|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 12, 2007 16:41:13 GMT 1
Sorry, här kommer den! ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 12, 2007 20:50:41 GMT 1
Då har KHK underpresterat ordentligt i o m att 75% trodde att de skulle ta mer "poäng". Allt enligt HTS sätt att se det, och då tänker jag på när han kommenterade första träningsmatchens publiksiffra. Han tyckte ju då att det var ett fiasko då flera på forumet tippat att det skulle komma mer publik än det gjorde. Undrar varför han inte startat ny tråd om KHK "fiasko" försäsong.....? Även en storfräsare som han själv missade ju med 3 poäng... Skillnaden mellan mitt tips på 11 p till 8 p är förlusetn i Värnamo vilket var en klar besvikelse. den sista p kalkylerade jag med att KHK skulle knipa hemma mit H-borg eller KIK. Så poängmässigt var det ett bakslag. Men inte spelmässigt. Hade aldrig trott att KHK skulle göra så bra match mot ex OIK. Det är väl bara en här som tyckt att KHK varit utspelat mot samtliga div1-gäng
|
|
|
Post by HF on Oct 13, 2007 8:27:18 GMT 1
Då har KHK underpresterat ordentligt i o m att 75% trodde att de skulle ta mer "poäng". Allt enligt HTS sätt att se det, och då tänker jag på när han kommenterade första träningsmatchens publiksiffra. Han tyckte ju då att det var ett fiasko då flera på forumet tippat att det skulle komma mer publik än det gjorde. Undrar varför han inte startat ny tråd om KHK "fiasko" försäsong.....? Även en storfräsare som han själv missade ju med 3 poäng... Skillnaden mellan mitt tips på 11 p till 8 p är förlusetn i Värnamo vilket var en klar besvikelse. den sista p kalkylerade jag med att KHK skulle knipa hemma mit H-borg eller KIK. Så poängmässigt var det ett bakslag. Men inte spelmässigt. Hade aldrig trott att KHK skulle göra så bra match mot ex OIK. Det är väl bara en här som tyckt att KHK varit utspelat mot samtliga div1-gäng Publikmässigt ett bakslag men inte pengamässigt då....om man ska följa dina teorier....
|
|
|
Post by charlie on Oct 13, 2007 9:49:34 GMT 1
609 i sista gäspningen mot Osby! OIK hade väl 638 mot Kungälv på en fredagsmatch. Konstigt att de sviker sitt lag så! Karlskrona har ett publiksnitt i träningskamperna på någonstans mellan 7-800 (vilket är högre än 2006). Så både ekonomiskt och publikt en succé. Detta och försäljningen av säsongskort borde väl fimpa fiaskosnacket. Jag tror dock fortfarande på en smula mindre publik i år. För att lyfta snittet måste vi spela en massa kvalmatcher och gå upp en division.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 13, 2007 10:36:49 GMT 1
609 i sista gäspningen mot Osby! OIK hade väl 638 mot Kungälv på en fredagsmatch. Konstigt att de sviker sitt lag så! Karlskrona har ett publiksnitt i träningskamperna på någonstans mellan 7-800 (vilket är högre än 2006). Så både ekonomiskt och publikt en succé. Detta och försäljningen av säsongskort borde väl fimpa fiaskosnacket. Jag tror dock fortfarande på en smula mindre publik i år. För att lyfta snittet måste vi spela en massa kvalmatcher och gå upp en division. Tror du inte KHK går upp i ettan, för då blir det högre snitt iår än förra året
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 13, 2007 14:24:00 GMT 1
609 i sista gäspningen mot Osby! OIK hade väl 638 mot Kungälv på en fredagsmatch. Konstigt att de sviker sitt lag så! Karlskrona har ett publiksnitt i träningskamperna på någonstans mellan 7-800 (vilket är högre än 2006). Så både ekonomiskt och publikt en succé. Detta och försäljningen av säsongskort borde väl fimpa fiaskosnacket. Jag tror dock fortfarande på en smula mindre publik i år. För att lyfta snittet måste vi spela en massa kvalmatcher och gå upp en division. 638 i en kommun som har runt 13000 invånare anser jag vara helt OK. I Karlskrona-mått skulle det innebära över 3000 på samma match.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Oct 13, 2007 16:04:31 GMT 1
så kan du ju ändå inte räkna, för det skulle ju innebära att djurgården hockey i stortsätt saknar publik
|
|
|
Post by HF on Oct 13, 2007 19:45:10 GMT 1
så kan du ju ändå inte räkna, för det skulle ju innebära att djurgården hockey i stortsätt saknar publik Det gör de väl även om man räknar normalt....
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 13, 2007 20:15:11 GMT 1
så kan du ju ändå inte räkna, för det skulle ju innebära att djurgården hockey i stortsätt saknar publik Det gör de väl även om man räknar normalt.... ;D Här blir det en exalt till!
|
|
|
Post by HF on Oct 13, 2007 21:32:01 GMT 1
Det gör de väl även om man räknar normalt.... ;D Här blir det en exalt till! tackar
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 13, 2007 22:51:55 GMT 1
så kan du ju ändå inte räkna, för det skulle ju innebära att djurgården hockey i stortsätt saknar publik Det gör de väl även om man räknar normalt.... Kolla allsvenskans siffror då! ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 14, 2007 10:04:41 GMT 1
så kan du ju ändå inte räkna, för det skulle ju innebära att djurgården hockey i stortsätt saknar publik Nja...nu är det ju så att vissa i stockholm inte kan tänka sig titta på DIF vare sig det gäller hockey eller fotboll.
|
|
|
Post by charlie on Oct 14, 2007 12:18:48 GMT 1
609 i sista gäspningen mot Osby! OIK hade väl 638 mot Kungälv på en fredagsmatch. Konstigt att de sviker sitt lag så! Karlskrona har ett publiksnitt i träningskamperna på någonstans mellan 7-800 (vilket är högre än 2006). Så både ekonomiskt och publikt en succé. Detta och försäljningen av säsongskort borde väl fimpa fiaskosnacket. Jag tror dock fortfarande på en smula mindre publik i år. För att lyfta snittet måste vi spela en massa kvalmatcher och gå upp en division. 638 i en kommun som har runt 13000 invånare anser jag vara helt OK. I Karlskrona-mått skulle det innebära över 3000 på samma match. Klart att du tycker. För en kommun av Ängelholms storlek går ju Rögle - ja, eller vi kan ta Dalarna och Leksand som exempel - in i bomben bra. Leksand är väl mindre än Olofström? Hade ljudstyrkan i Stålhallen hängt på procent så hade spelarna varit lyriska. Men nu har ju varje person med sig en röst i form av sin egen och inte någon procentuellt styrd megafon. Och fem myror är och förblir fler än fyra elefanter (även om fem myror procentuellt sett är förbannat lite av sitt släkte).
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 14, 2007 15:00:27 GMT 1
Skillnaden mellan mitt tips på 11 p till 8 p är förlusetn i Värnamo vilket var en klar besvikelse. den sista p kalkylerade jag med att KHK skulle knipa hemma mit H-borg eller KIK. Så poängmässigt var det ett bakslag. Men inte spelmässigt. Hade aldrig trott att KHK skulle göra så bra match mot ex OIK. Det är väl bara en här som tyckt att KHK varit utspelat mot samtliga div1-gäng Publikmässigt ett bakslag men inte pengamässigt då....om man ska följa dina teorier.... ? Inte spelmässigt
|
|
|
Post by Ragulin on Dec 12, 2007 10:48:11 GMT 1
Nån som hört om det blir några matcher under uppehållet? Borde väl bli någon, helst mot ett div 1 lag.
|
|