|
Post by time on Jan 21, 2013 21:58:13 GMT 1
Lycka Till !
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 21, 2013 23:13:53 GMT 1
Jag håller med Krille, trist. Jag ser det som vårt misslyckande att inte ha fått ut det bästa av dig. Lycka till i framtiden! Förstår inte resonemanget. Är det tränarnas fel att Höglund inte sätter chanserna?
|
|
|
Post by tobiasabramsson on Jan 21, 2013 23:42:18 GMT 1
Jag håller med Krille, trist. Jag ser det som vårt misslyckande att inte ha fått ut det bästa av dig. Lycka till i framtiden! Förstår inte resonemanget. Är det tränarnas fel att Höglund inte sätter chanserna? Satte mer chanser än vad någon annan lyckats med. Känns fel, men bara att gå vidare.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 22, 2013 0:32:20 GMT 1
Jag håller med Krille, trist. Jag ser det som vårt misslyckande att inte ha fått ut det bästa av dig. Lycka till i framtiden! Förstår inte resonemanget. Är det tränarnas fel att Höglund inte sätter chanserna? och vem har satt fler av sina chanser? Denna gång håller jag inte med Janne...Höglund skulle spelat mer...framför allt pp! Trist detta..
|
|
|
Post by 31an on Jan 22, 2013 6:25:39 GMT 1
Vet inte riktigt vad jag ska tycka... bra skott har han iaf. Men en bättre omgivning (typ den han hade i VH) hade det gått bättre... Å andra sidan kan man inte leva på enbart ett bra skott. Tycker inte han bidrog så värst mycket över resten av banan
Hur som helst, stort tack för din tid här Henric och lycka till!
|
|