|
Post by billibutt on Oct 25, 2007 20:39:32 GMT 1
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 25, 2007 20:44:14 GMT 1
Heja Billibutt!!! Det blev en Exalt på den! Håller med dig till 100%, kunde inte skrivit det bättre själv! Håller man på och hotar spelarna på stan... då är man fan inte riktigt klok! Hoppas det bara är rykten och osanning... Tyvärr så är det sant, någon idiot ringt hem till Johan och hotat honom efter matchen mot Värnamo. Är detta sant så är det helt åt helvete!! Nog för att man kan kritisera spelare och vara besviken men fan för den som går över gränsen som i detta fallet! Tycker inte det är fel att kritisera om det är befogat men då ska man också kunna ge plus till det som funkar bra!
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 25, 2007 20:48:13 GMT 1
Kan bara hålla med Polle. Kritik ska man få ge men även berömma när det går bra. Så ska det vara på ett forum. Däremot hot mot spelare, ledare etc är för jävligt rent ut sagt. Det ska inte behöva inträffa bara. Bedrövligt!!
|
|
|
Post by HF on Oct 25, 2007 20:49:21 GMT 1
Heja Billibutt!!! Det blev en Exalt på den! Håller med dig till 100%, kunde inte skrivit det bättre själv! Håller man på och hotar spelarna på stan... då är man fan inte riktigt klok! Hoppas det bara är rykten och osanning... Tyvärr så är det sant, någon idiot ringt hem till Johan och hotat honom efter matchen mot Värnamo. Helt otroligt, man tror inte det är sant. Det är för fan inte AIK vi är supporters till! Saknar nästan ord, hoppas verkligen inte det är någon på forumet som gjort detta!! Jag sitter fan förstummad över hur i helvete någon kan vara så dum. Kom igen Johan låt dig inte slås ner av oss gnällisar.
|
|
|
Post by Brutus on Oct 25, 2007 20:52:08 GMT 1
Är det någon som ringt hem t Johan?? Detta är skandal.. Borde bli en utredning på detta i vilket fall.. Mkt som skrivs här är förmodligen i "stundens hetta" men att söka upp någon är fan helt klart över gränsen. Även då om det skulle vara via telefon.
För övrigt lovar jag själv att någon gång förespråka det positiva..
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 25, 2007 20:57:52 GMT 1
Tack Blillibut! Hoppas den IDIOTEN som nu då har ringt hem till JS tar sig en tankeställare! Jag har stöttat KHK till 100% så länge de funnits(-01) och jag kommer göra det i framtiden! Nu när jag och mina kollegor i BB beslutat att vara en fristående supporterklubb till KHK så innebär det en massa jobb för att få det att funka! Men när det dyker upp sådant här skit så får man sig en törn och tänker" finns det verkligennågon ibland oss ALLA supportrar som vill laget illa?" Tydligen gör det det! För mig finns inte den tanken och hoppas att fler tycker som jag! Visst att man ska risa eller rosa laget efter deras prestation men jaga livet ur spelare tycker jag är fruktansvärt lågt! Vissa tycker att om en spelare läser vad som skrivs på ett forum så får de tåla det!! Varför det? Hade en viss grupp människor klankat ner på allt jag gjorde så skulle jag nog få gå och gömma mig för omvärlden! Jag tycker i detta fallet att Johan S visade styrka att överhuvudtaget ställa sig på isen och visa att han är den målis vi vill ha! TACK JOHAN!! Nu lägger vi detta bakom oss och visar att Osby bara fått första platsen till låns och kör i full fart mot DIV 1!!
|
|
|
Post by mindriot on Oct 25, 2007 21:05:39 GMT 1
Tack Blillibut! Hoppas den IDIOTEN som nu då har ringt hem till JS tar sig en tankeställare! Jag har stöttat KHK till 100% så länge de funnits(-01) och jag kommer göra det i framtiden! Nu när jag och mina kollegor i BB beslutat att vara en fristående supporterklubb till KHK så innebär det en massa jobb för att få det att funka! Men när det dyker upp sådant här skit så får man sig en törn och tänker" finns det verkligennågon ibland oss ALLA supportrar som vill laget illa?" Tydligen gör det det! För mig finns inte den tanken och hoppas att fler tycker som jag! Visst att man ska risa eller rosa laget efter deras prestation men jaga livet ur spelare tycker jag är fruktansvärt lågt! Vissa tycker att om en spelare läser vad som skrivs på ett forum så får de tåla det!! Varför det? Hade en viss grupp människor klankat ner på allt jag gjorde så skulle jag nog få gå och gömma mig för omvärlden! Jag tycker i detta fallet att Johan S visade styrka att överhuvudtaget ställa sig på isen och visa att han är den målis vi vill ha! TACK JOHAN!! Nu lägger vi detta bakom oss och visar att Osby bara fått första platsen till låns och kör i full fart mot DIV 1!! BRA SKRIVET! Eller WORD. Jag tror att Johan har den stora massan bakom sig. De som gnäller är ett fåtal. Johan kommer att spika igen kassen flera gånger denna säsong! Jag har aldrig trott något annat.
|
|
|
Post by HF on Oct 25, 2007 21:16:12 GMT 1
Detta lär väl snappas upp av lokalblaskorna. Nu lär vi alla utmålas till jävlar igen.
|
|
|
Post by burt on Oct 25, 2007 21:17:58 GMT 1
JA, Sydöstran läser iaf forumet har konstaterat.
|
|
|
Post by HF on Oct 25, 2007 21:19:37 GMT 1
Stängde forumet för gäster och har gjort så att jag måste godkänna nya medlemmar.
|
|
|
Post by mindriot on Oct 25, 2007 21:22:35 GMT 1
Stängde forumet för gäster och har gjort så att jag måste godkänna nya medlemmar. Bra!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 25, 2007 21:23:04 GMT 1
Stängde forumet för gäster och har gjort så att jag måste godkänna nya medlemmar. Men.. 1 Staff Member, 17 Members, 4 Guests just nu... ?
|
|
|
Post by mindriot on Oct 25, 2007 21:24:01 GMT 1
Dom som redan var inne tror jag inte kastas ut
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 25, 2007 21:24:33 GMT 1
Dom som redan var inne tror jag inte kastas ut aha!
|
|
|
Post by burt on Oct 25, 2007 21:24:53 GMT 1
Stängde forumet för gäster och har gjort så att jag måste godkänna nya medlemmar. Det var inte en dag för sent...
|
|