|
Post by kraftwerk on Nov 13, 2007 11:36:21 GMT 1
minns att Zubov drog på sig 3 x 2 min för crosscheking (avvaktande utvisning) Tror det var mot SIK.
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 13, 2007 11:37:15 GMT 1
han var en sån som inte gav sig...räddade med skaftet liggande nån gång... sån där hysterisk envishet som man bara brukar se på NHL-målvakter...SKA rädda! Sånt som får en att gapa och bara skratta åt. Fantastiska räddningar och en riktig klippa där bak. Det är minnen.
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 13, 2007 11:38:25 GMT 1
minns att Zubov drog på sig 3 x 2 min för crosscheking (avvaktande utvisning) Tror det var mot SIK. Så fick han ta väldigt mycket skit också. Zubov är en av mina absoluta favoriter, otroligt spelsinne.
|
|
|
Post by sollet on Nov 13, 2007 11:50:32 GMT 1
minns att Zubov drog på sig 3 x 2 min för crosscheking (avvaktande utvisning) Tror det var mot SIK. Så fick han ta väldigt mycket skit också. Zubov är en av mina absoluta favoriter, otroligt spelsinne. Ja han var en spelare av rang. Hela trion med Zubov, Matchkov och Korenko. Vem glömmer Korenko´s fläschkiga plock som han slog mot sin klubbhandske för att få igång publiken
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 13, 2007 11:56:05 GMT 1
minns att Zubov drog på sig 3 x 2 min för crosscheking (avvaktande utvisning) Tror det var mot SIK. Så fick han ta väldigt mycket skit också. Zubov är en av mina absoluta favoriter, otroligt spelsinne. Absolut. Men just i denna sekvens stod jag bakom SIK's mål Zubov crosscheckade en SIKare framför målet rejält. Han ramlade i isen. Så fort han kom upp samma sak ... ;D
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 13, 2007 12:43:09 GMT 1
Så fick han ta väldigt mycket skit också. Zubov är en av mina absoluta favoriter, otroligt spelsinne. Ja han var en spelare av rang. Hela trion med Zubov, Matchkov och Korenko. Vem glömmer Korenko´s fläschkiga plock som han slog mot sin klubbhandske för att få igång publiken Ja, dom grabbarna kunde verkligen kallas artister. Vilka klasslirare.
|
|
|
Post by sollet on Nov 13, 2007 12:57:50 GMT 1
Ja han var en spelare av rang. Hela trion med Zubov, Matchkov och Korenko. Vem glömmer Korenko´s fläschkiga plock som han slog mot sin klubbhandske för att få igång publiken Ja, dom grabbarna kunde verkligen kallas artister. Vilka klasslirare. På den tiden var det inte mycket att såga, gällande dessa 3 topplirare. Inte ens en liten figursåg behövdes ;D ;D
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 13, 2007 12:58:48 GMT 1
Ja, dom grabbarna kunde verkligen kallas artister. Vilka klasslirare. På den tiden var det inte mycket att såga, gällande dessa 3 topplirare. Inte ens en liten figursåg behövdes ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 13, 2007 13:08:02 GMT 1
Ja, dom grabbarna kunde verkligen kallas artister. Vilka klasslirare. På den tiden var det inte mycket att såga, gällande dessa 3 topplirare. Inte ens en liten figursåg behövdes ;D ;D inte för dessa 3 nej. Men KIK hade väl inte så bred trupp då precis
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 13, 2007 14:12:07 GMT 1
Intressant att se att ni gärna gräver ner er i det förgångna jag tycker att Sandberg har det mesta man kan önska som supporter, han toppar interna poäng ligan, han har god kontakt med supportrar i sin blogg och han vänder sig alltid mot klacken när han gör ett mål. Där har vi en spelare som jag gärna ser i många år framöver.
|
|
|
Post by sollet on Nov 13, 2007 14:15:47 GMT 1
Intressant att se att ni gärna gräver ner er i det förgångna jag tycker att Sandberg har det mesta man kan önska som supporter, han toppar interna poäng ligan, han har god kontakt med supportrar i sin blogg och han vänder sig alltid mot klacken när han gör ett mål. Där har vi en spelare som jag gärna ser i många år framöver. Gräver och gräver! Vi sågar ;D ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 13, 2007 14:27:52 GMT 1
Intressant att se att ni gärna gräver ner er i det förgångna jag tycker att Sandberg har det mesta man kan önska som supporter, han toppar interna poäng ligan, han har god kontakt med supportrar i sin blogg och han vänder sig alltid mot klacken när han gör ett mål. Där har vi en spelare som jag gärna ser i många år framöver. Sandberg är väl en bra lirare...men långt ifrån artist! Närmast att kallas det är väl Brasar... Men någon Martjkov....? Nja...
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 13, 2007 14:41:39 GMT 1
Jodå ser gärna Sandberg och flera av spelarna i många år till men nån Martjkov finns inte nu.
|
|
|
Post by HF on Nov 13, 2007 19:25:20 GMT 1
På den tiden var det inte mycket att såga, gällande dessa 3 topplirare. Inte ens en liten figursåg behövdes ;D ;D inte för dessa 3 nej. Men KIK hade väl inte så bred trupp då precis KIK hade heller inte som mål att gå upp den säsongen.
|
|
|
Post by Jojkrider on Nov 13, 2007 22:14:21 GMT 1
Artist behöver inte alltid vara en "fin" lirare. Jag blir minst lika nöjd med en som spelar hårt/offrar sig för laget eller en spelare med målsinne typ som L-G Pettersson var dvs inte bästa på något förutom att han fick in alla puckar i mål eller en assist kung som Keskinnen, Skuggan och Rundqvist var.
|
|