|
Post by Ragulin on Sept 19, 2007 8:26:41 GMT 1
Tror att det var ett try out kontrakt gällande båda parter. OKi men varför blev han inte kvar ? Fick väl bättre bud och nivån var nog inte vad han trott.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 19, 2007 8:28:13 GMT 1
OKi men varför blev han inte kvar ? Fick väl bättre bud och nivån var nog inte vad han trott. Precis vad jag sa....haha...stackare....tyckte synd om honom... Minns att han fick passningar i knähöjd, när han samtidigt var markerad av tre man... ;D
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 19, 2007 10:05:50 GMT 1
Artistspelaren kan väl vara en MÅLVAKT..............
Tackar säger JAG då !
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 19, 2007 10:21:08 GMT 1
Artistspelaren kan väl vara en MÅLVAKT.............. Tackar säger JAG då ! Är väl bara hts och charlie här, som inte håller med antar jag...!?
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 19, 2007 10:28:07 GMT 1
Artistspelaren kan väl vara en MÅLVAKT.............. Tackar säger JAG då ! Är väl bara hts och charlie här, som inte håller med antar jag...!? Det tror jag också...... ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 19, 2007 12:00:38 GMT 1
Artistspelaren kan väl vara en MÅLVAKT.............. Tackar säger JAG då ! Är väl bara hts och charlie här, som inte håller med antar jag...!? Var det inte du som klagade på provokationer ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 19, 2007 12:03:36 GMT 1
Är väl bara hts och charlie här, som inte håller med antar jag...!? Var det inte du som klagade på provokationer ? Hm...trodde bara detta var sanningen...och det är ljusår till jag provocerat dig så mycket som DU provocerat mig...inte minst med PM... ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 19, 2007 12:05:40 GMT 1
Var det inte du som klagade på provokationer ? Hm...trodde bara detta var sanningen...och det är ljusår till jag provocerat dig så mycket som DU provocerat mig...inte minst med PM... ;D Lev som du lär
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 19, 2007 12:08:48 GMT 1
Se det som en fråga...då...för det ÄR det ju i grunden....
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 19, 2007 12:09:34 GMT 1
Artistspelaren kan väl vara en MÅLVAKT.............. Tackar säger JAG då ! Är väl bara hts och charlie här, som inte håller med antar jag...!? Det är väl jävla konstigt att det inte redan värvats en målvakt om det b ara är jag o charlie som har en annan åsikt ... Men kanske inte Ola, Tobbe, Micke med flera kanske prioriterar andra saker än att bemöta dig i supporterforumet ?
|
|
|
Post by charlie on Sept 20, 2007 21:23:39 GMT 1
Är väl bara hts och charlie här, som inte håller med antar jag...!? Det tror jag också...... ;D Jag me´ ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 21, 2007 10:23:09 GMT 1
Det tror jag också...... ;D Jag me´ ;D Charlie....jag kan bli VANSINNIG på dig ibland, men du har samtidigt glimten som gör att man inte kan låta bli o förlåta dig!!!
|
|
|
Post by charlie on Sept 22, 2007 11:03:10 GMT 1
Charlie....jag kan bli VANSINNIG på dig ibland, men du har samtidigt glimten som gör att man inte kan låta bli o förlåta dig!!! Mycket skiljer oss åt. Minst en sak förenar oss djupt. Låt oss aldrig glömma det.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 22, 2007 11:39:03 GMT 1
Charlie....jag kan bli VANSINNIG på dig ibland, men du har samtidigt glimten som gör att man inte kan låta bli o förlåta dig!!! Mycket skiljer oss åt. Minst en sak förenar oss djupt. Låt oss aldrig glömma det. Yes...men tror inte så mycket skiljer oss åt i grund och botten....du gillar bara att provocera på vissa punkter....och det har jag förståelse för, eftersom jag själv också kan vara en retfull och irriterande jävel...
|
|
|
Post by charlie on Sept 22, 2007 11:41:35 GMT 1
Mycket skiljer oss åt. Minst en sak förenar oss djupt. Låt oss aldrig glömma det. Yes...men tror inte så mycket skiljer oss åt i grund och botten....du gillar bara att provocera på vissa punkter....och det har jag förståelse för, eftersom jag själv också kan vara en retfull och irriterande jävel... Håller med dig om allt. Men - näee.. Nu får vi börja bråka C. Annars tror folk att vi är Särbo.
|
|