|
Post by Back to Front on Apr 15, 2011 12:07:12 GMT 1
Första matcherna avklarade och inga jätteskrällar direkt, möjligen att Boston fick stryk.Nya matcher kommer!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 15, 2011 13:03:15 GMT 1
Såg du Datsyuk mot Chicago sista omgången? Sanslös när han är på humör...
|
|
|
Post by cykeltjuven on Apr 15, 2011 14:51:48 GMT 1
Nu när Toronto, som vanligt, är utslagna hoppas jag på Vancouver. Unnar verkligen Sedinarna en Stanley cup! Har alltid varit bra och blir bara bättre, och har aldrig fått nån riktig stjärnstatus här hemma, trots att de vunnit poängligan två år i rad (varför behandlar man de alltid som en person?).
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 15, 2011 14:57:22 GMT 1
Såg du Datsyuk mot Chicago sista omgången? Sanslös när han är på humör... Har inte missat någon match med de Röda Wingarna ännu denna säsong.. Nästa blir lördag.. Han verka vara på ett sjukt spel humör..Kan vara den som får det att tippa över i år till deras fördel.. Khk nästa?
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 20, 2011 22:51:48 GMT 1
I natt har Red Wings matchboll..Om nu inte Tok-Torsten "Don Corleone" varit farten....Tror på en 5-1 seger..Lidas 2 målsskytt.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 20, 2011 23:04:42 GMT 1
går på ESPN plus en till....dårarana på VIASAT sänder ingen match alls...idiotföretaget borde mailbombas...
|
|
|
Post by stolpeout on Apr 21, 2011 5:43:09 GMT 1
Såg ni Datsyuk:s "mellan benen-skott" i förra matchen...pust vilken lirare han är
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 21, 2011 9:07:40 GMT 1
Såg ni Datsyuk:s "mellan benen-skott" i förra matchen...pust vilken lirare han är sanslös...tur man håller på rätt lag... ;D Så jäkla synd att han inte fick upp pucken liiiite till. Då hade inte benparaden räckt till... Och så Viasat igen...inte en match på tre nätter...minst...är det såna "sportpaket" man ska betala för..? Matcher på ESPN varje natt...
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 21, 2011 9:14:49 GMT 1
Vidare som jag sa 4-0 tyder på en viss styra utan Z:a dessutom... Håll i! Capitals har matchboll i nästa match, vilket jag tror de tar.Starkt att vända 0-3 borta i natt!
|
|
|
Post by stolpeout on Apr 21, 2011 9:21:41 GMT 1
Såg ni Datsyuk:s "mellan benen-skott" i förra matchen...pust vilken lirare han är sanslös...tur man håller på rätt lag... ;D Så jäkla synd att han inte fick upp pucken liiiite till. Då hade inte benparaden räckt till... Och så Viasat igen...inte en match på tre nätter...minst...är det såna "sportpaket" man ska betala för..? Matcher på ESPN varje natt... Match på fredag o lördag tror jag........ sen blev de ju mål på returen Det är en sak som dom ofta gör på 2 mot 1 lägen, skjuter lågt på bortre benskyddet...går inte pucken in så får den andre retur o öppet mål....det ser man aldrig här i Sverige.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 21, 2011 9:43:40 GMT 1
visst, men HUR kan man SIKTA i det läget som Datsyuk kommer? Karln är makalös...han dribblar och kör på mål med två man hängande i sig också
|
|
|
Post by stolpeout on Apr 21, 2011 13:22:54 GMT 1
Ja, han är underbar o se på......saken var väl den att han kom för långt brevid mål tackvare sin ryggsäck men skulle till 200% få ett avslut o enda chansen var ett trickskott för vinklen var borta...makalös
|
|
|
Post by Joewson on Apr 21, 2011 15:30:47 GMT 1
Tror inte Red Wings vinner Stanley Cup, tror det står mellan andra lag. Kan inte förneka att Datsyuk är bra i sina bästa stunder, men det räcker inte hela vägen. Man fick möta ett av slutspelets svagaste lag, om inte det svagaste. Detroit spelar en trevlig hockey men det är inte trevlig hockey som vinner mästerskap.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 21, 2011 19:53:31 GMT 1
De har "alltid" spelat trevlig hockey....har de vunnit något mästerskap??
|
|
|
Post by Joewson on Apr 21, 2011 20:06:59 GMT 1
Saknar dock unga talanger, tror det kan bli deras fall. De "gamle" måste prestera VARJE match när motståndet blir tuffare. Tycker inte att målvakten lämnat ett säkert intryck heller utan känns lite fladdrig. Allt kan självklart hända, ett lag i medgång brukar få ett par studsar med sig Kolla på KHK före och i kvalserien, ett helt annat lag. Lite medgång är bra, självklart är det starkt att vinna med 4-0 i matcher, men jag är inte helt imponerad av det jag sett så här långt. Slutspelet är långt dock
|
|