|
Post by anticonnie on Oct 25, 2007 21:32:43 GMT 1
Fick sms avJS nyss och han dementerade ryktet om att han blivit hotad! HF ta bort tråden så är du snäll
|
|
|
Post by Jason on Oct 25, 2007 21:34:08 GMT 1
Inte ta bort... tråden är bra... men rensa hotmessen...
|
|
|
Post by Mrfrog on Oct 25, 2007 21:36:45 GMT 1
Fick sms avJS nyss och han dementerade ryktet om att han blivit hotad! HF ta bort tråden så är du snäll då förstår jag inte varför han inte kom ut. Var det bara för att straffa de som sågat honom så lyckades han straffa även de som inte sågat honom...
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 25, 2007 21:37:26 GMT 1
Fick sms avJS nyss och han dementerade ryktet om att han blivit hotad! HF ta bort tråden så är du snäll Skönt att det inte stämmer. Hade ju varit helt åt helvete!!
|
|
|
Post by Jojkrider on Oct 25, 2007 21:39:37 GMT 1
Det börjar gå till överdrift med allt Negativt både på forumet och på khk bloggen. Tycker jag i alla fall ! ska vi ha laget i mot oss och ska vi hacka på enskilda spelare Ena gången är det Målvakt kris nästa gång Back kris nästa gång Forwad kris ??Goe`s Blogg har blivit en Jävla Negativ skit blogg mot laget !!Letar bara fel och sedan berömer laget i med gång sågar i mot gång.Typiskt medgångs supporter från den gamla goda tiden !! Serien har bara börjat Det är bara andra matchen Johan har haft två riktiga hjärnskakningar!jag tror inte att han var med i sju träningsmatcher.Jag kan ha fel ???Rätta mej i så fall !Från 4 oberoende källor har jag även hört att han har fått ta mycket skit på stan bland annat grova hot .Så det är nog förklaringen varför han inte kom ut på isen igen ........Fan ge laget en chans utan en massa negativ skriverier!Visst klaga och gnäll men välj rätt ordspråk det ska INTE skada någon LAGET BEHÖVER ARBETS RO ! Tycker denna tråd är ett bra initiativ på ett sätt. Dock kommer jag fortfarande jämföra spelare/lagets insatser med föreningens målsättning. Så länge spelarna/laget "Bara" presterar på en nivå motsvarande "Hög div 2 klass/lägre div 1 klass", vilket de i nuläget gör, och det är absolut inget fel i det, kommer inte jag vara "nöjd".
|
|
|
Post by oneandonly on Oct 25, 2007 23:10:07 GMT 1
Skönt att ryktet om att Johan fått hotsamtal och blivit påhoppad på stan bara var ett rykte.
Annars hade det förstås varit en GIVEN polisanmälan.
Bara riktigt SJUKA människor som börjar hota spelare och de befattar sig förhoppningsvis INGEN med.
Skönt att det bara var ett rykte.
Självklart ska LAGET både risas och rosas framöver.
KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by oneandonly on Oct 26, 2007 1:01:26 GMT 1
Skulle vilja göra ett tillägg.
1. Det är nu helt klart att en del spelare är här inne och läser.
2. Laget och enskilda individer måste förstås kunna få både positiv, som negativ kritik.
3. Det får förstås inte gå överstyr med den negativa kritiken, så att någon/några spelare känner sig förföljd, knäckt eller ledsen. Då har det gått för långt. Ingen ska behöva må dåligt. En lagom dos negativ kritik kan däremot funka som tändvätska till och från när det är befogat.
4. Med en lagom dos av ALLTING känner LAGET att de har oss i ryggen. Det vet alla härinne att De redan har, men det ska förstås också LAGET vara helt på det klara med. Det borde de veta med stödet de har på matcher om inte annat.
5. Tror för övrigt att flera i laget just nu lider av prestations ångerst. De vill så mycket att de låser sig. Det kan i sin tur leda till att självförtroendet får sig en "liten tillfällig svacka". Alla idrottsmän/kvinnor har som bekant djupa dalar och höga toppar.
En forwad med självförtroendet på topp ser luckorna hos målvakten. Backarna blir då rundningsmärken. En som är i motflyt tycker motståndarbackarna är stora och snabba. Fri med keepern och han ser bara en STOR vägg, utan luckor.
En back med självförtroende vågar göra den där geniala passningen. Han bröstar upp sig när motståndarna kommer och handlar med aktoritet. När självförtroendet är lite på "dekis" litar man inte på sig själv. Då lättare att slå den där indianaren. Man tänker för länge och allt blir "fel". Man "krymper" när motståndarna kommer och får inte samma pondus.
En målvakt i "flyt" känner sig stor och agerar med lugn och samtidigt stor aktoritet. När självförtroendet "svajar" lite, då släpper man returer, fumlar med pucken, släpper in skottet som man normalt tagit alla dagar i veckan osv........
Tror därför att en storseger hade inneburit STOR islossning för detta laget. Då kommer de flesta att växa klasser.
Finns STOR potential i detta KHK.
KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 26, 2007 7:17:18 GMT 1
Det börjar gå till överdrift med allt Negativt både på forumet och på khk bloggen. Tycker jag i alla fall ! ska vi ha laget i mot oss och ska vi hacka på enskilda spelare Ena gången är det Målvakt kris nästa gång Back kris nästa gång Forwad kris ??Goe`s Blogg har blivit en Jävla Negativ skit blogg mot laget !!Letar bara fel och sedan berömer laget i med gång sågar i mot gång.Typiskt medgångs supporter från den gamla goda tiden !! Serien har bara börjat Det är bara andra matchen Johan har haft två riktiga hjärnskakningar!jag tror inte att han var med i sju träningsmatcher.Jag kan ha fel ???Rätta mej i så fall !Från 4 oberoende källor har jag även hört att han har fått ta mycket skit på stan bland annat grova hot .Så det är nog förklaringen varför han inte kom ut på isen igen ........Fan ge laget en chans utan en massa negativ skriverier!Visst klaga och gnäll men välj rätt ordspråk det ska INTE skada någon LAGET BEHÖVER ARBETS RO ! Tycker denna tråd är ett bra initiativ på ett sätt. Dock kommer jag fortfarande jämföra spelare/lagets insatser med föreningens målsättning. Så länge spelarna/laget "Bara" presterar på en nivå motsvarande "Hög div 2 klass/lägre div 1 klass", vilket de i nuläget gör, och det är absolut inget fel i det, kommer inte jag vara "nöjd". Förmodar att du kommer att se en del matcher då, annars blir det nog lite svårt att bedöma spelarnas insatser eller ? Eller skall du lyssna till callahans dravel och sedan göra dina bedömningar därefter ?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 26, 2007 7:18:52 GMT 1
Fick sms avJS nyss och han dementerade ryktet om att han blivit hotad! HF ta bort tråden så är du snäll Det var fan sköt att höra, undrar vem som stod bakom detta rykte om att Johan hade blivit hotad ?
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 26, 2007 7:29:15 GMT 1
Men jag vill inte snacka hockey här längre i det klimat som nu råder Vad är problemet HTS ? Vad är fel ?? Det är väll ingen som har klagat på dej Det har inget med vad som skrivs om mig att göra ! Denna tråd handlade väl om alla sågningar av laget i allmänhet och Johan i synnerhet , eller hur ? Tydligen behövs ett förtydligande. Med dåligt klimat menade jag den hets mot Johan som varit senaste tiden (som jag märker att vissa här nu låtsas som de inte deltagit i ... ) Dåligt samvete i bästa fall. För ett par säsonger sedan var det Ahnlund som hånades här av några .. speciellt av en fortfarande aktiv user på forumet (som nu förtiden skriver balanserade inlägg) Nu ska jag klura om nåt behöver ändras i hockeytipset....
|
|
|
Post by Jojkrider on Oct 26, 2007 7:57:00 GMT 1
Tycker denna tråd är ett bra initiativ på ett sätt. Dock kommer jag fortfarande jämföra spelare/lagets insatser med föreningens målsättning. Så länge spelarna/laget "Bara" presterar på en nivå motsvarande "Hög div 2 klass/lägre div 1 klass", vilket de i nuläget gör, och det är absolut inget fel i det, kommer inte jag vara "nöjd". Förmodar att du kommer att se en del matcher då, annars blir det nog lite svårt att bedöma spelarnas insatser eller ? Eller skall du lyssna till callahans dravel och sedan göra dina bedömningar därefter ? Kommer se de matcher jag kan sedan så baserar jag mitt på vad andra mer än Callahan säger, vad lokalpressen skriver samt på vad mina polare som kollar på hockey säger. Den bild jag fått än så länge är att det är ett bättra lag än i fjol men spelet lever inte upp till den målsättning föreningen har. Mina förväntningar och krav kommer alltid vara på minst samma nivå som föreningen har. Har de höga målsättningar kommer jag ha lika höga krav på laget. Så även om de skaffar ett kanon lag men det inte lever upp till målsättningarna kommer inte jag vara nöjd.
|
|
|
Post by Sickboy on Oct 26, 2007 8:31:21 GMT 1
Problemet kommer att lösa sig ganska naturligt. När Micke förmår grabbarna att spela enligt hans spelide´ och alla bitar faller på plats... Då kommer vi att få se ett spel som täpper till truten på även dom mest hårdnackade kritikerna... Jag tvivlar inte en sekund på Mickes kompetens... Han vet vad han håller på med...
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 26, 2007 8:35:53 GMT 1
Problemet kommer att lösa sig ganska naturligt. När Micke förmår grabbarna att spela enligt hans spelide´ och alla bitar faller på plats... Då kommer vi att få se ett spel som täpper till truten på även dom mest hårdnackade kritikerna... Jag tvivlar inte en sekund på Mickes kompetens... Han vet vad han håller på med... Ligger nog mycket i vad du skriver då det såg likadant ut i taif förra året. Taif var extremt bra på vårsäsongen och så hoppas jag att upplägget även är för KHK!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 26, 2007 8:42:26 GMT 1
Problemet kommer att lösa sig ganska naturligt. När Micke förmår grabbarna att spela enligt hans spelide´ och alla bitar faller på plats... Då kommer vi att få se ett spel som täpper till truten på även dom mest hårdnackade kritikerna... Jag tvivlar inte en sekund på Mickes kompetens... Han vet vad han håller på med... Håller också med...kritiken grundar sig på underprestation och t o m Micke själv klagar ju på anfallet och duttandet i samma ordalag som andra!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 26, 2007 8:49:28 GMT 1
Problemet kommer att lösa sig ganska naturligt. När Micke förmår grabbarna att spela enligt hans spelide´ och alla bitar faller på plats... Då kommer vi att få se ett spel som täpper till truten på även dom mest hårdnackade kritikerna... Jag tvivlar inte en sekund på Mickes kompetens... Han vet vad han håller på med... Håller också med...kritiken grundar sig på underprestation och t o m Micke själv klagar ju på anfallet och duttandet i samma ordalag som andra! i samma ordalag som dig ? ;D Visst .... Du tog tydigen inte åt dig det minsta av billibutts inläg ... (kunde inte hålla käften)
|
|