|
Post by time on Nov 4, 2012 20:49:20 GMT 1
Undrar vilken filmsekvens diciplinnämnden tittat på.
|
|
|
Post by hoxha on Dec 12, 2012 10:08:31 GMT 1
Hur tänker Calle här? för 130:-/mån, för dom pengarna vill jag ha ngn som dominerar, han är duktig, men det sprakar ju inte direkt om honom...
Enligt "Lex Logan" borde KMc lirat J20 eller?
12Mcdonell, Kent RW 17matcher 1+4 5p 58min 7-20 -13
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 12, 2012 13:09:50 GMT 1
Hur tänker Calle här? för 130:-/mån, för dom pengarna vill jag ha ngn som dominerar, han är duktig, men det sprakar ju inte direkt om honom... Enligt "Lex Logan" borde KMc lirat J20 eller? 12Mcdonell, Kent RW 17matcher 1+4 5p 58min 7-20 -13 Det var billigt.
|
|
|
Post by khkmarcus on Dec 12, 2012 13:16:48 GMT 1
Om Kent bara får 130:-/mån så har jag fullförståelse för att han inte presterar. Jag trodde att KHK hade högre löner än så. Undrar vad söder har då ? 5:-/ i veckan?
|
|
|
Post by hoxha on Dec 12, 2012 20:12:33 GMT 1
Förlåt min otydlighet, det var ju det som var det viktiga.... Hundratrettiotusenkronor i månaden!(kom väl fram efter hans bötesbelopp)
|
|
|
Post by time on Dec 12, 2012 20:14:05 GMT 1
Förlåt min otydlighet, det var ju det som var det viktiga.... Hundratrettiotusenkronor i månaden!(kom väl fram efter hans bötesbelopp) 110-130 tusen
|
|
|
Post by 31an on Dec 13, 2012 12:54:12 GMT 1
Förlåt min otydlighet, det var ju det som var det viktiga.... Hundratrettiotusenkronor i månaden!(kom väl fram efter hans bötesbelopp) 110-130 tusen 110 eller 130 tusen, spelar ingen roll. Han gör inte skäl för hälften oavsett.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 4, 2013 20:02:39 GMT 1
Kan det vara så att det är lätt att producera i Elitserien när man är omgiven av bra ES-spelare.
Men hopplöst svårt att producera i HockeyAllsvenskan när man är omgiven av div. 1 spelare?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 4, 2013 20:35:18 GMT 1
I så fall kunde ju halva vårt lag spela i elitserien...framför allt alla som gör fler mål. De hade ju då blivit omgiven av bättre medspelare och då fått än fler chanser att näta!
|
|
|
Post by Zäta on Jan 5, 2013 12:52:56 GMT 1
Jag tycker Kent visar mer och mer.
|
|
|
Post by chriande on Jan 5, 2013 15:34:17 GMT 1
Jag tycker Kent visar mer och mer. Helt klart bättre nu, men han behöver medspelare som kan skapa målchanser, för han är ingen konstruktiv som kan göra det på egen hand. Täcker hans artistkontrakt Kvalserien? Är det 6 mån som gäller?
|
|
|
Post by time on Jan 5, 2013 17:36:23 GMT 1
Jag tycker Kent visar mer och mer. Helt klart bättre nu, men han behöver medspelare som kan skapa målchanser, för han är ingen konstruktiv som kan göra det på egen hand. Täcker hans artistkontrakt Kvalserien? Är det 6 mån som gäller? Ja det var väl därför han först bodde i Danmark
|
|
|
Post by mcdonken on Jan 12, 2013 0:07:38 GMT 1
Jag blev faktiskt förvånad då jag såg att Kent hade skrivit på för ett bottenlag i allsvenskan för han är helt klart en spelare för elitserien. Efter lockout-slutet nu så skulle jag faktiskt tro att lag som Timrå och Rögle absolut skulle kunna bjuda upp emot 200k för den hårdskjutande kanadicken. Jag vet att Gozzi inte var allt för glad i våras då han var tvungen att göra sig av med Kenta för att McNevin hade ett år kvar på kontraktet. Men Kent är skön, under de år han hade i Skellefteå så kom han alltid tillbaka efter sommaruppehållet med några extrakilon, ja han var direkt fet en bit in på säsongen
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 12, 2013 0:36:21 GMT 1
och vi trodde att han skulle bidra stort till att hjälpa oss på rätt väg, men 4 mål på 25 matcher är ju bedrövligt och någon stor ledare verkar han inte vara...trodde han skulle smälla på, men jag har sett två tacklingar sedan han kom. Klart att det är en kompetent spelare, men jag ser inget som sticker ut. Måste antagligen ha mkt bra medspelare för att synas, för han kan ju inte göra någonting på egen hand. Tämligen oteknisk och skotten har uppenbarligen inte ofta rätt riktning. Kollar nu att han skjutit 83 skott och bara satt 4, knappt 5%! En okänd spelare som Kristoffer söder, ligger på 17! Pöllänen på 19,5!
|
|
|
Post by mcdonken on Jan 12, 2013 9:54:37 GMT 1
Ja jag förstår att ni är besvikna han har ju producerat alldeles för dåligt. Någon större fysisk spelare är han egentligen bara expert på att dra på sig onödiga 2or i anfallszon Hans start hos er var ju väldigt turbulent så det kan ju vara något hemma i Kanada som inte står rätt till. Vad jag har hört så har han en fäbless för svenska pigor.
|
|