|
Post by qALLAHAN on Jan 12, 2013 10:13:10 GMT 1
heh...efter två avstängningar, har han knappt varit utvisad, känns det som. Han tycker väl helt enkelt inte att det är skoj här och bara kommit för att han inte hade något annat han kunde tjäna bra på... Det "brinner" ju inte direkt om honom....får hoppas det brinner desto mer i kvalserien!
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 12, 2013 10:18:58 GMT 1
Tycker mej se att han ändå tycker det är roligare nu sen han får spela med Nyström?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 12, 2013 10:26:45 GMT 1
jo, klart att det hjälper att ha bra medspelare
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Jan 12, 2013 11:24:46 GMT 1
Förvånad över att man fortfarande hänger upp sig så pass om en individ producerar eller inte. Det finns ju assistpoäng också... Det KAN ju vara så att det inte är McDonell's styrka att själv skapa sitt läge från scratch och sedan sätta pucken. Vi jublar över värvningar ibland och tycker att nu dj-r, men nyttjar vi den spelaren på det vis han funkar bäst? Sätter vi honom i en omgivning som spelar "hans spel"? Jag tycker inte det är ett dugg konstigt att en spelare kan vara stjärna i ett lag för att plötsligt bli poängmässigt rent dålig i ett annat. Där får "det andra" laget skylla sig självt. Sedan, vad gäller att McD inte åker ut längre:Kan han ha fått sig en rejäl uppsträckning och tankeställare av sina matchstraff och de gliringar som haglade då, samt "C":et på hans tröja? Nej, han är ingen dominant i KHK på det sättet. Han har väl varit tvungen att anpassa sig till sin omgivning. Jag hoppas också att han kliver fram på ett annat sätt till kvalserien.
|
|
|
Post by 31an on Jan 12, 2013 13:42:02 GMT 1
Vad jag har hört så har han en fäbless för svenska pigor. Nu har ju hans egna högst osvenska piga nyligen klämt ut en liten bebis, så nu får han väl hålla händerna på täcket. Kanske därför spelet knackar
|
|
|
Post by Zäta on Mar 31, 2013 20:41:31 GMT 1
Äntligen har Kent vaknat på allvar!! Han har blivit den generalen vi som vi så väl behöver.
|
|
|
Post by Zäta on Apr 3, 2013 22:05:00 GMT 1
Måste bara ge Kent mer cred!!!
Snacka om att välja rätt tillfälle att kliva fram. Det kan du väl hålla med om Mr. Q?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 3, 2013 22:10:08 GMT 1
Måste bara ge Kent mer cred!!! Snacka om att välja rätt tillfälle att kliva fram. Det kan du väl hålla med om Mr. Q? Det kan JAG hålla med om, jag gillar spänning fram till målsnöret. Men jag misstänker att de som inte gör det skulle föredragit att han klivit fram tidigare...
|
|
|
Post by benderman on Apr 3, 2013 22:16:43 GMT 1
Måste bara ge Kent mer cred!!! Snacka om att välja rätt tillfälle att kliva fram. Det kan du väl hålla med om Mr. Q? Men jag misstänker att de som inte gör det skulle föredragit att han klivit fram tidigare... Fast det hade inte hjälpt så mycket, det som är bättre nu är det att Tommie släpper pucken i tid till skillnad från Nyström ....plus att Jesper har hittat formen i tid. Stannar vi kvar i HA har vi mycket att tacka Kent, Jesper och självklart Kevin.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 3, 2013 22:21:01 GMT 1
Tror inte man kliver fram själv så där, det är hela laget som har fått en tändning. McD har hamnat i en omgivning som han uppenbarligen trivs i. Laget blir lite plattformen som man kan sticka ut ifrån. Det är först nu det funkar för McD. Äsch, jag svamlar, men jag tror inte man ska lasta McD för hans osynlighet tidigare. ALLA har varit osynliga. Nu ger killarna varandra energi. Som det ser ut nu ber jag bara om att man ska kunna hålla McD kvar nästa säsong också tillsammans med Jensen. De hittar varandra med förbundna ögon nu.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 4, 2013 8:20:14 GMT 1
Måste bara ge Kent mer cred!!! Snacka om att välja rätt tillfälle att kliva fram. Det kan du väl hålla med om Mr. Q? ja, jösses...han är en lika stor gåta, som laget spel hemma mot borta. Ena dagen skit, nästa fantastiskt
|
|
|
Post by 31an on Apr 4, 2013 21:06:53 GMT 1
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 4, 2013 23:03:02 GMT 1
Intresse från Hööken att behålla McD. McD diplomatisk i frågan kan man väl säga
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 4, 2013 23:05:26 GMT 1
Jag ber till högre makter att man inte splittrar våran förstakedja!
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 4, 2013 23:10:35 GMT 1
Jag ber till högre makter att man inte splittrar våran förstakedja! Amen
|
|