|
Post by ristoloob on Apr 22, 2011 11:20:07 GMT 1
Åhh vad skönt med en kille som ingen på forumet har koll på och som dyker upp som gubben i lådan. Lagkapten innebär att han har huvudet med sig och då har ledaregenskaper. Killen har som mål att spela i Allsvenskan , ES m.m. Starkt att ta sig ända ner till KHK för att satsa med oss. Blir väl en naturlig ersättare till Dahlgren ifall man ska börja jmf. Tröja nummer 23 klar!
" Marcus Wallmark (Brukar vara bra och har en stor roll i det här laget. " hitttade iaf jag på Östberg´s juniorblogg.
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 22, 2011 11:21:08 GMT 1
Ett mycket spännande förvärv som jag tror kan tillföra oerhört mycket!! Ett jättepåskägg i förtid! Varmt Välkommen Marcus! Edit. Väntar med spänning på Mr:C komentar..
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 22, 2011 11:53:19 GMT 1
no comments...eller den vanliga...helt oprövat kort med A-laget...får se vad han kan prestera. Vi har haft en liknande succé, Pontus Hansson och en totalflopp, Findus.
Mest förvånade att han hamnar i div 1, efter att ha varit med i Skellefteå?!
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 22, 2011 11:55:40 GMT 1
Man blir inte besviken på dej iaf! Som en politiker i trångmål
|
|
|
Post by dragskott on Apr 22, 2011 12:21:27 GMT 1
Välkommen Marcus!
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 22, 2011 13:16:01 GMT 1
no comments...eller den vanliga...helt oprövat kort med A-laget...får se vad han kan prestera. Vi har haft en liknande succé, Pontus Hansson och en totalflopp, Findus. Mest förvånade att han hamnar i div 1, efter att ha varit med i Skellefteå?! Så du menar att TAIF gjorde helt galet som värvade Hilding då det bekom sig, likaså att Hilding gjort hel fel resa genom sin karriär hitills?
|
|
|
Post by Motgångssupportern on Apr 22, 2011 14:20:53 GMT 1
VÄLKOMMEN
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 22, 2011 14:22:29 GMT 1
jag kan väl inte säga vad som är rätt...men hur många blir som Hilding? Hur många fler blir INTE en Hilding? Helt omöjligt att säga vad det blir av denna kille, tycker jag...sedan om man vill anta det ena eller det andra, får man väl göra det...
|
|
|
Post by HF on Apr 22, 2011 14:32:38 GMT 1
Har en riktigt bra känsla här. Xet drillar sina spelare med att våga göra något och inte bara slänga ner pucken i sarghörnen.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 22, 2011 14:39:50 GMT 1
Välkommen! Detta tror jag är en kanonvärvning!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 22, 2011 17:58:31 GMT 1
Välkommen! Detta tror jag är en kanonvärvning! Håller med detta känns riktigt bra, en välutbildad ung hungrig spelare som kommer att ge allt. Han kanske till och med får mr: C´s godkännande efter säsongen. ;D
|
|
|
Post by time on Apr 22, 2011 18:01:35 GMT 1
Välkommen! Detta tror jag är en kanonvärvning! Håller med detta känns riktigt bra, en välutbildad ung hungrig spelare som kommer att ge allt. Han kanske till och med får mr: C´s godkännande efter säsongen. ;D Överdriv inte nu. Men 19 plats i poängliga J20-superelit i alla fall www.eliteprospects.com/league.php?leagueid=SuperElit&season=2010
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 22, 2011 18:17:10 GMT 1
Nu är det kört, "time" är lite negativ. Detta var inte ett bra omen.
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 22, 2011 18:25:06 GMT 1
Såg det i sumpen precis... Sälj omg!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Apr 22, 2011 18:50:36 GMT 1
jag kan väl inte säga vad som är rätt...men hur många blir som Hilding? Hur många fler blir INTE en Hilding? Helt omöjligt att säga vad det blir av denna kille, tycker jag...sedan om man vill anta det ena eller det andra, får man väl göra det... Om västerås kan värva oprövade kort( för deras mått) från div2 så känns detta som en riktigt stabil värvning till div1!
|
|