|
Post by cykeltjuven on Sept 7, 2011 18:59:43 GMT 1
Riktigt hemskt Tänker på Stefan Livs nära och kära, en mycket omtyckt person på och av isen. R.I.P Stefan!
|
|
|
Post by Zäta on Sept 7, 2011 20:22:46 GMT 1
Hemskt
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 7, 2011 21:54:08 GMT 1
|
|
|
Post by time on Sept 7, 2011 22:03:21 GMT 1
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 7, 2011 22:08:39 GMT 1
Vill inte särskilja just Stefan...lika hemskt för alla drabbade...så många unga människor... Bortsett från de drabbade med familjer...HUR känner sig folk i klubb? Hur skulle man känna sig som supporter? Vilken tomhet...hur går man vidare?
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Sept 7, 2011 22:30:24 GMT 1
Hemskt för alla naturligtvis, men Stefan bekommer mig starkt. Han var speciell, så oerhört sympatisk. Fy vad ledsen jag är...
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Sept 7, 2011 22:37:31 GMT 1
...det måste ha gungat till lite för Tjärnqvist b.t.w...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 7, 2011 22:51:22 GMT 1
En aning... vilken vinstlott han drog Tjärnqvist.
HV hade under en period för ett antal år sedan en bedrövlig hemmastatistik. Jag minns en intervju med Stefan där han blev tillfrågad om han hade förändrat några av sina rutiner inför hemmamatcherna, i syfte att bryta denna elaka trend. Han svarade att han hade börjat dammsuga lägenheten noga innan match. Reporten frågade om det hjälpte, och svaret Stefan gav var så typiskt honom. -Nej, men det jävligt rent hemma.
Och en annan intervju när Stefan hade brutit nyckelbenet. Reportern undrade om det kändes och fick som svar: -Ja, jag lär ju inte kunna bowla på ett tag i alla fall...
|
|
|
Post by BigDog on Sept 8, 2011 5:40:44 GMT 1
Så fruktansvärt. Lider med ALLA anhöriga och hockeyfans.
Lokomotiv Yaroslavl är ett lag att minnas för evigt!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 8, 2011 10:07:45 GMT 1
Hur skulle man känna sig som supporter? Vilken tomhet...hur går man vidare? Tänkte på det nu jag med... fy fan alltså. Tänk om KHK skulle vara med om en olycka och alla spelare och ledare skulle vara borta inom loppet utav några sekunder... Det är alltid hemskt när någon dör, men det blir ännu värre när det är några man har följt under en lång tid...
|
|
Månsson
Ungdomslirare
Tie down the jersey, 'cause it could get ugly tonight
|
Post by Månsson on Sept 8, 2011 19:47:46 GMT 1
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 9, 2011 0:15:23 GMT 1
Hemskt och Overkligt ! Lider med Alla inblandade !
RIP
|
|
|
Post by Jason on Sept 9, 2011 9:49:20 GMT 1
Tror inte riktigt vi i Sverige insett hur stor Liv var utomlands... inte jag iallafall... Men när man tittade på CNN, BBC och SkyNews i onsdags kväll var det 2 spelare de pratade om hela tiden... Stefan liv och Pavol Dimitra. Tycker det som Mats Wennerholm skrev i Aftonbladet är så rätt "Liv är redan saknad - aldrig glömd". www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/article13589102.ab
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 9, 2011 13:21:35 GMT 1
Mycket fin och mäktig video till minne utav Lokomotiv.
|
|
|
Post by Jason on Sept 13, 2011 22:43:37 GMT 1
Krashen berodde på pilotmisstag. Enligt en rysk nättidning kände sig förstepiloten sig krasslig och lämnade över till andrepiloten som aldrig flugit den aktuella modellen. Andrepiloten GLÖMDE att lägga ur parkeringsbromsen vilket gjorde att planet inte fick upp tillräckligt med fart för att lyfta. Så JÄVLA onödigt! Gör mig både ledsen och förbannad.
|
|