Jag tänkte vi skulle ha en tävling för forumskrivare. Frågor tills imorgon..... Vem blir den förste som åker omkull på isen? Vem blir första målskytt? I vems mål ska Johan stå, Svarta eller vita lagets? Utslagsfråga: Hur slutar internmatchen? Vita - Svarta (Utgår från att lagen ska ha dessa färger då nya tröjor ska presenteras och dessa färger är anmälda till region syd.) Vinnaren bjuder jag på en halsduk från Black Bugs! Tävlingen slutar klockan 12.59 lördag (18/8) Roligt intiativ ! Kanonkul ! Chansar enligt följande: Åker omkull = Philip Andersèn Första målskytt= Brasar Johan står i =Svarta Resultat: 7-6 till svarta. Op förts frågab är du rökt pga att Philip spelar i SIK
|
|
|
Post by oneandonly on Aug 18, 2007 10:01:23 GMT 1
|
|
|
Post by Iceman on Aug 18, 2007 10:28:08 GMT 1
Åker omkull = Stefan F Första målskytt= Sebbe Johan står i =Svarta Resultat: 8-5 till svarta
|
|
|
Post by dicanio on Aug 18, 2007 15:41:11 GMT 1
Fy fan vilket fult matchställ
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 18, 2007 16:04:17 GMT 1
Har sett värre......... .........................................men också mycket snyggare matchställ.
|
|
|
Post by HF on Aug 18, 2007 16:19:47 GMT 1
Blev mycket förvånad över att se Yared Hagos på isen, trodde han var klar för Mora.
Matchställen var helt ok men jag tyckte nog KHKs märke hade hamnat lite offside. Mörrum kan ju låna det vit/blåa om de tappar bort sitt. Och ja vi kommer kallas Telenor HK runt om i södra Sverige.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 18, 2007 16:20:32 GMT 1
Med "propellern" på magen så kan det bara se jippobetonat ut, tyvärr. Men det var snyggare än jag trodde med rätt färger. Sen vill jag citera en bänkgranne: "Klubbmärket ska väl sitta vid hjärtat, inte vid ku..." ;D
|
|
|
Post by sektiong on Aug 18, 2007 16:57:55 GMT 1
Tävlingen.... Kul att några ställde upp. Facit: Första att åka omkull, Jimmy Andersson Första målskytt= Sebbe Arvidsson Johan står i =Svarta Resultat: 6-4 till vita.
En man på två rätt: Iceman. Resten hade ett rätt eller noll. Grattis Iceman, du får ett pm där vi bestämmer hur vinsten, nya halsduken från BB ska lämnas över. Tack alla som var med.
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 18, 2007 17:06:31 GMT 1
Med "propellern" på magen så kan det bara se jippobetonat ut, tyvärr. Men det var snyggare än jag trodde med rätt färger. Sen vill jag citera en bänkgranne: "Klubbmärket ska väl sitta vid hjärtat, inte vid ku..." ;D Håller med. Hade befarat ett fulare matchställ. Men det är väl en kompromiss mellan sponsorerna o KHK. För övrigt så tror jag de flesta vänjer sig efter några matcher. har redan börjat gilla det
|
|