|
Post by Prez on Feb 2, 2012 16:57:31 GMT 1
Ok vajkings då var du inte en av alla som bad ågren/elofsson dra åt helvete och aldrig komma tillbaka till nybro igen. Spännande att se var dem tar vägen nästa säs, två krigare, varje match, varje byte. Förstår att du vill ha dem tillbaka.
|
|
|
Post by tobiasabramsson on Feb 2, 2012 17:05:24 GMT 1
Ok vajkings då var du inte en av alla som bad ågren/elofsson dra åt helvete och aldrig komma tillbaka till nybro igen. Spännande att se var dem tar vägen nästa säs, två krigare, varje match, varje byte. Förstår att du vill ha dem tillbaka. Jag hoppas verkligen dom vill stanna. Båda två verkar trivas på isen och det är alltid ett leende på läpparna på Elofsson och det glädjer mig att se. Hoppas dom vill stanna.
|
|
|
Post by player67 on Feb 2, 2012 17:26:57 GMT 1
Hoppas verkligen att de stannar i KHK! Fan vad man har hatat att mötta dom innan i Nybro. Men i KHK kan man fan bara älska deras attityd. Ger allt konstant!
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 2, 2012 18:14:38 GMT 1
Ett fet WORD på det!
|
|
|
Post by fbk666 on Feb 2, 2012 18:29:52 GMT 1
Undrar om inte Elofsson är den bästa värvning vi gjort!!! Ruiz är snabb men Elofsson är fan snabbare å jobbar nått fruktansvärt åt bägge sidor och skapar farliga chanser åt fimpen å Ågren. Älskar se han spela förläng med honom!! Skulle vilja se han mot ruiz i kamp om puken :-)
|
|
|
Post by vajkings on Feb 2, 2012 18:58:17 GMT 1
Ok vajkings då var du inte en av alla som bad ågren/elofsson dra åt helvete och aldrig komma tillbaka till nybro igen. Spännande att se var dem tar vägen nästa säs, två krigare, varje match, varje byte. Förstår att du vill ha dem tillbaka. Verkligen inte, tror dom flesta i Nybro vill ha båda tillbaka. Lite heta känslor är de klart att de blir när dom går till konkurrenterna. Sen finns det alltid enstaka idioter som överdriver, så är de alltid. Men tror ja talar för många vikingsfans när jag säger att man saknar både Ågren och Elof.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 2, 2012 22:07:51 GMT 1
Alla Nybro fans verkar ha helt ändrat uppfattning om Ågren och Elof nu när de även presterar i KHK.. stor humor på det.. för bara någon månad sedan var de inte värda skiten under skorna men nu är de helt plötsligt välkomna tillbaka nästa säsong.
|
|
|
Post by kaffe on Feb 2, 2012 22:24:54 GMT 1
Är väl inte så konstigt att det blir en del upprörda fans just när det händer. Sen att vissa gick till överdrift kan man ju inte klandra de övriga fansen för. Tror inte heller att just det faktum att de presterar i KHK också gör att de vill ha dem tillbaka. Sen vet vi ju inte hur många det är som fortfarande är för besvikna på dem för att vilja ha dem tillbaka.
Fast jag hade inte haft något emot om de stannade. Tvärtom.
|
|
|
Post by slavko on Feb 2, 2012 23:22:58 GMT 1
oavsett om vi går upp eller spelar kvar i div1 så vill jag att khk förlänger med dom,dom är lysande!
|
|
|
Post by koffus on Feb 2, 2012 23:33:26 GMT 1
Jag är en av dom som tyckte det var rätt småsvinigt gjort, kanske inte själva övergången utam mer hur saker sköttes. det var faktiskt patetiskt.
Sen vill jag verkligen ha tillbaka Ågren, Elof kan ni behålla =)
|
|
|
Post by Sverker on Feb 3, 2012 10:59:22 GMT 1
Sen vill jag verkligen ha tillbaka Ågren, Elof kan ni behålla =) Gärna, för han är ju bäst av de två.
|
|
|
Post by koffus on Feb 3, 2012 12:22:54 GMT 1
för mig handlar det inte om vem som är bäst. Elof har bränt sina broar i nybro, därav vill varken ledningen eller jag ha tillbaka honom. Att han är en grym lirare kan jag inte argumentera mot.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 3, 2012 12:27:08 GMT 1
för mig handlar det inte om vem som är bäst. Elof har bränt sina broar i nybro, därav vill varken ledningen eller jag ha tillbaka honom. Att han är en grym lirare kan jag inte argumentera mot. Han är väl som alla andra, bara ute efter att få så bra betalt som möjligt, eller? Tyvärr är det så inom lagidrotten idag.
|
|
|
Post by koffus on Feb 3, 2012 14:24:10 GMT 1
för mig handlar det inte om vem som är bäst. Elof har bränt sina broar i nybro, därav vill varken ledningen eller jag ha tillbaka honom. Att han är en grym lirare kan jag inte argumentera mot. Han är väl som alla andra, bara ute efter att få så bra betalt som möjligt, eller? Tyvärr är det så inom lagidrotten idag. i fallet Elofsson så handlar det inte om pengar. Han har bränt sina broar i nybro på annat sätt. Sen är det självklart att mycket handlar om pengar idag. Absolut.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 3, 2012 14:35:25 GMT 1
Han är väl som alla andra, bara ute efter att få så bra betalt som möjligt, eller? Tyvärr är det så inom lagidrotten idag. i fallet Elofsson så handlar det inte om pengar. Han har bränt sina broar i nybro på annat sätt. Sen är det självklart att mycket handlar om pengar idag. Absolut. Då har han ju kommit rätt, för här får man "bränna sina broar".
|
|