|
Post by Lucas Lokatt on Sept 7, 2007 19:28:20 GMT 1
Martin f*gerström, Olofstöm måste vara div2:s i särklass sämsta domare! Hur i helv*te kan man vara SÅ dålig??? Ett av oräkneliga exempel ifrån troja matchen: Innan gruffet mellan Skäggström och Håkansson är det en avvaktande utvisning som drabbat KHK ändå kvittar han, hur f*n är det möjligt? Dessutom matchstraff på de båda??? Jämförbart då med exempelvis Erik Person i troja som pucklar på en försvarslös KHK spelare i nacken, 2 min. f*gerström verkar ju dessutom ha en tombola rullandes i huvudet med 2 lotter: Lott 1: fria Lott 2: utvisning.
Jag kommer ihåg en viss Peter Klein, ja ni lär ju få kalla kårar allihop bara ni hör hans namn men frågan är om inte en viss f*gerström börja nå dennes kaliber och om inte så är fallet lär han ju definitivt sitta inne med potentialen.
En som hellre ser Freddy Kruger, Fabror Frej eller Greken dömma.
|
|
|
Post by happygilmore on Sept 7, 2007 19:47:58 GMT 1
Martin f*gerström, Olofstöm måste vara div2:s i särklass sämsta domare! Hur i helv*te kan man vara SÅ dålig??? Ett av oräkneliga exempel ifrån troja matchen: Innan gruffet mellan Skäggström och Håkansson är det en avvaktande utvisning som drabbat KHK ändå kvittar han, hur f*n är det möjligt? Dessutom matchstraff på de båda??? Jämförbart då med exempelvis Erik Person i troja som pucklar på en försvarslös KHK spelare i nacken, 2 min. f*gerström verkar ju dessutom ha en tombola rullandes i huvudet med 2 lotter: Lott 1: fria Lott 2: utvisning. Jag kommer ihåg en viss Peter Klein, ja ni lär ju få kalla kårar allihop bara ni hör hans namn men frågan är om inte en viss f*gerström börja nå dennes kaliber och om inte så är fallet lär han ju definitivt sitta inne med potentialen. En som hellre ser Freddy Kruger, Fabror Frej eller Greken dömma. Är lika dant varje gång han är i hallen.....
|
|
|
Post by Sickboy on Sept 7, 2007 19:57:29 GMT 1
Jens Karlsson är fan inte bra heller...
Vet inte vem som är värst. Pest eller kolera...
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 7, 2007 21:46:27 GMT 1
SVEN DAHL sug på den mina herrar
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 7, 2007 21:52:01 GMT 1
Tänkte också på gruffet med Häggström... Han struntade i den avvaktande...är inte säker på att det var Häggström ens...någon som kan upplysa mig...?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 7, 2007 22:30:46 GMT 1
Minns att han hade en avvaktande på en KHK spelare och sedan gav killen 10 minuter personligt.... Alltså gav han Troja ett numerärt överläge när de inte skulle ha nåt... Obegripligt. I övrigt skötte han sig bra...
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 7, 2007 22:38:47 GMT 1
Martin f*gerström, Olofstöm måste vara div2:s i särklass sämsta domare! Hur i helv*te kan man vara SÅ dålig??? Ett av oräkneliga exempel ifrån troja matchen: Innan gruffet mellan Skäggström och Håkansson är det en avvaktande utvisning som drabbat KHK ändå kvittar han, hur f*n är det möjligt? Dessutom matchstraff på de båda??? Jämförbart då med exempelvis Erik Person i troja som pucklar på en försvarslös KHK spelare i nacken, 2 min. f*gerström verkar ju dessutom ha en tombola rullandes i huvudet med 2 lotter: Lott 1: fria Lott 2: utvisning. Jag kommer ihåg en viss Peter Klein, ja ni lär ju få kalla kårar allihop bara ni hör hans namn men frågan är om inte en viss f*gerström börja nå dennes kaliber och om inte så är fallet lär han ju definitivt sitta inne med potentialen. En som hellre ser Freddy Kruger, Fabror Frej eller Greken dömma. Är lika dant varje gång han är i hallen..... ja det är det det är därför det har varit så lite liv om honom denna gången alla(nästan) har redan skrivit nått om honom efter andra matcher.
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 7, 2007 23:07:54 GMT 1
Martin f*gerström, Olofstöm måste vara div2:s i särklass sämsta domare! Hur i helv*te kan man vara SÅ dålig??? Ett av oräkneliga exempel ifrån troja matchen: Innan gruffet mellan Skäggström och Håkansson är det en avvaktande utvisning som drabbat KHK ändå kvittar han, hur f*n är det möjligt? Dessutom matchstraff på de båda??? Jämförbart då med exempelvis Erik Person i troja som pucklar på en försvarslös KHK spelare i nacken, 2 min. f*gerström verkar ju dessutom ha en tombola rullandes i huvudet med 2 lotter: Lott 1: fria Lott 2: utvisning. Jag kommer ihåg en viss Peter Klein, ja ni lär ju få kalla kårar allihop bara ni hör hans namn men frågan är om inte en viss F*gerström börja nå dennes kaliber och om inte så är fallet lär han ju definitivt sitta inne med potentialen. En som hellre ser Freddy Kruger, Fabror Frej eller Greken dömma. f**kerström (läs f**ker) är lätt den sämsta domaren som dömt i arenan. Vi lär ju inte bli av med honom heller! Vad har han emot KHK egentligen? Kan inte någon få fanskapet avstängt?
|
|
|
Post by andersson72 on Sept 8, 2007 6:02:05 GMT 1
det var ett av de rätt han gjorde under matchen, eftersom reglerna är sådana. Istället för att blåsa av när Brasar skriker till honom och avbryta trojas anfall så sätter man upp den på handen. Minns att han hade en avvaktande på en KHK spelare och sedan gav killen 10 minuter personligt.... Alltså gav han Troja ett numerärt överläge när de inte skulle ha nåt... Obegripligt. I övrigt skötte han sig bra...
|
|
|
Post by dragskott on Sept 8, 2007 6:28:41 GMT 1
Minns att han hade en avvaktande på en KHK spelare och sedan gav killen 10 minuter personligt.... Alltså gav han Troja ett numerärt överläge när de inte skulle ha nåt... Obegripligt. I övrigt skötte han sig bra... Han missade en solklar checking from behind framför 2-3 m framför KHK spelarbås. Istället tog han en mindre solklar holding någon minut senare. Tycker en domare kan missa en holding eller motsvarande men aldrig någon av dom farliga regelbrotten. Jag tar hellre en utvisning för mycket av dessa farliga regelbrotten än att spelarna får några allvarliga skador.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 8, 2007 12:21:48 GMT 1
Martin Fagerström = Helt Jävla Oduglig (dock är han inte ensam om att var det)
|
|
|
Post by Hockeyoraklet on Sept 13, 2007 20:38:33 GMT 1
Vad jag har hört så dömmer denna man imorgon mot OIK.
|
|
|
Post by HF on Sept 13, 2007 20:40:37 GMT 1
Vad jag har hört så dömmer denna man imorgon mot OIK. Skulle han dömma sin egna förening? Vi måste göra nåt tifo för han... Edit ...det blev lite btorom där...
|
|
|
Post by Les Paul on Sept 13, 2007 20:48:37 GMT 1
Vad jag har hört så dömmer denna man imorgon mot OIK. Skulle han döma sin egna förening? Vi måste göra nåt tifo för han... Svenskan för fan! Jag skäms.
|
|
|
Post by charlie on Sept 13, 2007 20:52:42 GMT 1
Rösta in honom i riksdagen. Visserligen tre månaders semester, men då har vi speluppehåll.
|
|