|
Post by Sverker on Feb 27, 2013 18:36:51 GMT 1
Var de inte du som inte skulle se fler matcher, Sverker? Hade inget för mej igår, så jag gick på matchen. Missat de två innan, då jag prioriterat annat. På lördag skiter jag i det igen. Vill se matcher där det gäller nåt, vilket inte dessa gör, iaf för KHK.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 27, 2013 19:58:41 GMT 1
Håller med..går mest dit för o tugga lite med hockeykompisarna, hockeyn är mer en bisyssla iaf i en hemmamatch till....sen jävlar!!
|
|
|
Post by chriande on Feb 27, 2013 20:04:42 GMT 1
Var de inte du som inte skulle se fler matcher, Sverker? Hade inget för mej igår, så jag gick på matchen. Missat de två innan, då jag prioriterat annat. På lördag skiter jag i det igen. Vill se matcher där det gäller nåt, vilket inte dessa gör, iaf för KHK. Det är ju Västerås, nästan som hemma.
|
|
|
Post by kaffe on Feb 27, 2013 22:29:26 GMT 1
Håller med..går mest dit för o tugga lite med hockeykompisarna, hockeyn är mer en bisyssla iaf i en hemmamatch till....sen jävlar!! Det trodde jag inte om dig Krille.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 28, 2013 7:14:48 GMT 1
Vaddå? Det är ju som träningsmatcher?Då är ju inte resultatet och hockeyn det viktigaste kanske..inte för mej åtminstone. Men visst kollar jag och analyserar!
|
|
|
Post by kaffe on Feb 28, 2013 9:48:08 GMT 1
Vaddå? Det är ju som träningsmatcher?Då är ju inte resultatet och hockeyn det viktigaste kanske..inte för mej åtminstone. Men visst kollar jag och analyserar! Du låter väl inte Sverker påverka dig? Visst är det så att det inte är samma sak nu när poängen inte betyder någonting och det är förstås inte så jätteviktigt att vinna. I alla fall inte lika viktigt som att hitta spelet så att det sitter till kvalserien. Men med det sagt så missar jag inte en match och går aldrig innan slutsignalen. Detta p.g.a att det ändå blir en del underhållande hockey man får se samt att det är KHK och man ändå hoppas på vinst varje gång. Mål-produktionen i andra perioden i lördags, samt att vi höll ifrån i sista och vann fick i alla fall upp mina serotonin-nivåer ganska högt. Visst är det långt ifrån samma glädje som t.ex när vi säkrade den allsvenska platsen förra våren. Men det är ändå glädje. Pölles första mål i tisdags gjorde mig också glad!
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 28, 2013 12:40:04 GMT 1
Visst är det glädje! Inte så jag menar riktigt...
|
|
|
Post by 31an on Feb 28, 2013 13:05:58 GMT 1
Vaddå? Det är ju som träningsmatcher?Då är ju inte resultatet och hockeyn det viktigaste kanske..inte för mej åtminstone. Men visst kollar jag och analyserar! Du låter väl inte Sverker påverka dig? Visst är det så att det inte är samma sak nu när poängen inte betyder någonting och det är förstås inte så jätteviktigt att vinna. I alla fall inte lika viktigt som att hitta spelet så att det sitter till kvalserien. Men med det sagt så missar jag inte en match och går aldrig innan slutsignalen. Detta p.g.a att det ändå blir en del underhållande hockey man får se samt att det är KHK och man ändå hoppas på vinst varje gång. Mål-produktionen i andra perioden i lördags, samt att vi höll ifrån i sista och vann fick i alla fall upp mina serotonin-nivåer ganska högt. Visst är det långt ifrån samma glädje som t.ex när vi säkrade den allsvenska platsen förra våren. Men det är ändå glädje. Pölles första mål i tisdags gjorde mig också glad! Håller helt med dig. Bara 6 matcher kvar denna säsong, gäller att suga ut all hockey innan det blir sommarlov (hemska tanke...) Sen vill jag gärna se hur spelet utvecklar sig, hur nya formationer funkar, hur vissa spelare agerar osv. Sen finns det ju knappt nåt bättre än en hemmamatch i TAK, oavsett
|
|
|
Post by kaffe on Feb 28, 2013 13:31:06 GMT 1
Jag vet vad du menar krille. Det lät bara lite dystert i mina öron först när du formulerade det.
|
|
|
Post by 31an on May 9, 2013 9:08:31 GMT 1
Undra vad Tomi menar med denna tweet:
Tomi Pöllänen @tomipollanen 57m
Few more days and then I might can speak out:)!!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 9, 2013 9:13:41 GMT 1
Undra vad Tomi menar med denna tweet: Tomi Pöllänen @tomipollanen 57m Few more days and then I might can speak out:)!! Att han har gjort klart med ny klubb men inte får säga någonting än.
|
|
|
Post by 31an on May 9, 2013 18:43:26 GMT 1
Undra vad Tomi menar med denna tweet: Tomi Pöllänen @tomipollanen 57m Few more days and then I might can speak out:)!! Att han har gjort klart med ny klubb men inte får säga någonting än. ;D Vad dum jag e, så e det naturligtvis. Såg annars nästa stora "skandal" torna upp sig
|
|
|
Post by khkkrille on May 9, 2013 19:04:37 GMT 1
Jävligt skönt att han hittat annat så att vi får loss de pengarna! Tack för tiden som varit, Tomi!
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 10, 2013 0:25:06 GMT 1
trist ändå...go spelare, som lätt petat flera av de som fått förlängt...enligt mig. Hölls i frysboxen av Janne, visade vad han gick för när det gällde...och fick foten
|
|
|
Post by Back to Front on May 10, 2013 9:56:56 GMT 1
trist ändå...go spelare, som lätt petat flera av de som fått förlängt...enligt mig. Hölls i frysboxen av Janne, visade vad han gick för när det gällde...och fick foten Helt normal svenska arbetsmarknadspolitik!
|
|