|
Post by unbreakable on Sept 9, 2007 21:33:57 GMT 1
Orolig, det är jag som blir orolig när jag läser det som står här. Vi möter Helsingborg, Troja, TAIF, OIK, KIK i träningsmatcherna, något av dessa lag kommer spela i allsvenskan nästa säsong och alla kommer vara med och slåss om det. Du snackar om Mörrum och jag lovar att de kommer ha det blytungt i år, de har spelare som KloZZ, Green, med flera yngre som inte skulle göra något väsen av sig i SIK men som nu får chansen beroende på spelarbrist. KHK kommer bli djävulska i år sedan kommer det bli lite annorlunda i och med att alla lagen vet om det men KHK är Sveriges bästa div 2 lag. Låt oss nu bara vara det i rätt matcher (play-off) också. Jag är inte orolig det minsta. Ställer mig exakt samma frågor....och JAG är rejält orolig.... Vi hängde med Tingsryd hyfsat förra året och besegrade Mörrum... Är vi inte ett dugg bättre i år..? Kan ju bara hoppas....
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 9, 2007 22:01:11 GMT 1
Är inte heller särskilt orolig, man ska inte dra för höga växlar av några träningsmatcher. Minns första matchen borta mot Olofström förra året...
Det som oroar är att många här redan verkar vara negativa, trots att vi mött lag som vi inte ska ha en chans mot. Litar på Micke och Tobbe till 100%!
Tror vi får se ett riktigt bra KHK mot Kristianstad och Olofström! Laget har trots allt inte varit på is särskilt länge, det kommer!
|
|
|
Post by charlie on Sept 9, 2007 22:33:33 GMT 1
Den som hela tiden snackat om att "det är en svårare resa än ni tror - det är inte bara att kliva upp en division" tränar nu laget. Jag är rätt övertygad om att vår tränarduo gör det här för att testa bl.a. olika typer av försvar. Man matchar också - om jag får gissa - laget så här hårt för att dunka in mer ödmjukhet och förståelse för uppgiften i truppen. Fullständigt meningslöst att matcha oss mot ex. Kalmar som en del andra div 2 gäng gör. Den riktiga värdemätaren kommer i play-off och kval. Fram tills dess får det se ut nästan hur som helst. Minns Trojas och TAIFS olika resor 2006/2007. Struntar om vi blir fyra i serien - allt man ska bygga nu ska ju leda fram till ett lag som är slagkraftigt när det gäller. Då måste den här bägaren - fylld med lite bittra sarg- och käftsmällar - drickas. Men dom får gärna blanda i något sött - framför allt på fredag.
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 10, 2007 7:03:18 GMT 1
Den som hela tiden snackat om att "det är en svårare resa än ni tror - det är inte bara att kliva upp en division" tränar nu laget. Jag är rätt övertygad om att vår tränarduo gör det här för att testa bl.a. olika typer av försvar. Man matchar också - om jag får gissa - laget så här hårt för att dunka in mer ödmjukhet och förståelse för uppgiften i truppen. Fullständigt meningslöst att matcha oss mot ex. Kalmar som en del andra div 2 gäng gör. Den riktiga värdemätaren kommer i play-off och kval. Fram tills dess får det se ut nästan hur som helst. Minns Trojas och TAIFS olika resor 2006/2007. Struntar om vi blir fyra i serien - allt man ska bygga nu ska ju leda fram till ett lag som är slagkraftigt när det gäller. Då måste den här bägaren - fylld med lite bittra sarg- och käftsmällar - drickas. Men dom får gärna blanda i något sött - framför allt på fredag. word (bortsett att det ibte får se ut hur som helst under serien)
|
|
|
Post by unbreakable on Sept 11, 2007 21:32:39 GMT 1
Kallinge Fransson är fan ta mig otrolig, Melodifestival i arenan när KHK skall spela kval hur han tänkt , om han har tänkt??? 14 dagar vill han stänga av hallen när de viktigaste veckorna i KHK:s historia skall genomföras. Vad håller han på med. Upp till kamp och flytta melodifestivalen till maj, det måste funka. Kallinge Fransson får inte förstöra detta för oss.
UPP TILL KAMP
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 11, 2007 23:02:44 GMT 1
Kallinge Fransson är fan ta mig otrolig, Melodifestival i arenan när KHK skall spela kval hur han tänkt , om han har tänkt??? 14 dagar vill han stänga av hallen när de viktigaste veckorna i KHK:s historia skall genomföras. Vad håller han på med. Upp till kamp och flytta melodifestivalen till maj, det måste funka. Kallinge Fransson får inte förstöra detta för oss. UPP TILL KAMP Håller med !!!! Låt melodifestivalen äga rum i Idrotshallen istället !
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 11, 2007 23:34:38 GMT 1
Kallinge Fransson är fan ta mig otrolig, Melodifestival i arenan när KHK skall spela kval hur han tänkt , om han har tänkt??? 14 dagar vill han stänga av hallen när de viktigaste veckorna i KHK:s historia skall genomföras. Vad håller han på med. Upp till kamp och flytta melodifestivalen till maj, det måste funka. Kallinge Fransson får inte förstöra detta för oss. UPP TILL KAMP Håller med !!!! Låt melodifestivalen äga rum i Idrotshallen istället ! Jag tycker Black Bugs ska vandra raka vägen in på polistationen imorgon och ansöka om ett demonstrationstillstånd! Och anordna en demonstration utan dess like! Jag tycker ingen ska få spotta på KHK eller oss suppotrar på detta vis utan motstånd! UPP TILL KAMP! edit sydöstran har en atikel om det www.sydostran.se/index.58857---1.html
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 12, 2007 6:53:12 GMT 1
Håller med !!!! Låt melodifestivalen äga rum i Idrotshallen istället ! Jag tycker Black Bugs ska vandra raka vägen in på polistationen imorgon och ansöka om ett demonstrationstillstånd! Och anordna en demonstration utan dess like! Jag tycker ingen ska få spotta på KHK eller oss suppotrar på detta vis utan motstånd! UPP TILL KAMP! edit sydöstran har en atikel om det www.sydostran.se/index.58857---1.htmlWORD !
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 12, 2007 10:08:49 GMT 1
Vore perfekt! Jag ställer upp till 100 %!! Ett jävla engångjippo sabbar något som kan påverka år för hockeyn... Idioter...
|
|