|
Post by kraftwerk on Sept 18, 2007 12:14:44 GMT 1
Det hörs ganska ofta kritiska röster (kanske inte så ofta i forumet) på att KHK har för få egna produkter i A-truppen. Innevarande säsong är det 7 st. TAIF har bara 3
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 18, 2007 12:18:14 GMT 1
Det hörs ganska ofta kritiska röster (kanske inte så ofta i forumet) på att KHK har för få egna produkter i A-truppen. Innevarande säsong är det 7 st. TAIF har bara 3 Har Taif några egna produkter från KHK?? eller hur menar du??? ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 18, 2007 12:53:39 GMT 1
Det hörs ganska ofta kritiska röster (kanske inte så ofta i forumet) på att KHK har för få egna produkter i A-truppen. Innevarande säsong är det 7 st. TAIF har bara 3 Menar man inte vad gäller NYA spelare? Nu finns Ekman....PUNKT! Ska man bli något, måste man ju gå rakt in i en div2-klubb, när man är 18-20 år....
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 18, 2007 12:56:36 GMT 1
Finns några lovande spelare i ungdomsleden. Bara de inte stannar vid lovande utan fortsätter utvecklas!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 18, 2007 13:12:53 GMT 1
Jo, men den "omöjliga" planen man satt upp....hur ska man hinna få fram så många... med take på att det finns pelare som spelar i Elitserien när de är 18 år...så bör ju en 17åring kunna platsa här, åtminstone på bänken...
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 18, 2007 13:18:57 GMT 1
Att de ska ha 50% egna produkter är bara att glömma! Kan det hållas runt 25% så är det bra!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 18, 2007 13:21:50 GMT 1
Att de ska ha 50% egna produkter är bara att glömma! Kan det hållas runt 25% så är det bra! Hehe...det glömde jag innan de sa det...näst intill bizarr målsättning.... Jag skojar bara...
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 18, 2007 13:22:13 GMT 1
Att de ska ha 50% egna produkter är bara att glömma! Kan det hållas runt 25% så är det bra! Växjö har 1
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 18, 2007 13:26:39 GMT 1
Att de ska ha 50% egna produkter är bara att glömma! Kan det hållas runt 25% så är det bra! Växjö har 1 He...jo...och jag antar att t o m DU inser att 50% är en dröm utan verklighetsanknytning....??!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 18, 2007 13:43:06 GMT 1
He...jo...och jag antar att t o m DU inser att 50% är en dröm utan verklighetsanknytning....??! beror på vilken div man pratar om. Helt klart är att KHK måste producera fler bra egna spelare
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 18, 2007 13:52:42 GMT 1
Realistiskt är väl att det kan komma fram 1 bra junior varannat år!?
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 18, 2007 15:18:33 GMT 1
Om det nu finns kritiska röster på att det inte finns så många egna produkter i laget så tycker jag att man får ta och svälja det. Antingen satsar man uppåt eller kör man på i de lägre divisonerna. För egen del vill jag se bra hockey och spelarna får komma från varsom helst bara dom har hjärta för klubben.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 18, 2007 16:16:53 GMT 1
Håller med....ärligt talat skiter jag i om de kommer från månen, bara de gör vad de ska för att underhålla mig! Sedan är det givetvis bonus om man får fram egna produkter...och skapar tradition! Även ekonomiskt är det ju bra att slippa köpa allt... Ska man PRIORITERA att ha eget, mer än att ha ett superlag...så blir det väl bara släkten på läktaren... Med detta menar jag INTE att drömmen inte vore 100% egna...
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 18, 2007 16:35:27 GMT 1
Sen är det väl så att ska man få bra egna som stannar kvar i klubben måste man väl ligga i en något mer attraktiv division.
|
|
|
Post by Hockeyoraklet on Sept 18, 2007 20:08:42 GMT 1
Håller med....ärligt talat skiter jag i om de kommer från månen, bara de gör vad de ska för att underhålla mig! Sedan är det givetvis bonus om man får fram egna produkter...och skapar tradition! Även ekonomiskt är det ju bra att slippa köpa allt... Ska man PRIORITERA att ha eget, mer än att ha ett superlag...så blir det väl bara släkten på läktaren... Med detta menar jag INTE att drömmen inte vore 100% egna... Håller med till 100%
|
|