|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 12, 2007 16:04:43 GMT 1
Bara för att reda ut vad vi egentligen tycker!
|
|
|
Post by HF on Oct 12, 2007 16:14:13 GMT 1
Sätter min röst på Johan, tycker inte man ska skaffa en målvakt förrän i januari om det skulle behövas. Sätter Johan för att han har högre högstakapacitet men jag tycker han är lite av varannandagsmålis. Han gjorde några fantastiska matcher förra säsongen och kan han visa upp det spelet 3av 4 matcher och den sista är ok och inte någon genomballning så behövs ingen ny målis, men självklart har också han rätt att ha en dålig dag nån gång ibland.
|
|
|
Post by Compa on Oct 12, 2007 16:32:49 GMT 1
Sätter min röst på Johan, tycker inte man ska skaffa en målvakt förrän i januari om det skulle behövas. Sätter Johan för att han har högre högstakapacitet men jag tycker han är lite av varannandagsmålis. Han gjorde några fantastiska matcher förra säsongen och kan han visa upp det spelet 3av 4 matcher och den sista är ok och inte någon genomballning så behövs ingen ny målis, men självklart har också han rätt att ha en dålig dag nån gång ibland. Tror att Johan kan höja sig om han blir första keeper, då får han rutin över det hela.
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 12, 2007 16:36:15 GMT 1
Frågade Johan själv häromdagen och han gav mig det diplomatiska svaret, Dagsformen avgör vem ska vakta kassen och naturligtvis tränarna! Tycker själv att Johan håller den högsta nivån av de båda men Martin har visat att han vill vara med och slåss om platsen i kassen!
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 12, 2007 18:49:30 GMT 1
Nyförvärv behövs för att vara på lite mer säker mark.
|
|
|
Post by sektiong on Oct 12, 2007 19:01:26 GMT 1
Sätter självklart rösten på Johan. Hoppas han kan höja sin lägstanivå och att laget tänker och spela mer defensivt. Jag såg någon skriva att Johan hade över 95 i räddningsprocent igår mot OSBY, kan han hålla det ska det inte blir många förluter i vinter.
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 12, 2007 20:39:58 GMT 1
Har varit kritisk till situtionen med malvakterna. Trots detta ska man satsa pa en, och det bor bli Johan.
|
|