|
Post by CastorTroy on Oct 8, 2007 10:20:02 GMT 1
Hej KHK fans.
Det var ett tag sedan man var här inne. Jag ville passa på att önksa er lycka till i kommande säsong. Tyvärr så spelade vi ut oss ur div 2 förra året och får börja om i div 3. Men jag tror att det till viss del kan vara bra för hockeyn i Kalmar, få chansen att ta nya tag och komma igen.
Jag kommer följa er med ena ögat i år. Har ju trots allt tillbringat några år i Karlskrona.
Hoppas vi ses uppe i seriesystemet i framtiden.
//Castor
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 8, 2007 10:23:55 GMT 1
Hej KHK fans. Det var ett tag sedan man var här inne. Jag ville passa på att önksa er lycka till i kommande säsong. Tyvärr så spelade vi ut oss ur div 2 förra året och får börja om i div 3. Men jag tror att det till viss del kan vara bra för hockeyn i Kalmar, få chansen att ta nya tag och komma igen. Jag kommer följa er med ena ögat i år. Har ju trots allt tillbringat några år i Karlskrona. Hoppas vi ses uppe i seriesystemet i framtiden. //Castor TACK Castor ! Kul att höra av dig. Lycka till själv med hockeyn i Kalmar ! Bara att starta om och kämpa på. Det är ju bekant att det är svårare att gå upp en division än att hänga kvar. Det har vi i Karlskrona fått erfara.
|
|