|
Post by qALLAHAN on Aug 26, 2011 0:16:04 GMT 1
Hoppade du över "ANTAR"? Någon som antar något annat? Motivera gärna i så fall...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 26, 2011 0:44:58 GMT 1
riktigt...och det gäller väl nästan alla nya...mkt mindre duttande och t o m backskott! Jag ANTAR att Tomi är så dyr, att han ska överträffa alla med råge, undantaget Fimpen...(som också bara har EN poäng. Dock ser man kvaliteer här) Tycker att det är ett styrkebesked av KHK att vinna matcherna trots att "stjärnorna" inte levererar poäng den omfattning som kan förväntas av dem.
|
|
|
Post by Back to Front on Aug 26, 2011 8:33:51 GMT 1
Bara det blir bot å bättring tills när det gäller tre poäng....
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 26, 2011 10:33:06 GMT 1
Nä de kan knappast någon säga emot att tomi ligger topp 3-4 i löneligan i khk,hur mycket det innebär spelar i detta fallet ingen roll men däremot så kommer han ha högre förväntningar på sig iom det
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 26, 2011 10:51:43 GMT 1
riktigt...och det gäller väl nästan alla nya...mkt mindre duttande och t o m backskott! Jag ANTAR att Tomi är så dyr, att han ska överträffa alla med råge, undantaget Fimpen...(som också bara har EN poäng. Dock ser man kvaliteer här) Tycker att det är ett styrkebesked av KHK att vinna matcherna trots att "stjärnorna" inte levererar poäng den omfattning som kan förväntas av dem. Detta emotsäger jag inte, naturligtvis...inte det vi diskuterar
|
|
|
Post by Rocket on Aug 26, 2011 13:15:17 GMT 1
Nä de kan knappast någon säga emot att tomi ligger topp 3-4 i löneligan i khk,hur mycket det innebär spelar i detta fallet ingen roll men däremot så kommer han ha högre förväntningar på sig iom det Så är det säkert, men å andra sidan så är det ingen av oss dödliga som vet vad KHK-spelarna har i lön
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 26, 2011 14:05:12 GMT 1
Näe men nu var det ju inte siffran det handlade om (även om man har sina aningar) utan vilka förväntningar iaf jag har på spelare ju längre upp i lönelistan man kommer..jag lovar att svordomarna haglar tätare om Aaro gör ett misstag ijämförelse med om Bergman gör ett..
|
|
|
Post by aloviak on Aug 26, 2011 17:09:58 GMT 1
Nä de kan knappast någon säga emot att tomi ligger topp 3-4 i löneligan i khk,hur mycket det innebär spelar i detta fallet ingen roll men däremot så kommer han ha högre förväntningar på sig iom det Så är det säkert, men å andra sidan så är det ingen av oss dödliga som vet vad KHK-spelarna har i lön snitt lönen ligger på 21 tusen i månaden inkl sociala
|
|
|
Post by dragkrok on Aug 26, 2011 17:13:17 GMT 1
Så är det säkert, men å andra sidan så är det ingen av oss dödliga som vet vad KHK-spelarna har i lön snitt lönen ligger på 21 tusen i månaden inkl sociala ....men så har vi inga kakburkar i föreningen heller.....
|
|
|
Post by matse on Aug 26, 2011 18:05:27 GMT 1
En spelare i Kristianstad blev erbjuden samma lön som Skoog hade, dvs 4x xxx i 1x mån. Han hade dock mage att avböja, och det var väl lika bra. Skulle tro att Tomi har ngt liknande. Jag hoppas och tror att han kommer att prestera när han blir skadefri. Han har lång erfarenhet av skandinavisk hockey, så jag ser inget skäl till varför han skulle misslyckas här.
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 26, 2011 20:55:24 GMT 1
klart att en kille med de meriterna ska va välbetald!!och han ska ha höga förväntningar på sig,,man kan kanske se vad det är för typ av spelare ganska snabbt (som supporter,klubben har säkert stenkoll) men man kan inte bedöma om det är flipp eller flopp förrän kanske 10 matcher in i serien..
däremot är jag kritisk till längden på kontraktet.hade mycket hellre sett 1+1 o att klubben hade optionsåret..men det var kanske 2+1 som krävdes för att få hit han
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Aug 30, 2011 15:14:45 GMT 1
|
|
|
Post by dragkrok on Oct 23, 2011 19:38:59 GMT 1
Detta börjar alltmer växa fram som en riktig flopvärvning............han är ju inte kapabel att ta två riktiga skridskoskär i hemjobben, och att inte skenorna hans fryser fast i isen när han ska byta är lite av ett under för långsammare än så går det nog inte att åka..........helt rätt att han fick nöta bänk i tredje idag.
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 23, 2011 19:51:45 GMT 1
Detta börjar alltmer växa fram som en riktig flopvärvning............han är ju inte kapabel att ta två riktiga skridskoskär i hemjobben, och att inte skenorna hans fryser fast i isen när han ska byta är lite av ett under för långsammare än så går det nog inte att åka..........helt rätt att han fick nöta bänk i tredje idag. Detta har inte känts bra alls, som toppvärvning och så loj och svag i kampen på isen fick i alla fall jag känslan att det inte skulle bli något vidare. Men, med tanke på att han har ett fint kontrakt på 2+1 år och antagligen omöjligt att bryta är det bara att hoppas att min känsla är fel.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 23, 2011 21:01:23 GMT 1
Åk hem..
|
|