|
Post by kaptensvart on Feb 1, 2013 2:43:10 GMT 1
Det går åt helvete! ( Även om jag, står på ståplats ) !!
|
|
|
Post by gloriel64 on Feb 1, 2013 6:39:33 GMT 1
Jag är rätt så nöjd om vi nu får behålla de vi har tiden ut, inga andra har värvat något speciellt och det är därför det finns inget...., möjligen hade jag velat ha Jensa, Hästen lyckades få ta i en AHL back i sista sekunden, kompis till micke och peter nylander.
|
|
|
Post by wodmatte on Feb 1, 2013 7:09:08 GMT 1
kan se det framför mig när hästen spelar bort allsvenskan för khk
|
|
|
Post by happygilmore on Feb 1, 2013 7:52:08 GMT 1
Bättre hästen se till att betala för sig.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 1, 2013 8:22:26 GMT 1
Sverker: haha.. verkligen inte. Är redan sambo, med en kvinna om du nu vill veta det av ngn anledning. Man har självklart rätt till sin Ã¥sikt men ibland lÃ¥ter det som att han är det största problemet som mÃ¥ste Ã¥tgärdas. Jag har aldrig skrivit att han är KHKs största problem, jag har ej heller skrivit att han är dålig. Det hindrar ändå inte att jag skulle vilja se en ny/bättre/modernare förste mv till nästa säsong, för dom finns. Som läget är nu är han KHKs nyckelspelare i kvalserien.
|
|
|
Post by gloriel64 on Feb 1, 2013 8:44:07 GMT 1
kan se det framför mig när hästen spelar bort allsvenskan för khk Finns inte på kartan, har bott 5 år här uppe nu och gått på de flesta hästen matcherna i himpan, jag kan säga att detta är den sämsta årgången av dem alla, kluft är hårt ansatt av supporters här uppe, hästen saknar linje i sitt spel. Jag tror Björklöven blir svårast för oss.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 1, 2013 8:55:19 GMT 1
Om KHK ska klara sej kvar i HA, krävs 10-12 nya spelare och de ska vara_bättre_än de som är här idag. Alternativet är ett samarbete med fler Elitklubbar, tror inte det räcker med Lakers. Detta blir viktigaste säsongen i KHKs historia! Skulle man åka ur HA direkt, kommer intresset för hockey att sjunka markant i Karlskrona. Vem vill se Pantern, Kungälv osv igen? Idag har vi ca 10 nyförvärv som är bättre än spelarna i laget som tog oss till HA, så vi får hoppas det räcker. Kul att läsa denna tråden från början ex hellre Elofsson & Ågren än Br Westerholm. ;D
|
|
|
Post by Sverker on Feb 1, 2013 9:00:24 GMT 1
kan se det framför mig när hästen spelar bort allsvenskan för khk Finns inte på kartan, har bott 5 år här uppe nu och gått på de flesta hästen matcherna i himpan, jag kan säga att detta är den sämsta årgången av dem alla, kluft är hårt ansatt av supporters här uppe, hästen saknar linje i sitt spel. Jag tror Björklöven blir svårast för oss. Håller med Björklöven/ev Sundsvall och laget från HA är hoten. Sen hoppas jag inte KRIF/OIK går till kvalserien, de skulle offra allt för att ta poäng av KHK. Det som kan bli pos för KHK är att det är kamp om plats 13 ända in i slutet och att laget som hamnar där går in i kvalserien med en riktigt negativ känsla.
|
|
|
Post by matse on Feb 1, 2013 11:23:04 GMT 1
Det gäller verkligen att vi slår det andra ASlaget, helst i bägge möterna. För annars kommer det att bli knallhårt om platserna. Tror inget lag går obesegrade igenom KS. Anser att vi bör spela ett par träningsmatcher mot div1 motstånd under uppehållet, för att vara förberedda på det spel vi kommer att möta.
|
|
|
Post by chriande on Feb 1, 2013 18:34:20 GMT 1
Nu kan vi sammanfatta Silly Season för KHK 12/13. De som finns kvar av ursprungliga truppen som startade Allsvenskan 2012. Samt de som fick lämna och de som blev kvar efter alla lån och förvärv vid deadline.
Backar:
ut- Mikael Aaro---in Calle Rosen ut- Patrik Magnusson---in Jean-Luc Grand-Pierre ut- Julius Bergman --- in Kevin Hecquefeuille ut Logan Stephensson---
Forwards:
ut- Henrik Höglund---in Gustav Hjalmarsson ut- Jonny Ågren---in Lucas Wallmark ut- Shay Stephenson---in Kent McDonell ut-------------------in Martin Janolhs ut ------------------in Erik Nyström
Här är den nya Truppen:
44. Timo Leinonen 92. Oskar Östlund XX. Dennis Karlsson BACKAR 3. Roger Wahlqvist 4. Filip Mingotti 5. Mikael Kurrki 6. Anders Grönlund 8. Kevin Hecquefeuille 34. Jean-Luc Grand-Pierre 55. Calle Rosén 89. Johan Pettersson FORWARDS 11. Christian Magnusson 12. Kent McDonell 15. Lucas Wallmark 18. Emil Larsson 19. Kristoffer Söder 24. Erik Nyström 26. Andreas Elofsson 29. Patrik Ruiz 30. Martin Janolhs 40. Jesper Jensen 49. Niklas Johansson 66. Marcus Wallmark 77. Jimmie Svensson 91. Tomi Pöllänen 67. Gustav Hjalmarsson
Vad tycks, har KHK blivit starkare efter deadline än innan?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 1, 2013 19:18:20 GMT 1
Fortfarande 9-10 spelare som enligt mej ej är HA spelare.
OBS bland dessa ingår ej Timo, ser honom som en bra andre målvakt i HA.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 1, 2013 20:38:31 GMT 1
Är man inte en allsvensk spelare för att man är andrakeeper? Hmm..say no more.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 1, 2013 20:55:08 GMT 1
Är man inte en allsvensk spelare för att man är andrakeeper? Hmm..say no more. Låt Sverker fortsätta sin vendetta emot Timo, börjar bli lite komiskt. När experter talat om KHK under säsongen är det speciellt Timo man talat gott om, men ingen vet ju bättre än allas våran Sverker.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 1, 2013 21:05:30 GMT 1
Är man inte en allsvensk spelare för att man är andrakeeper? Hmm..say no more. Ber om ursäkt att jag missade ett EJ i mitt inlägg. Visst är Timo en HA spelare, helst som andrekeeper för mej.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 1, 2013 21:05:33 GMT 1
Nä, komiskt är ordet. Hur kan en så pass gammal mäniska va så förbannat okunnig? En gåta vi aldrig får nåt svar på..löjligt är det hur som
|
|