|
Post by khkkrille on Jan 27, 2014 14:09:09 GMT 1
Nej..svårt att tro att han kommer visa sej i TAK en tid framöver..skulle dock va intressant om Sune kunde få han till Sunes hörna!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 27, 2014 14:10:41 GMT 1
Har svårt att tänka mig att han skulle ta åt sig något och stanna borta
|
|
|
Post by time on Jan 27, 2014 14:51:04 GMT 1
fler saker du har "säker" källa på? För att MJ säger en annan sak så är det så?? Väldigt säker källa har ju de visat sej va.. För din skulle kontaktade jag en person i KHK som jag litar fullt ut på. Han bekräftade också att 48000 stämde. 48000 är också för mycket om man inte sköter sitt jobb. Men till skillnad från en del andra tror jag inte på allt som skrivs här. Hade han med "säkra källorna" sagt 85000 så hade en del trott på detta med om det passade deras åsikter. Nej bra att SB är KC nu tills vidare. Sen är frågan om han kan/vill vara det även framöver. Sverker du känner ju många i klubben. Varför inte kolla upp detta istället för att gissa? OBS inte skrivet för att vara syrlig.
|
|
|
Post by Zäta on Jan 27, 2014 14:58:09 GMT 1
För att MJ säger en annan sak så är det så?? Väldigt säker källa har ju de visat sej va.. För din skulle kontaktade jag en person i KHK som jag litar fullt ut på. Han bekräftade också att 48000 stämde. 48000 är också för mycket om man inte sköter sitt jobb. Men till skillnad från en del andra tror jag inte på allt som skrivs här. Hade han med "säkra källorna" sagt 85000 så hade en del trott på detta med om det passade deras åsikter. Nej bra att SB är KC nu tills vidare. Sen är frågan om han kan/vill vara det även framöver. Sverker du känner ju många i klubben. Varför inte kolla upp detta istället för att gissa? OBS inte skrivet för att vara syrlig. Va det inte i Sunes hörna där en ut styrelsen sa att det inte behövs en klubbchef?
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 27, 2014 14:58:13 GMT 1
Vem säger att inte den andre också kontaktade någon han litade på??Jag råkar veta annat men skitsamma. Håller med dig om att tom 48000 är för mycket om man inte sköter vad man ska
|
|
|
Post by sheriff on Jan 27, 2014 22:12:48 GMT 1
Matsepojken har 65.000 kr/mån enl. säker källa. (styrelsemedlem) fler saker du har "säker" källa på? Mad sociala avgifter, FORA, etc så ligger det ganska exakt på 65000:-
|
|
|
Post by kaptensvart on Feb 20, 2014 22:17:47 GMT 1
Fått till mig från 2 olika håll att Mats krävt 24 månadslöner och skadestånd vid förhandlingar med klubben, efter han fått sparken!! Nån som kan dementera eller bekräfta detta?? Låter ju för fan horribelt detta, men är egentligen inte förvånad av någonting när det gäller den mannen!!
|
|
|
Post by Zäta on Feb 21, 2014 10:51:01 GMT 1
Fått till mig från 2 olika håll att Mats krävt 24 månadslöner och skadestånd vid förhandlingar med klubben, efter han fått sparken!! Nån som kan dementera eller bekräfta detta?? Låter ju för fan horribelt detta, men är egentligen inte förvånad av någonting när det gäller den mannen!! Gubbjävel.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 21, 2014 11:45:35 GMT 1
Ajaj snart kommer Time och säger hur fel ni har för Mats har ju sagt något annat..tänk också på att han läser här och kan ta väldigt illa vid sig!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 21, 2014 12:53:56 GMT 1
i så fall så tycker jag vi alla jagar ut honom från hallen, med lie och yxa, om vi ser honom där
|
|
|
Post by Zäta on Feb 21, 2014 13:04:39 GMT 1
i så fall så tycker jag vi alla jagar ut honom från hallen, med lie och yxa, om vi ser honom där Han va på plats sist.......
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 21, 2014 13:34:40 GMT 1
Hur fan nyter karlsatan??
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 21, 2014 14:51:39 GMT 1
i så fall så tycker jag vi alla jagar ut honom från hallen, med lie och yxa, om vi ser honom där Han va på plats sist....... Jo, men då hade jag inte hört detta. Om det stämmer så bryr han sig ju inte om klubben och ska heller inte vara där
|
|
|
Post by kaptensvart on Feb 25, 2014 19:33:58 GMT 1
Tycker näsan drar sig mer och mer ner mot betongen för varje match jag ser honom i arenan! (Avd Jag vet vad gjort och alla kanske vet det nu!?) Han har ju volontärkort, så han behöver ju inte pröjsa för varken playoff eller ev kvalseriekort! Tycker gott han kan städa läktarna efter matcherna som volontär han är, som dom fantastiska volontärerna vi har gör! Motsats mot om dom kommer, så skulle jag gladligen tömma ut en hel sopsäck med sopor framför honom och nöjt sitta kvar och se honom plocka upp det! (Jag brukar för det mesta ta upp mitt skräp och slänga det när jag går! Om jag inte är för euroforisk efter en vinst!)
|
|
|
Post by Zäta on Feb 25, 2014 19:41:27 GMT 1
Tycker näsan drar sig mer och mer ner mot betongen för varje match jag ser honom i arenan! (Avd Jag vet vad gjort och alla kanske vet det nu!?) Han har ju volontärkort, så han behöver ju inte pröjsa för varken playoff eller ev kvalseriekort! Tycker gott han kan städa läktarna efter matcherna som volontär han är, som dom fantastiska volontärerna vi har gör! Motsats mot om dom kommer, så skulle jag gladligen tömma ut en hel sopsäck med sopor framför honom och nöjt sitta kvar och se honom plocka upp det! (Jag brukar för det mesta ta upp mitt skräp och slänga det när jag går! Om jag inte är för euroforisk efter en vinst!) Har gubbfan volontärkort från en klubb som ger honom 48 000 i månaden ska aset fan i mig hjälpa till som övriga med det kortet!!! Gör han det?
|
|