|
Post by Niclas Sjösvärd on Nov 11, 2012 14:56:38 GMT 1
Det här borde man tagit betalt för, fantastiskt roligt. Det gör man tydligen också. Jag har satt upp mig för ett säsongskort. Kostar 49 kr...Bävern ombesörjer. Undebart att se Bävern i samma griniga spelstil som förr. Lite förundrad OM han fortfarande verkligen kan skjuta slagskott...såg inte mycket av den varan
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 11, 2012 15:03:43 GMT 1
Det här borde man tagit betalt för, fantastiskt roligt. Det gör man tydligen också. Jag har satt upp mig för ett säsongskort. Kostar 49 kr...Bävern ombesörjer. Undebart att se Bävern i samma griniga spelstil som förr. Lite förundrad OM han fortfarande verkligen kan skjuta slagskott...såg inte mycket av den varan Missade du hans fantastiska slagskott i 1:a, när han tog emot pucken, tog tid på sig att pegga upp den, siktade, laddade och sköt pucken stenhårt.........c.a 0,5m
|
|
|
Post by krickan on Dec 4, 2012 19:03:43 GMT 1
Ny match på lördag 16.00
|
|
|
Post by admirals on Nov 15, 2013 9:28:32 GMT 1
Lördagen den 16 november kl 11:30, Telenor Arena Äntligen är det dax att presentera vår hemmapremiär i serien! Då kommer ett välbekant motståndarlag att gästa oss; ärkerivalen Lönashult IF Slayers! I genomsnitt slutar en match mellan ÖHK och Lönashult 5-5, skottstatistik 33-50 och 28-20 i utvisningsminuter. Välkomna till en annorlunda hockeyupplevelse!
|
|