|
Post by Sardaukar on Apr 15, 2006 8:21:35 GMT 1
Tycker redan den håller allsvensk klass Japp. Men det är mycket viktigt med en vass hemsida. Ansiktet utåt för bl.a. spelare i andra klubbar. Nu finns en SNYGG länksida till alla de andra klubbarna i supertvåan www.khk.se/0607lankar.htmJo men dock buggar den i världens näst populäraste webläsare Firefox. Inte bra
|
|
|
Post by Iceman on Apr 15, 2006 11:13:18 GMT 1
Japp. Men det är mycket viktigt med en vass hemsida. Ansiktet utåt för bl.a. spelare i andra klubbar. Nu finns en SNYGG länksida till alla de andra klubbarna i supertvåan www.khk.se/0607lankar.htmJo men dock buggar den i världens näst populäraste webläsare Firefox. Inte bra Jepp, du menar att inte klubbmärkena ligger synkat med texten ??
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 15, 2006 20:16:01 GMT 1
Japp. Men det är mycket viktigt med en vass hemsida. Ansiktet utåt för bl.a. spelare i andra klubbar. Nu finns en SNYGG länksida till alla de andra klubbarna i supertvåan www.khk.se/0607lankar.htmJo men dock buggar den i världens näst populäraste webläsare Firefox. Inte bra Du får väl köra samma webläsare som oss vanliga, så blir det inga problem!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 15, 2006 20:36:33 GMT 1
Jo men dock buggar den i världens näst populäraste webläsare Firefox. Inte bra Jepp, du menar att inte klubbmärkena ligger synkat med texten ?? Mmm, jag noterade också det... Det är för DÅÅÅLIGT!
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 15, 2006 22:27:37 GMT 1
Jo men dock buggar den i världens näst populäraste webläsare Firefox. Inte bra Jepp, du menar att inte klubbmärkena ligger synkat med texten ?? Jupp.
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 15, 2006 22:28:27 GMT 1
Jo men dock buggar den i världens näst populäraste webläsare Firefox. Inte bra Du får väl köra samma webläsare som oss vanliga, så blir det inga problem! Nej tack. Sämre webläsare än IE finns inte. Problemet är att Svenssons inte vet om något annat.
|
|
|
Post by Iceman on Apr 15, 2006 22:40:37 GMT 1
Håller med dig där, Sarre. Firefox är bättre !!
|
|
|
Post by Iceman on Apr 15, 2006 23:04:26 GMT 1
Tycker i alla fall den nya layouten är bättre !! Får använda explorer när jag går in på khk.se
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 16, 2006 7:06:01 GMT 1
Håller med dig där, Sarre. Firefox är bättre !! Håller också med dig där, Sarre. Firefox är bättre (i de flesta fall). Men att det inte skulle finnas sämre än IE där håller jag inte med. (bla bla bla)
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 16, 2006 22:28:52 GMT 1
Håller med dig där, Sarre. Firefox är bättre !! Håller också med dig där, Sarre. Firefox är bättre (i de flesta fall). Men att det inte skulle finnas sämre än IE där håller jag inte med. (bla bla bla) Vilka är sämre?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 17, 2006 0:34:30 GMT 1
Håller också med dig där, Sarre. Firefox är bättre (i de flesta fall). Men att det inte skulle finnas sämre än IE där håller jag inte med. (bla bla bla) Vilka är sämre? Jag provade en jämrans Opera (cals fel) ingenting funkade. Jag är nöjd med min firefox, dock har jag ett problem. Surfa in på www.jamjogoif.com prova menyerna i överkanten, de funkar inte. Funkar med IE.
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 17, 2006 8:10:04 GMT 1
Jag provade en jämrans Opera (cals fel) ingenting funkade. Jag är nöjd med min firefox, dock har jag ett problem. Surfa in på www.jamjogoif.com prova menyerna i överkanten, de funkar inte. Funkar med IE. Enkel lösning. Använd IE. Funkar väl överallt ?
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 17, 2006 12:44:32 GMT 1
Jag provade en jämrans Opera (cals fel) ingenting funkade. Jag är nöjd med min firefox, dock har jag ett problem. Surfa in på www.jamjogoif.com prova menyerna i överkanten, de funkar inte. Funkar med IE. Funkar inte här heller. Med det är hemsidornas fel. Inte FFs
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 17, 2006 12:46:44 GMT 1
Jag provade en jämrans Opera (cals fel) ingenting funkade. Jag är nöjd med min firefox, dock har jag ett problem. Surfa in på www.jamjogoif.com prova menyerna i överkanten, de funkar inte. Funkar med IE. Enkel lösning. Använd IE. Funkar väl överallt ? Funkar ja...men FF är både säkrare och mer användarvänligt.
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 17, 2006 13:20:18 GMT 1
Enkel lösning. Använd IE. Funkar väl överallt ? Funkar ja...men FF är både säkrare och mer användarvänligt. om det inte funkar är det inte sååå användarvänlgt
|
|