|
Post by Sir Ironpants on Sept 18, 2007 13:26:02 GMT 1
Naturligtvis är vi ett publiklag med enormt intresse....och inga pengar.... KIK kom med en NHL-draftad kille som var "Gud"...och OIK har väl TRE spelare med redan från start....some exempel...t o m KRIF har väl två... Men ett lag som synts i riksmedier p g a glödhetta...har inte råd... Jag vet att jag också är tjatig, men jag lär ALDRIG fatta varför det är så här..... Kevin i KRIF var ingen stor artist när vi såg honom förra säsongen. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 18, 2007 13:28:12 GMT 1
Naturligtvis är vi ett publiklag med enormt intresse....och inga pengar.... KIK kom med en NHL-draftad kille som var "Gud"...och OIK har väl TRE spelare med redan från start....some exempel...t o m KRIF har väl två... Men ett lag som synts i riksmedier p g a glödhetta...har inte råd... Jag vet att jag också är tjatig, men jag lär ALDRIG fatta varför det är så här..... Men visst de drog publik i 2 matcher Kevin i KRIF var ingen stor artist när vi såg honom förra säsongen. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Nej precis. det är lätt att i efterhand plocka fram de lyckade artistvärvningarna. Har callahan redan förträngt Kutznetsov och Nikolajev
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 18, 2007 13:43:43 GMT 1
Men visst de drog publik i 2 matcher Kevin i KRIF var ingen stor artist när vi såg honom förra säsongen. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Nej precis. det är lätt att i efterhand plocka fram de lyckade artistvärvningarna. Har callahan redan förträngt Kutznetsov och Nikolajev Även JAG fattar väl att det ska vara RIKTIGT bra spelare...och inte nåt man hört via moster Ofelia... Kommer ALDRIG att klaga på Nikolajev!! Förmodligen den bäste defensiva backen vi hade då...en statistikfantast som du VET väl hur bra +/- var!? Fattar inte varför Valko som är i samma skola är så hyllad, när alla spottar på Nikolajev... Jag kan ju här lätt kontra med "har du glömt Korenkov, Zubov och Martjkov??" Är det inte på tiden snart igen att få se en lirare som kör skiten av SAMTLIGA??
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 18, 2007 13:45:30 GMT 1
Nej precis. det är lätt att i efterhand plocka fram de lyckade artistvärvningarna. Har callahan redan förträngt Kutznetsov och Nikolajev Även JAG fattar väl att det ska vara RIKTIGT bra spelare...och inte nåt man hört via moster Ofelia... Kommer ALDRIG att klaga på Nikolajev!! Förmodligen den bäste defensiva backen vi hade då...en statistikfantast som du VET väl hur bra +/- var!? Fattar inte varför Valko som är i samma skola är så hyllad, när alla spottar på Nikolajev... Jag kan ju här lätt kontra med "har du glömt Korenkov, Zubov och Martjkov??" Är det inte på tiden snart igen att få se en lirare som kör skiten av SAMTLIGA?? Varför nämnde du i så fall Jiri Lala ? Skulle hellre få hit Jimmie Svensson även om han inte är artist. För övrigt anser jag att det är ett hån mot Pavol att jämföra honom med Nikolajev Men det finns nog inte två personer som ser på hockey exakt likadant
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 18, 2007 15:35:15 GMT 1
Kim Ahlroos var en riktig artist!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 18, 2007 16:06:55 GMT 1
Kim Ahlroos var en riktig artist! Haha..han var ju från en annan DIMENSION!
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 18, 2007 16:24:49 GMT 1
Kim Ahlroos var en riktig artist! Haha..han var ju från en annan DIMENSION! Ja, utan tvekan
|
|
|
Post by HF on Sept 18, 2007 19:40:03 GMT 1
Utlänska spelare drar mer...det vet nog alla....och var inte Lala bra nog?? Åter till killen i Kristianstad då...också kass? Nej han var mycket bra hurså ? Jag säger ju att det skall vara riktigt bra spelare. Personligen tycker jag inte Lala är tillräckligt bra nä han gjorde väl bara 35 mål i mörrum förra säsongen...i ett bottenlag!!!
|
|
|
Post by HF on Sept 18, 2007 19:54:45 GMT 1
Nej precis. det är lätt att i efterhand plocka fram de lyckade artistvärvningarna. Har callahan redan förträngt Kutznetsov och Nikolajev Även JAG fattar väl att det ska vara RIKTIGT bra spelare...och inte nåt man hört via moster Ofelia... Kommer ALDRIG att klaga på Nikolajev!! Förmodligen den bäste defensiva backen vi hade då...en statistikfantast som du VET väl hur bra +/- var!? Fattar inte varför Valko som är i samma skola är så hyllad, när alla spottar på Nikolajev... Jag kan ju här lätt kontra med "har du glömt Korenkov, Zubov och Martjkov??" Är det inte på tiden snart igen att få se en lirare som kör skiten av SAMTLIGA?? Men så glömmer man alla hans utvisningar där han bara hakade fast sig med klubban i midjan på motståndaren. Alla dessa utvisningar han drog på sig med mål i baken som följd!! Personligen ville jag skicka hem dom efter 3 matcher, däremot glömmer jag inte Kutznetsovs rökare i taket i slutet av säsongen...
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 18, 2007 21:09:14 GMT 1
Även JAG fattar väl att det ska vara RIKTIGT bra spelare...och inte nåt man hört via moster Ofelia... Kommer ALDRIG att klaga på Nikolajev!! Förmodligen den bäste defensiva backen vi hade då...en statistikfantast som du VET väl hur bra +/- var!? Fattar inte varför Valko som är i samma skola är så hyllad, när alla spottar på Nikolajev... Jag kan ju här lätt kontra med "har du glömt Korenkov, Zubov och Martjkov??" Är det inte på tiden snart igen att få se en lirare som kör skiten av SAMTLIGA?? Men så glömmer man alla hans utvisningar där han bara hakade fast sig med klubban i midjan på motståndaren. Alla dessa utvisningar han drog på sig med mål i baken som följd!! Personligen ville jag skicka hem dom efter 3 matcher, däremot glömmer jag inte Kutznetsovs rökare i taket i slutet av säsongen... Går knappast att glömma den. Målisen har inte hunnit reagera ännu ;D ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 19, 2007 7:36:05 GMT 1
Kim Ahlroos var en riktig artist! Men varför bara 2 matcher ?
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 19, 2007 7:37:01 GMT 1
Nej han var mycket bra hurså ? Jag säger ju att det skall vara riktigt bra spelare. Personligen tycker jag inte Lala är tillräckligt bra nä han gjorde väl bara 35 mål i mörrum förra säsongen...i ett bottenlag!!! Visst sa bara att jag vill ha en bättre spelare än Lala.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 19, 2007 8:14:32 GMT 1
Kim Ahlroos var en riktig artist! Men varför bara 2 matcher ? Tror han drog till England igen...och som vi brukar skoja om...förmodligen hamnade han först på psykakuten, med tanke på hur dåligt KIK var då...
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 19, 2007 8:24:40 GMT 1
Kim Ahlroos var en riktig artist! Men varför bara 2 matcher ? Tror att det var ett try out kontrakt gällande båda parter.
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 19, 2007 8:25:28 GMT 1
Men varför bara 2 matcher ? Tror att det var ett try out kontrakt gällande båda parter. OKi men varför blev han inte kvar ?
|
|