|
Post by qALLAHAN on Sept 22, 2007 11:53:16 GMT 1
Yes...men tror inte så mycket skiljer oss åt i grund och botten....du gillar bara att provocera på vissa punkter....och det har jag förståelse för, eftersom jag själv också kan vara en retfull och irriterande jävel... Håller med dig om allt. Men - näee.. Nu får vi börja bråka C. Annars tror folk att vi är Särbo. ;D
|
|
|
Post by sollet on Sept 24, 2007 11:20:56 GMT 1
Kim Ahlroos var en riktig artist! Det vi saknar är en ny Korenkov i kassen. Som kan dra igång klacken med plocken och stöten. Citerar en trogen supporter. Det låter mäktigt när han slår på stöten. Flaschk flaschk flaschk. Allt annat är horribelt
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 24, 2007 11:57:54 GMT 1
Kim Ahlroos var en riktig artist! Det vi saknar är en ny Korenkov i kassen. Som kan dra igång klacken med plocken och stöten. Citerar en trogen supporter. Det låter mäktigt när han slår på stöten. Flaschk flaschk flaschk. Allt annat är horribelt Ja denna underbara man....kanske den största publikfriaren jag minns...sökte verkligen kontakt med läktaren...PLUS att han var en målvakt av fantastiska mått...(innan han märkte att utespelarna var så usla att han också lika gärna kunde lägga av...)
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 24, 2007 12:00:21 GMT 1
Det vi saknar är en ny Korenkov i kassen. Som kan dra igång klacken med plocken och stöten. Citerar en trogen supporter. Det låter mäktigt när han slår på stöten. Flaschk flaschk flaschk. Allt annat är horribelt Ja denna underbara man....kanske den största publikfriaren jag minns...sökte verkligen kontakt med läktaren...PLUS att han var en målvakt av fantastiska mått...(innan han märkte att utespelarna var så usla att han också lika gärna kunde lägga av...) Jo han började kanonbra men var sedan inte speciellt märklig. Nej skull KHK satsa på en ny mv så måste det vara en som står distansen ut
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 24, 2007 12:37:33 GMT 1
Ja denna underbara man....kanske den största publikfriaren jag minns...sökte verkligen kontakt med läktaren...PLUS att han var en målvakt av fantastiska mått...(innan han märkte att utespelarna var så usla att han också lika gärna kunde lägga av...) Jo han började kanonbra men var sedan inte speciellt märklig. Nej skull KHK satsa på en ny mv så måste det vara en som står distansen ut Var väl knappast något problem med honom...var det konstigt att han gav upp, när han framför sig kanske hade ett av de svagaste lag vi haft....var flera frilägen varenda match... Han stod ständigt och ylade som en mistlur på sina backar som oftast var på helt fel plats... Han ska ha en eloge att han inte hamnade på dårhus...(tillsammans med Ahlroos...)
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 24, 2007 12:41:14 GMT 1
Jo han började kanonbra men var sedan inte speciellt märklig. Nej skull KHK satsa på en ny mv så måste det vara en som står distansen ut Var väl knappast något problem med honom...var det konstigt att han gav upp, när han framför sig kanske hade ett av de svagaste lag vi haft....var flera frilägen varenda match... Han stod ständigt och ylade som en mistlur på sina backar som oftast var på helt fel plats... Han ska ha en eloge att han inte hamnade på dårhus...(tillsammans med Ahlroos...) Härlig beskrivning ;D ;D ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 24, 2007 12:43:34 GMT 1
Var väl knappast något problem med honom...var det konstigt att han gav upp, när han framför sig kanske hade ett av de svagaste lag vi haft....var flera frilägen varenda match... Han stod ständigt och ylade som en mistlur på sina backar som oftast var på helt fel plats... Han ska ha en eloge att han inte hamnade på dårhus...(tillsammans med Ahlroos...) Härlig beskrivning Har du någon annan....?
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 24, 2007 12:55:44 GMT 1
Jo han började kanonbra men var sedan inte speciellt märklig. Nej skull KHK satsa på en ny mv så måste det vara en som står distansen ut Var väl knappast något problem med honom...var det konstigt att han gav upp, när han framför sig kanske hade ett av de svagaste lag vi haft....var flera frilägen varenda match... Han stod ständigt och ylade som en mistlur på sina backar som oftast var på helt fel plats... Han ska ha en eloge att han inte hamnade på dårhus...(tillsammans med Ahlroos...) Minns inte att KIK var sååå dåliga då .. ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 24, 2007 13:09:02 GMT 1
Var väl knappast något problem med honom...var det konstigt att han gav upp, när han framför sig kanske hade ett av de svagaste lag vi haft....var flera frilägen varenda match... Han stod ständigt och ylade som en mistlur på sina backar som oftast var på helt fel plats... Han ska ha en eloge att han inte hamnade på dårhus...(tillsammans med Ahlroos...) Minns inte att KIK var sååå dåliga då .. ? Minns framför allt försvaret....JJB kan intyga...vi brukar skoja om Kirills desperata falcett när han ständigt blev övergiven...han både skrek o slog med klubban... ;D Zubov hade behövt vara på isen hela tiden...
|
|
|
Post by HF on Sept 24, 2007 17:26:30 GMT 1
Var väl knappast något problem med honom...var det konstigt att han gav upp, när han framför sig kanske hade ett av de svagaste lag vi haft....var flera frilägen varenda match... Han stod ständigt och ylade som en mistlur på sina backar som oftast var på helt fel plats... Han ska ha en eloge att han inte hamnade på dårhus...(tillsammans med Ahlroos...) Minns inte att KIK var sååå dåliga då .. ? Jo du Hts de sög ordentligt innan Ryssarna kom. Veckan innan fick man 13-1 mot Krif och 19-0 mot Nybro i rumpan.
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 24, 2007 18:00:28 GMT 1
Minns inte att KIK var sååå dåliga då .. ? Jo du Hts de sög ordentligt innan Ryssarna kom. Veckan innan fick man 13-1 mot Krif och 19-0 mot Nybro i rumpan. men det är väl som lumpen. Man kommer ihåg det roliga
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 13, 2007 11:06:36 GMT 1
Kim Ahlroos var en riktig artist! Det vi saknar är en ny Korenkov i kassen. Som kan dra igång klacken med plocken och stöten. Citerar en trogen supporter. Det låter mäktigt när han slår på stöten. Flaschk flaschk flaschk. Allt annat är horribelt Korenkov var en klassiker och en riktig publikfavorit. Det går en del roliga historier om honom, bla att han var missnöjd med uppvärmningarna. Han tyckte spelarna sköt för löst och bad att alla skulle skjuta så hårt de orkade med en gång ;D Om det stämmer vet jag inte, men det skulle inte förvåna mig.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 13, 2007 11:19:19 GMT 1
Det vi saknar är en ny Korenkov i kassen. Som kan dra igång klacken med plocken och stöten. Citerar en trogen supporter. Det låter mäktigt när han slår på stöten. Flaschk flaschk flaschk. Allt annat är horribelt Korenkov var en klassiker och en riktig publikfavorit. Det går en del roliga historier om honom, bla att han var missnöjd med uppvärmningarna. Han tyckte spelarna sköt för löst och bad att alla skulle skjuta så hårt de orkade med en gång ;D Om det stämmer vet jag inte, men det skulle inte förvåna mig. Den har jag inte hört...men som sagt..skulle inte förvåna mig heller... Fanns väl ingen som KUNDE skjuta!? Han funderade nog ibland vad tusan han gjorde här... ;D
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 13, 2007 11:26:23 GMT 1
Korenkov var en klassiker och en riktig publikfavorit. Det går en del roliga historier om honom, bla att han var missnöjd med uppvärmningarna. Han tyckte spelarna sköt för löst och bad att alla skulle skjuta så hårt de orkade med en gång ;D Om det stämmer vet jag inte, men det skulle inte förvåna mig. Den har jag inte hört...men som sagt..skulle inte förvåna mig heller... Fanns väl ingen som KUNDE skjuta!? Han funderade nog ibland vad tusan han gjorde här... ;D Ja, han hade nog många sömnlösa nätter ;D ;D Karln höll ju nästan på egen hand kvar KIK i matchen mot bl.a Krif som hade ett väldigt starkt lag. Minns Per Karlsson i Krif som var på gränsen till knäckt när han lurade bort Korenkov, trodde han själv i alla fall. Per skulle bara raka in pucken men där låg Kirill igen. Vilken målis!! Det var bara att njuta.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 13, 2007 11:34:22 GMT 1
han var en sån som inte gav sig...räddade med skaftet liggande nån gång... sån där hysterisk envishet som man bara brukar se på NHL-målvakter...SKA rädda!
|
|