|
Post by scarpino on Dec 7, 2011 18:25:20 GMT 1
Ja det är verkligen tråkigt när det blir hot mot personer fråga Fahla och Skoog dom har ju fått stå i skottgluggen och känna på både det ena och det andra, hoppas verkligen inte era nya spelare får samma medicin Då kan du kanske tala om hur dom "hoten" såg ut!? Nej det kan du inte för att det var inga, dom sms dom fick var undertecknade av personen som skickade och som enbart uttryckte sin åsikt, just därför är det så pinsamt att dom går ut och lipar om det, här pratar vi om anonyma hot i brev och sms, MYCKET stor skillnad enligt mig!
|
|
|
Post by player67 on Dec 7, 2011 21:38:33 GMT 1
|
|
|
Post by player67 on Dec 7, 2011 21:41:22 GMT 1
Så jävla lågt gjort! Men detta är nog bara ett enstaka psyko som ligger bakom detta. Får man hoppas!
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 7, 2011 22:17:58 GMT 1
Jäkla vad bra de spelade och de fick igång Tomi!känns nästan som tre nyförvärv!rör nu inte den kedjan Kempe!!
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 7, 2011 23:00:01 GMT 1
Succe!!!
|
|
|
Post by Compa on Dec 8, 2011 1:08:31 GMT 1
Härligt!!
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 8, 2011 11:01:54 GMT 1
Tror firma Ågern /Elof är förlorade för all framtid för Nybban... Men det har de sk suppotrarna själva ställt till med... Skulle vara intressant att ta del av Koffus tankar, du brukar hålla en hög nivå på dina inlägg.. Som en sansad nybro fan och hockeyälskare.. Vad säger du?
Sen är det alltid lätt att komma dragandes med Fuhla.. Med det var ju något helt annat.. Han ville bryta ett kontrakt å flytta hem pga hemlängtan.. Resten kan vi...
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 8, 2011 12:32:44 GMT 1
Var inne på Nybros forum och kunde se att det finns en hel del kloka Nif supporters. Skönt att man Kan se nyktert på deras flytt hit. För Är det någonstans man ska rikta kritiken åt så är det emot styrlesen och klubbledningen. Hylla dom för de det gjort för er.Och stäng inte igen några dörra för framtiden..
|
|
|
Post by korpen on Dec 8, 2011 13:06:32 GMT 1
Nybrosupportrarna har ju blivit helt flängda i skallen !!!! Hur fan kan de ens gnälla på spelare såsom Ågren och Elofsson? Ågren t.ex. har ju svettats, och spillt blod för Nybro i 15 säsonger att han nu spelar i KHK gör det väl inte ogjort?? Sedan säger vissa på deras forum att vi KHKare hatat Ågren förut och nu vänt kappan efter vinden.....NEJ vi har ALDRIG hatat Ågren kan jag säga, vi har däremot respekterat honom och fruktat han varje gång vi mött Nybro det är rejäl skillnad. Ågren är en kämpe man ej vill ha i motståndarlaget så enkelt är det. jag har alltid gillat Nybroiter för deras fina och goa sätt att bemöta mig som person samt KHK-supporter men det här med hot och spott mot Ågren och Elofsson är fan rejält med sot i bägare. SkÄMMES tamejfan!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Dec 8, 2011 14:43:54 GMT 1
Man vet vad man får av firma Ågren/Elofsson, är helnöjd med deras insats igår! Ågren går på mål som ingen annan gör och Elofsson har en jävla speed, har inte ens lagt märke till det innan. Hoppas att inte även dom hamnar nere i sarghörnorna efter ett par matcher!
|
|
|
Post by kaffe on Dec 8, 2011 15:26:08 GMT 1
Är det någon mer än jag som ser fram emot Allettan nu? Visst är det bra att de har ett par matcher till på sig att bli acklimatiserade dock. Jag menar förstås inte att något är givet på något sätt. I Allettan kommer alla lag att bjuda på betydligt tuffare motstånd än vad Helsingborg gjorde igår och det kommer helt klart inte att bli lätt. Det kändes ändå som om att i vår blir det vår tur att vinna de täta, jämna matcherna. I vår kommer vi få se roligare hockey och framförallt, om en kedja har en sämre kväll kommer en annan att kliva fram och visa vägen. Kapaciteten för att det ska bli så finns där! Det kommer att bli något bra av det här laget efter den trevande starten.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 8, 2011 16:40:17 GMT 1
|
|
|
Post by korpen on Dec 8, 2011 16:44:22 GMT 1
Är det någon mer än jag som ser fram emot Allettan nu? Visst är det bra att de har ett par matcher till på sig att bli acklimatiserade dock. Jag menar förstås inte att något är givet på något sätt. I Allettan kommer alla lag att bjuda på betydligt tuffare motstånd än vad Helsingborg gjorde igår och det kommer helt klart inte att bli lätt. Det kändes ändå som om att i vår blir det vår tur att vinna de täta, jämna matcherna. I vår kommer vi få se roligare hockey och framförallt, om en kedja har en sämre kväll kommer en annan att kliva fram och visa vägen. Kapaciteten för att det ska bli så finns där! Det kommer att bli något bra av det här laget efter den trevande starten. Nej så känner inte jag tyvärr iallafall
|
|
|
Post by tobbeman77 on Dec 8, 2011 17:04:33 GMT 1
Är det någon mer än jag som ser fram emot Allettan nu? Visst är det bra att de har ett par matcher till på sig att bli acklimatiserade dock. Jag menar förstås inte att något är givet på något sätt. I Allettan kommer alla lag att bjuda på betydligt tuffare motstånd än vad Helsingborg gjorde igår och det kommer helt klart inte att bli lätt. Det kändes ändå som om att i vår blir det vår tur att vinna de täta, jämna matcherna. I vår kommer vi få se roligare hockey och framförallt, om en kedja har en sämre kväll kommer en annan att kliva fram och visa vägen. Kapaciteten för att det ska bli så finns där! Det kommer att bli något bra av det här laget efter den trevande starten. Jag skriver under på detta! Ser grymt mkt fram emot allettan just nu! Är första match 4jan?
|
|
jimpavh
Ungdomslirare
10%
|
Post by jimpavh on Dec 8, 2011 17:08:14 GMT 1
Enögdheten talar.
|
|