|
Post by noll1 on Nov 12, 2012 10:00:51 GMT 1
Någon som vet vad det är med Logan? Senaste matchen han var med i var 12 dagar sedan, jag har trott att han varit sjuk. Är det en skada?
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 12, 2012 10:12:20 GMT 1
Någon som vet vad det är med Logan? Senaste matchen han var med i var 12 dagar sedan, jag har trott att han varit sjuk. Är det en skada? Ingen tycks veta något och klubben verkar ha NOLL intresse av att delge några nyheter överhuvudtaget till supportrar och sponsorer. Tycker det är minst sagt uselt hur hanteringen av information sköts av en klubb med så många anställda. Organistation har varit ett ledord hela tiden och hela tiden har man fyllt på med anställda på diverse poster men hanteringen av nyhetsflöde och liknande är sämre än nånsin. Det som skulle bli en kanonsäsong med fantastiska matcher, uppslag till roliga reportage m.m har förbytts till ett enda stort ?? Tycker det är ett kraftigt underbetyg till klubben, har också framfört detta till personer inom klubben om nån nu tycker att jag ska ringa eller höra av mig till dom. Richard brukar läsa här och är en av få som tycks vilja ge nån info. Hoppas du läser detta Richard och kan på nåt sätt se till att det händer något så att intresset inte dör ut helt, det sportsliga gör att ett visst intresse försvinner på sina håll men det kan man kanske motverka genom att ha ett info flöde och en kommunitkation värd namnet!! I ett företag där det går knackigt brukar chefen gå ut och berätta om planer eller åtgärder, är inte detta Mats uppgift!!
|
|
|
Post by Zäta on Nov 12, 2012 11:29:25 GMT 1
Det ligger en matchkoll med Logan uppe på KHK.se nu.
|
|
|
Post by 31an on Dec 13, 2012 17:39:07 GMT 1
Thanks for your time in Karlskrona. Good luck in the future!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 13, 2012 17:43:16 GMT 1
Bra att de hittat en lösning...som jag hoppas inte är alltför kostsam! Förhoppningsvis vill Logan spela hellre än han vill ha pengar...
|
|
|
Post by time on Dec 15, 2012 13:19:42 GMT 1
Bra att de hittat en lösning...som jag hoppas inte är alltför kostsam! Förhoppningsvis vill Logan spela hellre än han vill ha pengar... Klar för Sparta
|
|
|
Post by chriande on Dec 19, 2012 15:46:50 GMT 1
Bra att de hittat en lösning...som jag hoppas inte är alltför kostsam! Förhoppningsvis vill Logan spela hellre än han vill ha pengar... Klar för Sparta Bekräftat av Sparta idag; www.sparta.no/?ItemID=4928
|
|
|
Post by chriande on Jan 30, 2013 13:44:25 GMT 1
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 30, 2013 14:12:20 GMT 1
Jag hoppas inte vi värvar mer från norska ligan,den har ju rasat ganska rejält senaste åren..förut kunde ju klubbarna hitta guldkorn som The Abbots men sådant finns inte mer
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 30, 2013 14:18:13 GMT 1
Jag hoppas inte vi värvar mer från norska ligan,den har ju rasat ganska rejält senaste åren..förut kunde ju klubbarna hitta guldkorn som The Abbots men sådant finns inte mer Nåja, hade Shay inte tvingats att lämna pga skada tror jag att han hade gjort bra ifrån sig.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 30, 2013 14:25:25 GMT 1
ja, tyckte Shay visade grymma tendenser!
|
|
|
Post by gloriel64 on Jan 30, 2013 14:31:15 GMT 1
Sopor... Sluta upp med att ta spelare ifrån Norge, finns en anledning varför de spelar där.
|
|
|
Post by 31an on Jan 30, 2013 14:35:07 GMT 1
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 30, 2013 16:54:17 GMT 1
ja, tyckte Shay visade grymma tendenser! Ja du brukar tycka det är jäkligt grymma spelare de vi skeppar....
|
|
|
Post by ristoloob on Feb 18, 2013 7:46:14 GMT 1
Jag tror oxå Shay hade kunnat tillföra en hel del i våran offensiv OM han varit frisk. Klart det var en chansning men Allsvenskan och Norska toppligan går alldeles utmärkt att jämföra. www.youtube.com/watch?v=Pc0yv6G5jpo
|
|